Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meteen het definitieve bewijs dat 't hem alleen maar om geld gaat. Hij roept dat als ING de rekening blokkeerd dat dit hem monddood maakt. Alsof je zonder rekening geen demonstratie kan organiseren.
Opmerkelijk is in ieder geval Willem zijn opvatting over donaties. Hij ziet een donatie niet zozeer als een donatie aan de stichting, maar als een persoonlijke donatie aan hem. Zoiets van hier heb je 25 euro, doe er maar iets leuks mee voor jezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.
Typisch voorbeeld, voor een beroepsquerulant als Engel is geld een middel (om mensen mee te irriteren) minder een doel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overigens heeft hij nog steeds niet de 4000 euro overgemaakt aan Marc van Ranst, wat hij moet doen na een gerechtelijke uitspraak. Dat ging toen over een zaak die hij had aangespannen tegen van Ranst, en verloor. Ik dacht dat het ging om belediging.
Eerste klas? Waar doet hij het van?quote:
Ik had het aan tijdens het poetsen. Het is weer onhandig aangepakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Debbie, de vrouw die agenten bedreigde met een tribunaal, heeft ook weer een leuk filmpje opgenomen.
ze is haar uitkering defenitief kwijt en mogelijk raakt ze haar huis kwijt.
intussen zit ze maar te schelden en af te geven op de Nederlandse politie.
https://videre.fail/bedel(...)ien-haar-huis-kwijt/
ik heb het niet helemaal gekeken, zo slaapverwekkend is het.
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!quote:
Het geeft hem het gevoel belangrijk te zijn, er toe doen. Dat is de valkuil waar types als hij in trappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!
Volgens Videre heeft hij het druk dit weekend: Fryslan - Den Haag - Enschede - Amsterdam (gek Icke aanhoren) - Rotterdam - Zutphen - PI zwaaien naar Bartje van Well (vriendje van Mike Otte), eat this Rutte!
Soms klinkt hij net als Samson de hontquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lol, toevallig heb ik zwerver Jeroen nu ook lopen. Hier nog twee, maar betreffende Engie:
Wat een gezuig zegje zal hem maar aan de lijn krijgen.
Die jingles / praatjes er tussendoor zijn verder wel vermakelijk.
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:48 schreef Dutch_view het volgende:
Soevereinzwerver Jeroen en 'levende vrouwe' Veronique hebben bezoek gehad van een deurwaarder voor een schuld aan VGZ.
Mocht Jeroen of zijn 'levende vrouwe' ooit een operatie nodig hebben, dan zou ik ze eerst laten betalen.
Net zoals bij Mike Otte, lekker door blijven lopen met een liesbreuk omdat de operatie geannuleerd wordt wegens wanbetaling![]()
https://videre.fail/de-de(...)ereinzwerver-jeroen/
Dat vrij en wakker is in de meeste gevallen een uitvlucht uit een somber en uitzichtloos bestaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.
Steffie moet gewoon een beetje weinig aandoen dan komt het wel goed met die bedreigingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"DiE pRiK dOeT eChT iEtS mEt MeNsEn!!"
Steffie, 29-10-2022.![]()
Valt me nog alles mee in Den Haagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Je moet godverdomme je teringkop houden! Klootzak! Kut wappie!"
Wat een held![]()
bron: https://capelsdagblad.nl/(...)estmars-in-rotterdamquote:Twee mensen aangehouden bij protestmars in Rotterdam
30 oktober 2022, 16:46 uur
De politie heeft zondag twee mensen aangehouden bij een protestmars vanaf het Schouwburgplein in Rotterdam. Een groep mensen week af van de afgesproken route, waarbij de politie moest ingrijpen met onder meer wapenstokken om hen weer bij de rest van de demonstranten te krijgen, aldus een woordvoerster van de politie. Twee mensen wilden niet meewerken en zijn aangehouden wegens verstoring van de openbare orde.
De demonstranten liepen de protestmars "tegen het regeringsbeleid" en "voor onze vrijheid", aldus Nederland in Verzet in de aankondiging van de demonstratie op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |