We mochten niet weten wie er eerder in andere tv-programmas hebben meegedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is vor en geheim om dit dat onderbreking was?
Aan welke programma ze eerder ook aan mee hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is vor en geheim om dit dat onderbreking was?
man man kim d, bern, gertjanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
We mochten niet weten wie er eerder in andere tv-programmas hebben meegedaan
ze de febo denken wel dat nederlandse kijkersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan welke programma ze eerder ook aan mee hebben gedaan.
Ik had het geluid uitgezet. Maar zei Bern dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:01 schreef mootie het volgende:
Zo pijnlijk dat een leraar zulke lompe fouten maakt.
Triologie
Eennaarlaatste
GJ ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef Hendrik83 het volgende:
De volgende staken hun hand op dat ze eerder hebben meegedaan aan een tv programma
KimD
Jasper
Babette
Mexx
Kenzi
Moraima
Alicia
Janet
Zoëquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef Hendrik83 het volgende:
De volgende staken hun hand op dat ze eerder hebben meegedaan aan een tv programma
KimD
Jasper
Babette
Mexx
Kenzi
Moraima
Alicia
Janet
en waar mexx?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoë
https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/MhGIKNsvatw
Bernquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef Hendrik83 het volgende:
KimD
Jasper
Babette
Mexx
Kenzi
Moraima
Alicia
Janet
GJ heeft aan meerdere programma's meegedaan .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:09 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hij stak niet zijn hand op vanavond dan
Heb je hem gezien? Ik ben constant aan het schakelenquote:
Daarom schiet ze met enige regelmaat uit haar slof in gedachte dat ze televisie aan het maken is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Veelvuldig op tv geweest
Moraima: The Perfect Question (SBS 6), The Pain Game (RTL5), Minute to Win It (RTL4), De Afvallers (SBS 6). ) and Wipeout (RTL5).
dat is veelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Veelvuldig op tv geweest
Moraima: The Perfect Question (SBS 6), The Pain Game (RTL5), Minute to Win It (RTL4), De Afvallers (SBS 6). ) and Wipeout (RTL5).
Jezusquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Veelvuldig op tv geweest
wie zijn de winners nu en wat kregen ze?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Veelvuldig op tv geweest
De afvallersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Veelvuldig op tv geweest
Geen idee, en ga het ook niet uitzoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie zijn de winners nu en wat kregen ze?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
Babette zat in Hunted en schijnbaar ook in Kookklunzen.
Pepernoten Geen idee wie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie zijn de winners nu en wat kregen ze?
Van een paar wel inmidelsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:27 schreef D. het volgende:
Weten we van iedereen waar ze aan mee hebben gedaan?
Nee , geen idee waar Kenzi . Mexx en Esther aan mee hebben gedaan . Zullen er vast nog meer zijn en het zal vast met daten te maken hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:27 schreef D. het volgende:
Weten we van iedereen waar ze aan mee hebben gedaan?
Al weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:28 schreef mangalie het volgende:
Maddy druk met de flessen en statiegeld
hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik heeft in studio sport gezeten
Die was elke 2 week op Eurosportquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:30 schreef puzziepie het volgende:
Jappie mss iets met crossen of zow
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
was bij deze niet chantal in camper ?
Nein, stimmt nichtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
was bij deze niet chantal in camper ?
Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof wel heb 2 seizoen met
chantal jantzen gekijkt
Eens!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef D. het volgende:
Nu mogen wat mij betreft alle rolodex-mensen er ook wel uit
Tenzij ze wel een oprechte aanmelding hebben gedaan
wie ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef D. het volgende:
EEnsZ!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef D. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:00 schreef Hendrik83 het volgende:
KimD
Jasper
Babette
Mexx
Kenzi
Moraima
Alicia
Janet
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:34 schreef D. het volgende:
Ja en nu?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:37 schreef D. het volgende:
Ik moet ook zeggen, gezien de vele oproepen voor BB afgelopen jaar, dat het me verbaasde dat 40 kandidaten gevonden hadden
Het is een Matchboxquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
EEnsZ!
Wel op de meet komen want wil ff een rondje in je Dinky-Toy
Ik ga weerrrr
Dit heeft helemaal niets met dit te makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
ik dacht hier de kok heeft herman geheten
Sorry ik was aan het cossenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
En nu wat? Nu kijken we nog ruim 10 maanden verder
Wel met kakken, en da's genoeg voor Marioquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met dit te maken
in episode was het koken gegaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Wel met kakken, en da's genoeg voor Mario
dat zijn diegene die al eerder in programma s hebben gezetenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
Sommigen zijn idd gevraagd meen ik gehoord te hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
nee dat was om dat zij tevvel gegeten heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Alles afdichten en van die horren ... en ff spuiten met wat spulquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:44 schreef D. het volgende:
Damn, wel 10 vliegen op 1mē daar op het aanrecht
Ik dacht dat ze wat van die plakstrips hadden, maar zie er geen hangen daarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles afdichten en van die horren ... en ff spuiten met wat spul
achter de cameras, maar die beesten willen allemaal in beeldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wat van die plakstrips hadden, maar zie er geen hangen daar
Onedayflyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
achter de cameras, maar die beesten willen allemaal in beeld
33 porties zoals ze daar elke dag presenteren ... dan zijn ze wel ff bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, snap dat ze die gaan eten, en dat het niet vandaag meer zal zijn
Die hachee gisteren waren geen 33 porties hoor, dat waren er 10, over 33 borden verdeeltquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
33 porties zoals ze daar elke dag presenteren ... dan zijn ze wel ff bezig
Geen idee, ik ben spruitanistquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dacht ook met spruitjes
iig worden ze schoongemaakt
waar wachst deze sprutjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dacht ook met spruitjes
iig worden ze schoongemaakt
hč hč mooi zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef juul. het volgende:
Jaaaa eindelijk, Madeleine ergert zich rot aan Wanda vertelt ze tegen Babs en voelt zich veel fijner bij haar groep
@mario390 ook wellichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:00 schreef D. het volgende:
Berend heeft gedroomd dat ie met Gerry ging trouwen
maaaaaaan neeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:00 schreef D. het volgende:
Berend heeft gedroomd dat ie met Gerry ging trouwen
Dacht in Opsporing Verzocht...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik heeft in studio sport gezeten
hou opquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die droomde van de huwelijksnacht waarschijnlijk, en van het toiletbezoek
Dat is wel de goeie beschrijving jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:01 schreef juul. het volgende:
Maddy klapt behoorlijk uit de school over haat kamer
Ik heb niets met Maddy, maar heb het wel met haar te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin Madeleine steeds meer te waarderen. Ze doet echt haar best en heeft zich (onbewust) mee laten slepen en op laten jutten door Wanda, die erg dominant is. Ze heeft nu een heel mooi en open gesprek met Babet
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin Madeleine steeds meer te waarderen. Ze doet echt haar best en heeft zich (onbewust) mee laten slepen en op laten jutten door Wanda, die erg dominant is. Ze heeft nu een heel mooi en open gesprek met Babet
Het zou niet mijn vriendin kunnen worden, maar ik heb wel met haar te doen nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets met Maddy, maar heb het wel met haar te doen
Ik ziet dit nu niet echt als roddelen, Maddy verteld hoe zij zich voelt en waarom en dat het voor een groot deel met de meangirls op haar kamer te maken heeft. Logisch dat je het er dan over hebt. Maar Babet is er niet vies van, dat kloptquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ziet dit nu niet echt als roddelen, Maddy verteld hoe zij zich voelt en waarom en dat het voor een groot deel met de meangirls op haar kamer te maken heeft. Logisch dat je het er dan over hebt. Maar Babet is er niet vies van, dat klopt
Alleen maar goed. Hopelijk komen Kim D en Wendy dit te weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maddy neemt nu klakkeloos Babette in vertrouwen. Zoooo dom.
Mexxquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
Wie was nu degene die Maddy's statiegeldfles wilde hebben, en die ze eruit wil hebben?
Mexxquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
Wie was nu degene die Maddy's statiegeldfles wilde hebben, en die ze eruit wil hebben?
Kenzy ook volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
1 Jeff
2 Wendy
3 Kim D
4 Leila
De hitlist van Wanda & team
Misschien gaat Babette het doorlullen aan Jeffrey opdat ze weer vriendjes met hem wordt. Wilt ze graag hoor, vriendjes worden met Jeffrey.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey , Kenzi en Leila ook op de lijst van groep Wanda
Maddy
de eerste 3 staan hoog op mijn lijst...ik vind ze okequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
1 Jeff
2 Wendy
3 Kim D
4 Leila
De hitlist van Wanda & team
Same herequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
de eerste 3 staan hoog op mijn lijst...ik vind ze oke
Ik vind dat Maddy het goed ziet en doorheeft .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien gaat Babette het doorlullen aan Jeffrey opdat ze weer vriendjes met hem wordt. Wilt ze graag hoor, vriendjes worden met Jeffrey.
Nu wel, maar het heeft wel even geduurdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat Maddy het goed ziet en doorheeft .
Petje af.
Babette en Jeff zijn goed met elkaar
Die vind ik persoonlijk een hele domme uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
Babette zat eerst in het pact van Marciano
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
Babette zat eerst in het pact van Marciano
Babette of Marciano?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk een hele domme uitstraling hebben
Ik las het netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...
En die valt voor blond met blauwe ogen ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las het net
Maar KimD was ook vrijgezel en nu in relatie
Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
Wanda's hitlijst
Jeff
Kenzy
Wendy
Kim D
Leila
En toen SL, want dat mogen we niet horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy stond dus ingeschreven bij kandidaten gezocht.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toen SL, want dat mogen we niet horen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy stond dus ingeschreven bij kandidaten gezocht.
Dat was ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?
Net te laat weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toen SL, want dat mogen we niet horen
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregenquote:
Nou Babette en Maddy hadden het daar toch ook over toch?quote:
Ahhquote:
ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregen
Was haar al anders gaan zien afgelopen week en nu helemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregen
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , en ik vind ook dat ze het best goed doet en dat we een andere kant van haar zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Was haar al anders gaan zien afgelopen week en nu helemaal.
Dat 33 man het eten verbaasd mij nog het meest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Kim D, samen spruitjes aan het afhalen voor 33 man. Zij liever dan ik, ben gek op spruitjes, maar daar heb ik wel een hekel aan
De hele club nog daarbovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:42 schreef puzziepie het volgende:
Gefluister , volgens mij is dat Mexx
Of toch niet
Zoals wie denkt hij buiten nog te hebben ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...
Afhalen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Kim D, samen spruitjes aan het afhalen voor 33 man. Zij liever dan ik, ben gek op spruitjes, maar daar heb ik wel een hekel aan
Zeker, hopen dat ze het volhoudt, want kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, vooral als je gestrestst bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:43 schreef D. het volgende:
Als we dan toch pro-Maddy zijn vanavond
Respect dat ze de enige roker is die nog niet heeft gerookt
Hier zeggen ze spruiten kuisenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh, wij noemen het afhalen.
Ken wel Piepers jassen
Met roken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. toch ook gestopt definitief.
Gekke belgjesquote:
Ja, dat zei ik ook, van de aardapoelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh, wij noemen het afhalen.
Ken wel Piepers jassen
Aan wie? Maddy en Babet zitten nog samen in die stoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou Babette brief even snel door wat Maddy net heeft ingefluisterd....
Nee, die paft inmiddels al weer meequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. toch ook gestopt definitief.
Jeej voor Kim Dquote:
quote:
quote:
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:50 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft wel wat relaties gehad, ging haar alleen om de sex
Wel eerlijk, die Maddy
en in de schuldsanering met 2 kinderen , ik vind haar domquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:50 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft wel wat relaties gehad, ging haar alleen om de sex
Wel eerlijk, die Maddy
Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissementquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
en in de schuldsanering met 2 kinderen , ik vind haar dom
het gaat me om het en en verhaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissement
Ik stelde je een vraag. Wie wacht buiten op marciano volgens jou ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Dit mogen we wel horen, maar dat andere allemaal niet
Ik heb hetzelfde gehad als Maddy en heb ook een moeilijke ex gehad , oordelen is idd erg makkelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissement
Ik, met 2 kinderen ook een ex, die me liet stikken, dankzij mijn ouders heb ik het gered, anders had mij dat ook kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad als Maddy en heb ook een moeilijke ex gehad , oordelen is idd erg makkelijk
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:54 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag. Wie wacht buiten op marciano volgens jou ?
Klopt staat ook in zijn topic bij bewoners.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaan
Ik dacht juist dat dat over kim ging omdat ze vanaf het begin al close waren. Maar kan het fout hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaan
Je weet helemaal niet wat er is gebeurd. Ik weet uit eigen ervaring dat je van de een op de andere dag aan de andere kant van de maatschappij kan belanden en je ineens als een stuk vuil wordt gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
het gaat me om het en en verhaal
Ja jammer is dat en dan die anderen camera op Bern die ligt te pittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:00 schreef Lrod01 het volgende:
Is er einselijk een interessant gesprek gaande krijg je weer een totaal onnodige SL en vervolgens een camera switch. Man man wat een prutsers zijn her toch ook bij de regie.
Wie vindt haar zielig dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Elk huisje heeft zijn kruisje en nu ineens Maddy zielig gevonden worden met al haar zogenaamde mensenkennis? De gemiddelde vrouw of man heeft een kut ex gehad en bij de één wat erger als bij de ander.
Wie staat dat ik haar zielig vind? Ik zeg alleen dat je niet weet hoe en wat en jij vindt haar dom omdat ze met 2 kinderen in de schuldsanering zat? Dat vind ik nu dom, oordelen zonder dat je de achtergrond kent!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Elk huisje heeft zijn kruisje en nu ineens Maddy zielig gevonden worden met al haar zogenaamde mensenkennis? De gemiddelde vrouw of man heeft een kut ex gehad en bij de één wat erger als bij de ander.
Kans is groot dat doordat ie nu met Kim is , die vrouw buiten denkt van zoekt het verder maar uit ... Ik zie nu pas hoe ie echt isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat over kim ging omdat ze vanaf het begin al close waren. Maar kan het fout hebben
Ineens is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ineens is wel wat overdreven.
Je bent wel heel erg zwart/wit nu en leest ook niet helemaal goed wat er gezegd wordt.
Al die mensen daar zijn niet slecht of fout . Ze leven in een wereldje wat er voor zorgt dat alle kleine dingen groot worden(gemaakt) door hunzelf maar ook door ons.
Jij wordt getriggered door haar bewering dat ze mensenkennis heeft en legt dat nu bij ons alsof wij haar nu ineens zielig vinden dat maak jij ervan.
Dat jij dat jij bepaalde punten er nu bij haalt zegt wat over jou, ik haal er andere punten uit die voor mij belangrijk zijn of raken.
Ook goed toch?
Lief meisje maar nietszeggend , hij zegt het hard maar ik ben het wel met hem eens . Ik zie liever mensen met en meningquote:
Oeh ik heb iets getriggerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het verklaart waarom je af en toe een vreselijke bitch bent. En door....
Mensen met een eigen mening zijn wel het tofst in een rls jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief meisje maar nietszeggend , hij zegt het hard maar ik ben het wel met hem eens . Ik zie liever mensen met en mening
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voeltquote:
zeker zoals wendy oaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voelt
Nee mag niet, zelfs als er een bed vrijkomt moet het gelijk ingeleverd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voelt
Ja precies , uitgesproken meningen , unieke karaktersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Mensen met een eigen mening zijn wel het tofst in een rls ja
Nou nou, gaan we persoonlijk worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je ex had vast gelijk zo te horen. En nu kappen jij.
Dat zag ik idd, dat die meteen uit elkaar gehaald moesten worden en weg gezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee mag niet, zelfs als er een bed vrijkomt moet het gelijk ingeleverd worden.
Doe es normaal mutsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik heb de kamer verdeling nog niet echt doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zag ik idd, dat die meteen uit elkaar gehaald moesten worden en weg gezet.
In het begin kan ik nog wel begrijpen dat er een soort van groepen worden verdeeld in kamers. maar ik vind ook dat naarmate je daar langer zit ook die vrijheid en ruimte moet hebben om een plek te vinden bij mensen waar je je prettig bij voelt .Dat begrijp ik ook niet helemaal.
Marciano slaapt iedere nacht in zijn eigen kamer? Of slaapt hij in dezelfde kamer als Kim?
Want dat begreep ik niet helemaal
Ik ook niet. Bij BB hadden ze op een gegeven moment een plattegrond van het huis gemaakt met daar de kamers en slaapplekken . Dan wist je wie waar lag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik heb de kamer verdeling nog niet echt door
Ik vind je nu wel heel grof en persoonlijk worden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Denk Mirthe, die ligt vaker bij hunquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh rupert is eigenlijk wel logisch ja maar wie is de 3e inderdaad
Jammer dan , boeit me nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wees wat minder een bitch, dan laat ik je met rust.
maar ze liggen nu echt tegen elkaar aan, de matrassen, zou mirthe daarbij gaan liggen dan. hmm benieuwd wie het is iig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk Mirthe, die ligt vaker bij hun
Ja belachelijk, zat lekker naar jeffrey en berend te luisteren en nu hoor ik gesnurkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:39 schreef Lrod01 het volgende:
Het is half 2, de helft is nog wakker en we mogen weer naar slapende mensen gaan kijken. Man wat een deceptie deze regie. Echt waardeloos vergeleken met Utopia en BB
Mssn kan jij ook beter gaan slapen en morgen wat vrolijker opstaan. Het is toch niet nodig om op elkaar te gaan zitten schelden??quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wees wat minder een bitch, dan laat ik je met rust.
Is het zoe dan, die had het daar toch over, is moeilijk te zien hoe ze liggen allemaal op die 3 in het midden na dan.quote:
Ik weet niet eens wie er allemaal liggen , ik zie Rupie , Imma en mirthe? Ligt Zoe daar ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het zoe dan, die had het daar toch over, is moeilijk te zien hoe ze liggen allemaal op die 3 in het midden na dan.
Dat weet ik dus niet, alleen dat ze het al een paar dagen over een slaapfeestje had, je ziet rechts onderin ook iemand liggen maar geen idee wie dat is en die ligt ook gewoon in bed. Ima en Rupie is iig zeker, de rest een raadselquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er allemaal liggen , ik zie Rupie , Imma en mirthe? Ligt Zoe daar ook?
Behalve Jeffrey en Berend maar die krijgen we niet meer te zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Allemaal moe van het boksen
Nee, volgens mij zijn er nog meer mensen wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Behalve Jeffrey en Berend maar die krijgen we niet meer te zien.
Net als wij maar dat boeit de oempa loempa's nietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn er nog meer mensen wakker
Net als wij jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net als wij maar dat boeit de oempa loempa's niets
Dan moeten we ook maar stoppen met posten hier want we zien dus niets meer behalve slapende mensen. En anders gaan er weer mensen zeuren en zo.quote:
Oh ja, hoe noemt ie haar nou, blaffende zeekoe toch, voor de streamwissel zei hij dat een paar keer en het interesseerde hem niet hoe hij daardoor overkwamquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:46 schreef Thorelf het volgende:
denk dat jeff rekt om niet bij het gehoest te liggen.... super vervelend lijkt mij
Slaap lekker, ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga mijn eigen slaapfeestje maar maken. Sweet dreams allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |