Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
Wanda's hitlijst
Jeff
Kenzy
Wendy
Kim D
Leila
En toen SL, want dat mogen we niet horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy stond dus ingeschreven bij kandidaten gezocht.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toen SL, want dat mogen we niet horen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
Maddy stond dus ingeschreven bij kandidaten gezocht.
Dat was ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze dat zelf hitlijst genoemd?
Net te laat weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toen SL, want dat mogen we niet horen
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregenquote:
Nou Babette en Maddy hadden het daar toch ook over toch?quote:
Ahhquote:
ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregen
Was haar al anders gaan zien afgelopen week en nu helemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was een erg interessant gesprek en ik heb meer waardering voor Maddy gekregen
Echt hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , en ik vind ook dat ze het best goed doet en dat we een andere kant van haar zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Was haar al anders gaan zien afgelopen week en nu helemaal.
Dat 33 man het eten verbaasd mij nog het meest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Kim D, samen spruitjes aan het afhalen voor 33 man. Zij liever dan ik, ben gek op spruitjes, maar daar heb ik wel een hekel aan
De hele club nog daarbovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:42 schreef puzziepie het volgende:
Gefluister , volgens mij is dat Mexx
Of toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |