Mexxquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
Wie was nu degene die Maddy's statiegeldfles wilde hebben, en die ze eruit wil hebben?
Kenzy ook volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
1 Jeff
2 Wendy
3 Kim D
4 Leila
De hitlist van Wanda & team
Misschien gaat Babette het doorlullen aan Jeffrey opdat ze weer vriendjes met hem wordt. Wilt ze graag hoor, vriendjes worden met Jeffrey.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Jeffrey , Kenzi en Leila ook op de lijst van groep Wanda
Maddy
de eerste 3 staan hoog op mijn lijst...ik vind ze okequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
1 Jeff
2 Wendy
3 Kim D
4 Leila
De hitlist van Wanda & team
Same herequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
de eerste 3 staan hoog op mijn lijst...ik vind ze oke
Ik vind dat Maddy het goed ziet en doorheeft .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Misschien gaat Babette het doorlullen aan Jeffrey opdat ze weer vriendjes met hem wordt. Wilt ze graag hoor, vriendjes worden met Jeffrey.
Nu wel, maar het heeft wel even geduurdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat Maddy het goed ziet en doorheeft .
Petje af.
Babette en Jeff zijn goed met elkaar
Die vind ik persoonlijk een hele domme uitstraling hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
Babette zat eerst in het pact van Marciano
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
Babette zat eerst in het pact van Marciano
Babette of Marciano?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk een hele domme uitstraling hebben
Ik las het netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...
En die valt voor blond met blauwe ogen ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las het net
Maar KimD was ook vrijgezel en nu in relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |