Dacht in Opsporing Verzocht...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 23:29 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik heeft in studio sport gezeten
hou opquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die droomde van de huwelijksnacht waarschijnlijk, en van het toiletbezoek
Dat is wel de goeie beschrijving jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:01 schreef juul. het volgende:
Maddy klapt behoorlijk uit de school over haat kamer
Ik heb niets met Maddy, maar heb het wel met haar te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin Madeleine steeds meer te waarderen. Ze doet echt haar best en heeft zich (onbewust) mee laten slepen en op laten jutten door Wanda, die erg dominant is. Ze heeft nu een heel mooi en open gesprek met Babet
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin Madeleine steeds meer te waarderen. Ze doet echt haar best en heeft zich (onbewust) mee laten slepen en op laten jutten door Wanda, die erg dominant is. Ze heeft nu een heel mooi en open gesprek met Babet
Het zou niet mijn vriendin kunnen worden, maar ik heb wel met haar te doen nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets met Maddy, maar heb het wel met haar te doen
Ik ziet dit nu niet echt als roddelen, Maddy verteld hoe zij zich voelt en waarom en dat het voor een groot deel met de meangirls op haar kamer te maken heeft. Logisch dat je het er dan over hebt. Maar Babet is er niet vies van, dat kloptquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ziet dit nu niet echt als roddelen, Maddy verteld hoe zij zich voelt en waarom en dat het voor een groot deel met de meangirls op haar kamer te maken heeft. Logisch dat je het er dan over hebt. Maar Babet is er niet vies van, dat klopt
Alleen maar goed. Hopelijk komen Kim D en Wendy dit te weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maddy neemt nu klakkeloos Babette in vertrouwen. Zoooo dom.
Mexxquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:16 schreef D. het volgende:
Wie was nu degene die Maddy's statiegeldfles wilde hebben, en die ze eruit wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |