Oeh ik heb iets getriggerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het verklaart waarom je af en toe een vreselijke bitch bent. En door....
Mensen met een eigen mening zijn wel het tofst in een rls jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief meisje maar nietszeggend , hij zegt het hard maar ik ben het wel met hem eens . Ik zie liever mensen met en mening
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voeltquote:
zeker zoals wendy oaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voelt
Nee mag niet, zelfs als er een bed vrijkomt moet het gelijk ingeleverd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, volgens mij niet. Lijkt me wel heel erg vervelend als je tussen allemaal mensen moet slapen waar je je niet veilig bij voelt
Ja precies , uitgesproken meningen , unieke karaktersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Mensen met een eigen mening zijn wel het tofst in een rls ja
Nou nou, gaan we persoonlijk worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je ex had vast gelijk zo te horen. En nu kappen jij.
Dat zag ik idd, dat die meteen uit elkaar gehaald moesten worden en weg gezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee mag niet, zelfs als er een bed vrijkomt moet het gelijk ingeleverd worden.
Doe es normaal mutsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik heb de kamer verdeling nog niet echt doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zag ik idd, dat die meteen uit elkaar gehaald moesten worden en weg gezet.
In het begin kan ik nog wel begrijpen dat er een soort van groepen worden verdeeld in kamers. maar ik vind ook dat naarmate je daar langer zit ook die vrijheid en ruimte moet hebben om een plek te vinden bij mensen waar je je prettig bij voelt .Dat begrijp ik ook niet helemaal.
Marciano slaapt iedere nacht in zijn eigen kamer? Of slaapt hij in dezelfde kamer als Kim?
Want dat begreep ik niet helemaal
Ik ook niet. Bij BB hadden ze op een gegeven moment een plattegrond van het huis gemaakt met daar de kamers en slaapplekken . Dan wist je wie waar lag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik heb de kamer verdeling nog niet echt door
Ik vind je nu wel heel grof en persoonlijk worden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Denk Mirthe, die ligt vaker bij hunquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh rupert is eigenlijk wel logisch ja maar wie is de 3e inderdaad
Jammer dan , boeit me nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wees wat minder een bitch, dan laat ik je met rust.
maar ze liggen nu echt tegen elkaar aan, de matrassen, zou mirthe daarbij gaan liggen dan. hmm benieuwd wie het is iig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk Mirthe, die ligt vaker bij hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |