Zoals wie denkt hij buiten nog te hebben ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijgezelle vader die buiten nog iemand denkt te hebben ...
Afhalen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Kim D, samen spruitjes aan het afhalen voor 33 man. Zij liever dan ik, ben gek op spruitjes, maar daar heb ik wel een hekel aan
Zeker, hopen dat ze het volhoudt, want kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, vooral als je gestrestst bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:43 schreef D. het volgende:
Als we dan toch pro-Maddy zijn vanavond
Respect dat ze de enige roker is die nog niet heeft gerookt
Hier zeggen ze spruiten kuisenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh, wij noemen het afhalen.
Ken wel Piepers jassen
Met roken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. toch ook gestopt definitief.
Gekke belgjesquote:
Ja, dat zei ik ook, van de aardapoelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh, wij noemen het afhalen.
Ken wel Piepers jassen
Aan wie? Maddy en Babet zitten nog samen in die stoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou Babette brief even snel door wat Maddy net heeft ingefluisterd....
Nee, die paft inmiddels al weer meequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. toch ook gestopt definitief.
Jeej voor Kim Dquote:
quote:
quote:
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:50 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft wel wat relaties gehad, ging haar alleen om de sex
Wel eerlijk, die Maddy
en in de schuldsanering met 2 kinderen , ik vind haar domquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:50 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft wel wat relaties gehad, ging haar alleen om de sex
Wel eerlijk, die Maddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |