Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissementquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
en in de schuldsanering met 2 kinderen , ik vind haar dom
het gaat me om het en en verhaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissement
Ik stelde je een vraag. Wie wacht buiten op marciano volgens jou ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
Dit mogen we wel horen, maar dat andere allemaal niet
Ik heb hetzelfde gehad als Maddy en heb ook een moeilijke ex gehad , oordelen is idd erg makkelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet waarom, dus niet te snel oordelen. Overkomt zoveel mensen, ook na faillissement
Ik, met 2 kinderen ook een ex, die me liet stikken, dankzij mijn ouders heb ik het gered, anders had mij dat ook kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad als Maddy en heb ook een moeilijke ex gehad , oordelen is idd erg makkelijk
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:54 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag. Wie wacht buiten op marciano volgens jou ?
Klopt staat ook in zijn topic bij bewoners.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaan
Ik dacht juist dat dat over kim ging omdat ze vanaf het begin al close waren. Maar kan het fout hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag iets staan vandaag in een stukje dat ie een dame zag/date/duwde waar het wel mee klikte, maar dat ie voor zijn gevoel als vrijgezel naar binnen is gegaan
Je weet helemaal niet wat er is gebeurd. Ik weet uit eigen ervaring dat je van de een op de andere dag aan de andere kant van de maatschappij kan belanden en je ineens als een stuk vuil wordt gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
het gaat me om het en en verhaal
Ja jammer is dat en dan die anderen camera op Bern die ligt te pittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:00 schreef Lrod01 het volgende:
Is er einselijk een interessant gesprek gaande krijg je weer een totaal onnodige SL en vervolgens een camera switch. Man man wat een prutsers zijn her toch ook bij de regie.
Wie vindt haar zielig dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Elk huisje heeft zijn kruisje en nu ineens Maddy zielig gevonden worden met al haar zogenaamde mensenkennis? De gemiddelde vrouw of man heeft een kut ex gehad en bij de één wat erger als bij de ander.
Wie staat dat ik haar zielig vind? Ik zeg alleen dat je niet weet hoe en wat en jij vindt haar dom omdat ze met 2 kinderen in de schuldsanering zat? Dat vind ik nu dom, oordelen zonder dat je de achtergrond kent!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Elk huisje heeft zijn kruisje en nu ineens Maddy zielig gevonden worden met al haar zogenaamde mensenkennis? De gemiddelde vrouw of man heeft een kut ex gehad en bij de één wat erger als bij de ander.
Kans is groot dat doordat ie nu met Kim is , die vrouw buiten denkt van zoekt het verder maar uit ... Ik zie nu pas hoe ie echt isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat over kim ging omdat ze vanaf het begin al close waren. Maar kan het fout hebben
Ineens is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ineens is wel wat overdreven.
Je bent wel heel erg zwart/wit nu en leest ook niet helemaal goed wat er gezegd wordt.
Al die mensen daar zijn niet slecht of fout . Ze leven in een wereldje wat er voor zorgt dat alle kleine dingen groot worden(gemaakt) door hunzelf maar ook door ons.
Jij wordt getriggered door haar bewering dat ze mensenkennis heeft en legt dat nu bij ons alsof wij haar nu ineens zielig vinden dat maak jij ervan.
Dat jij dat jij bepaalde punten er nu bij haalt zegt wat over jou, ik haal er andere punten uit die voor mij belangrijk zijn of raken.
Ook goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |