ik hoop dan op Bingo met belachelijke prijzenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt er net een bejaardentehuis: kaarten, bingo en zo saai is het er ook
10 x per jaar nog maar een drankje .. geen sterk alcoholisch meerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
een zoutmolen, een hamer, dat soort onzin bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dan op Bingo met belachelijke prijzen
en ik haaaaat smurfenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Jan Willem: Ik houd niet van schilderen en ik houd niet van fruit.
Eigenlijk houdt JW alleen maar van bier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Dit. Ik wilde precies dit typen. Denk dat ze rummikub kunnen winnen met de bingo. Dan is het plaatje compleet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou niet vanJW, dus gaat ie maar naar huisquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
nee meer een drankpakketquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een zoutmolen, een hamer, dat soort onzin bedoel je?
Liefst 1 van de tapquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk houdt JW alleen maar van bier.
Nee niet van deze oempaloempaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice wil mooie schilderijen op de muur maken, jw weet niet of dat mag van de oempa loempa's
Kan ze die verkopen op Marktplaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice wil mooie schilderijen op de muur maken, jw weet niet of dat mag van de oempa loempa's
neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
Ben ik de enige die die krijsende Mexx schijtirritant vind?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
Ben ik de enige die die krijsende Mexx schijtirritant vind?
Ik wil dat ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet van deze oempaloempa
Ik hou ook niet van JW.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Dat zegt me helemaal niets.quote:
Wel schilderijen voor aan de muurquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet.
Erik zegt nu dat het schilderen met doeken is, hij heeft het nagevraagd of zo, dus geen muurschilderingen voor eunice
Een hele muur? Das knap danquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze die verkopen op Marktplaats
Originele werken uit De Loods van EJVJL editie 2022/2023quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze die verkopen op Marktplaats
balletje gehaktquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niets.
Hij had het er gisteravond iig over, dat ie tap het lekkerst vindt.
Banksy style.quote:
Babs leeft in haar eigen fantastische wereld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
Babette vraagt wat aan Erik
Erik wil antwoord geven en Babette luistert niet eens en gaat wat aan GJ vragen
dit doet ze erg vaak
die heeft echt de nare gewoonte om niet te luisterenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Babs leeft in haar eigen fantastische wereld.
Hele slechte eigenschap voor een toekomstige psycholoog.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt de nare gewoonte om niet te luisteren
Goede eigenschap voor een Wannabee psychiaterquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt de nare gewoonte om niet te luisteren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hele slechte eigenschap voor een toekomstige psycholoog.
GMTAquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goede eigenschap voor een Wannabee psychiater
mag jij bij de FEBO lezen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
achter heb ik wat anderes gelezen
DARTBORD.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
Maddy en GJ
als die met elkaar spreken
schreeuwen ze allebei
Wat zeg iequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
Maddy en GJ
als die met elkaar spreken
schreeuwen ze allebei
dat ik bij de word en andere letter gelezen hebquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mario's wartaal, altijd geinig om te verzinnen wat ie bedoelt dan.
bij balletjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik bij de word en andere letter gelezen heb
Oh zo, ja dat kan, verkeerd lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik bij de word en andere letter gelezen heb
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_6.8.ProductTitle Ī12,95quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bingo is goedkoop, kan Isaac van zijn 500 kopen en dan kiezen voor de andere 2 prijzen
Goed bezig, ik wil die laatste voor de groep.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Was het filmpje eruit aan het knippen en zag dat het lijstje toch kort in beeld kwam.
[ afbeelding ]
bingo it isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Was het filmpje eruit aan het knippen en zag dat het lijstje toch kort in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Was Wandaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand zegt dat ze bij picnic heeft gewerkt als bezorgster, ik weet niet wie, iig een dame
Want maddie vroeg hoe het zit met dat statiegeld en dat tekentje op de fles.
Hij plaktequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
maddy was een halfvolle fles curry af met wasmiddel?
Ja want stel je voor dat je zelf kan beslissen dat je extra saus wil eten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja het moet weer naar boven
Die maakt nog opmerkingen over de boodschappen die je besteld hebt en zal daar haar ongezouten zure mening over geven...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]potver, je zou die maar aan je deur krijgen met haar sjagrijnige hoofd.
Inclusief draaiorgel en pikketanussie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef chufi het volgende:
Bingo is dat een avondje met drank en muziek?
Je hebt wel veel cola besteld he, dat is niet goed voor je he.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt nog opmerkingen over de boodschappen die je besteld hebt en zal daar haar ongezouten zure mening over geven...
Na het plotselinge vertrek van Gerry lag ze bovendien alweer tien minuten later met KimK over een frikandellenfeestje te gillen van die dag daarna. In plaats van een beetje inlevingsvermogen daar waar ze al dagen bezig was om haar eigen positie veilig te stellen door overduidelijk slijmgedrag richting Gerry (die op de nominatie stond). Al wist ze toen nog niet dat juist zij uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen. Naast haar hoge irritatiefactor zijn dit zaken waar ik enorm op kan afknappen.quote:
Kan niet ze hebben maar 360 puntenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed bezig, ik wil die laatste voor de groep.
Wanda is in staat gewone cola om te ruilen voor zeroquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt wel veel cola besteld he, dat is niet goed voor je he.zoiets.
![]()
Ik denk eigenlijk dat ze weinig zal zeggen en alleen boos kijkt.![]()
Ohw.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet ze hebben maar 360 punten
Trutquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda is in staat gewone cola om te ruilen voor zero
Giftige appels.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
Maddy haalt weer wat te eten uit haar magische kast
Martin was nog zo slim het gewoon beneden neer te leggen
Komt nog welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.mooi kut dan.
Er moet drank in, veel drank.
Scheldende Berend incomingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu even wachten op de stemming .. en dan de herstemming
Hij hield een buffer over .. ging van de buffer af ipv huishoudpotquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
MArtin weet niet hoe dat met statiegeld zit
bij hem ging het niet van de huishoudpot af![]()
hij heeft geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hield een buffer over .. ging van de buffer af ipv huishoudpot
toen was het statiegeld er waarschijnlijk al vanafquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft geen idee
en hij heeft de pot ook wel eens echt leeg gemaakt
gerry en op de nominatie staan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na het plotselinge vertrek van Gerry lag ze bovendien alweer tien minuten later met KimK over een frikandellenfeestje te gillen van die dag daarna. In plaats van een beetje inlevingsvermogen daar waar ze al dagen bezig was om haar eigen positie veilig te stellen door overduidelijk slijmgedrag richting Gerry (die op de nominatie stond). Al wist ze toen nog niet dat juist zij uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen. Naast haar hoge irritatiefactor zijn dit zaken waar ik enorm op kan afknappen.
de jumbo verandert de wijze nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
toen was het statiegeld er waarschijnlijk al vanaf
Begrijpend lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
gerry en op de nominatie staan?
en dat kim uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen?
Kijk je wel naar dezelfde RLS ?
dat kanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit kan niet moeilijk zijn .. ben benieuwd of Maddy hier nog een chaos van kan maken.
Reken maar van ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit kan niet moeilijk zijn .. ben benieuwd of Maddy hier nog een chaos van kan maken.
mexx was zelf aan het lullenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Mexx geirriteerd : 'Ik snap niet dat je mijn naam noemt'
Daar ken ik een liedje van.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : We hebben nog 24 minuten .. NOG EEN KEER!
Nou dat wordt lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil zich verkiesbaar stellen voor manager volgende maand.
er zijn er veel die het daar fout zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy noemt Imadiddin trouwens Imadin.
Zal toch hopen dat de prijzen uit de keuken moeten komen, fruit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Bingo kiezen vanwege de prijzen terwijl schilderen én fruit ook gewoon kan!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Niveau mijn beste.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Bingo kiezen vanwege de prijzen terwijl schilderen én fruit ook gewoon kan!
Ik had net mijn mond vol chips...dat ligt nu op mijn bureauquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Ja echt hequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Ik denk dat uiteindelijk steeds meer mensen afhaken , en logisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk al steeds minder, maar alleen kijken naar volwassen mensen die spelletjes zitten te doen, kaarten, dammen, bingo, weet ik het allemaal, zo geen zin meer in. Niets spannends aan deze RLS en Wanda met haar geroddel heb ik ook wel genoeg gehoord
Ja want als de rest ook manager wil worden, ima, maar niet iedereen wil dat hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
Maddy wil geen papiertje geven voor de campagne van Ima![]()
Precies datquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk steeds meer mensen afhaken , en logisch.
Afgelopen weken was ik zie dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Kom mee Derry Girls kijken dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen weken was ik zie dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Ze hebben allemaal eigen fruit ingeslagenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
'Fruit niet belangrijk', aldus de manager..
Ik kan de tv uitzendingen aanraden danquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen weken was ik ziek dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Ik ga f lekker gamen, werk zit erop voor vandaag en sporten en training kijken zooooo geen zin inquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom mee Derry Girls kijken dan.![]()
Relaties zijn er ook wel, maar waar voorheen al de beschikbare camera's erop werden gericht, draaien ze nu de andere kant op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk al steeds minder, maar alleen kijken naar volwassen mensen die spelletjes zitten te doen, kaarten, dammen, bingo, weet ik het allemaal, zo geen zin meer in. Niets spannends aan deze RLS en Wanda met haar geroddel heb ik ook wel genoeg gehoord
Jij snapt het .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga f lekker gamen, werk zit erop voor vandaag en sporten en training kijken zooooo geen zin in
In die tv-uitzendingen laten ze een heleboel achterwege. De beelden van die scheet Bern/Mora gewoonweg verzwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan de tv uitzendingen aanraden dan![]()
krijgen ze straks zo'n dom bingo molentjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia nog wel verder vragen bij Djedi en Babette of Maddy wel echt voor bingo wou gaan
Wat je niet weet kun je ook niet missenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die tv-uitzendingen laten ze een heleboel achterwege. De beelden van die scheet Bern/Mora gewoonweg verzwegen.
Dat maakt het heus niet beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je niet weet kun je ook niet missen
Zo een Babette die straalbezopen is en allerlei wartaal uitslaat hebben ze ook niet getoond toen (etcetera..)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je niet weet kun je ook niet missen
wordt ook niksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil zich verkiesbaar stellen voor manager volgende maand.
Mehquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan de tv uitzendingen aanraden dan![]()
Voorlopig niks ,oppottenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
wat gaat isaac eigenlijk met zn 500 euro doen?
Bewarenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
Hij gaat er over nadenken, lees; wil de touwtjes in handen houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
Badr Ari (niet de echte uiteraard) als eregast uitnodigen voor z'n boktoernooi!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
Doen de vrouwen nou nooit.quote:
Ze krijgen om de dag een verdienopdracht. Geloof niet dat ze zich daar nog zorgen over hoeven te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:39 schreef Charmian het volgende:
hij is dan wel de king als er geen eten en geld is
Waardeloosquote:
volgens D is dat tokkiegedrag zonder shirtquote:
ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgen om de dag een verdienopdracht. Geloof niet dat ze zich daar nog zorgen over hoeven te maken.
beter dan een erik of nadirquote:
quote:
Heb al een paar mogen aanschouwen maar niet echt een voorkeur.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur of ben je gemakkelijk daarin?
Met zo'n antwoord kan ik dus helemaal niets en datzelfde denk jij nu waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb al een paar mogen aanschouwen maar niet echt een voorkeur.
Klopt helemaal amice.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met zo'n antwoord kan ik dus helemaal niets en datzelfde denk jij nu waarschijnlijk ook
succes met z'n lichaamquote:
Vandaar dat die er zo raar over doetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:48 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Met 5 dames nog wel. Is een dingetje door Esther bedacht.
En mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
oh kut heb ik nu net een spel gemist?
Mag als voyeur (zijn eigen woorden) aantekeningen maken terwijl zij het doet met zachte Bern!quote:
Domme grap van een domme kerel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Waar slaat dat shirt met die hashtag eigenlijk op? Heb ik iets gemist of valt het gewoon niet te begrijpen?
Wanda gaat ook voor transparantiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:51 schreef Charmian het volgende:
serieus, die piggyroze legging van wanda, het lijkt net het naakte onderlichaam van een barbiepop
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda gaat ook voor transparantie
Kans bij wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:59 schreef engine het volgende:
Esther doet net alsof hij echt kans maakt. Gewoon schrijnend om te zien.
Allemaal zijn ze serieus geïnteresseerd ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Welke 5 dames gaan nu met Erik op "date" ook weer zo apart.
Dat wil Esther nog niet verklappen.quote:
Pff hij heeft meer aan eerlijkheid dan dit soort geneuzelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal zijn ze serieus geïnteresseerd ja!
Rare is dat Esther zich hier ineens op heeft gestort nav zijn vage gesprek met Mora gister.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:56 schreef engine het volgende:
Dus Erik moet date oefenen?
Beetje gemeen.
Het was juist Babette die er erg mee bezig was vanochtend, zij wilde 'op date' om hem wat tips te geven, maar nu is Esther daar weer mee bezig blijkbaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rare is dat Esther zich hier ineens op heeft gestort nav zijn vage gesprek met Mora gister.
Het ligt er heel dik bovenop allemaal . Dus ze moeten 'tv maken' oid
Dit begon gisteren alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was juist Babette die er erg mee bezig was vanochtend, zij wilde 'op date' om hem wat tips te geven, maar nu is Esther daar weer mee bezig blijkbaar...
Ah dat kan ook nog. Bij Esther valt dat niet zo op want die tikt sowieso niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rare is dat Esther zich hier ineens op heeft gestort nav zijn vage gesprek met Mora gister.
Het ligt er heel dik bovenop allemaal . Dus ze moeten 'tv maken' oid
In zijn geval kunnen ze beter eerlijk zijn ipv die man valse hoop geven. Hij begrijpt signalen al niet goedquote:
Was ook Esther die Erik vroeg of hij met Babette op date wilde.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was juist Babette die er erg mee bezig was vanochtend, zij wilde 'op date' om hem wat tips te geven, maar nu is Esther daar weer mee bezig blijkbaar...
Babette, Moirama, Djedi, Eunice en Kim?D. Zoë gastvrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Welke 5 dames gaan nu met Erik op "date" ook weer zo apart.
5 seconden op de achtergrond .. weer innig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern nog samen op beeld geweest? Zie laatste dagen weinig voorbij komen vandaar
De lul en big momma op datequote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:05 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Babette, Moirama, Djedi, Eunice en Kim?. Zoë gastvrouw
Dat wel ja. Echt een beetje flauw dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
In zijn geval kunnen ze beter eerlijk zijn ipv die man valse hoop geven. Hij begrijpt signalen al niet goed
Ik geloof dat het prima duidelijk is voor hem dat het om oefenen gaat en niet voor het echt is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
In zijn geval kunnen ze beter eerlijk zijn ipv die man valse hoop geven. Hij begrijpt signalen al niet goed
De gozer die niet kan sporten legt even uit hoe het moet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:06 schreef spapaars het volgende:
Weer volop met aanwijzingen.
gisteren verliet hij voortijdig de training om met Kim de slaapkamer in te duiken.
[ afbeelding ]
Zelfbenoemde bokstrainers zijn het.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
De gozer die niet kan sporten legt even uit hoe het moet.
Ok, dat heb ik gemist dat Esther 'de bron' is van dit TV momentje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook Esther die Erik vroeg of hij met Babette op date wilde.
Jammer geen cap 🤭quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5 seconden op de achtergrond .. weer innig.
Want het is hogere wiskunde om een gebalde vuist naar voren te brengenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfbenoemde bokstrainers zijn het.
Pugilisme wordt wel als een kunstvorm beschouwd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:09 schreef engine het volgende:
[..]
Want het is hogere wiskunde om een gebalde vuist naar voren te brengen
Erg leuk om thuis op de bank te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pugilisme wordt wel als een kunstvorm beschouwd.
Met een zak paprikachips.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Erg leuk om thuis op de bank te doen
Zal wel moeten want koken kan hij nietquote:
Wat zegt dit over mij vraag ik me af?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Sterke persoonlijkheden denken zelf na en omringen zich met de juiste mensen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mij vraag ik me af?
quote:
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:23 schreef puzziepie het volgende:
Alicia en Mirthe nu over Jeff, want die is niet te vertrouwen zegt Alies.
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks nog wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.
Alicia is een beetje kleinzerig en kan maar weinig hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.
Isaac beseft dat Jeffrey soms z'n eigen ruiten ingooit dus zal zich in het openbaar wat meer op de vlakte houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt
Dat tweede stuk weet ik niet.
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alicia is een beetje kleinzerig en kan maar weinig hebben.
Ja die twee woke idioten houden elkaars hand boven het hoofd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
Al pompt Isaac Jeffrey er makkelijk uit ten faveure van Marciano mocht het zover komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |