Zal toch hopen dat de prijzen uit de keuken moeten komen, fruit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Bingo kiezen vanwege de prijzen terwijl schilderen én fruit ook gewoon kan!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Niveau mijn beste.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
Bingo kiezen vanwege de prijzen terwijl schilderen én fruit ook gewoon kan!
Ik had net mijn mond vol chips...dat ligt nu op mijn bureauquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Ja echt hequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Verkiezingspunten Ima:
- aksdlas klfdkf kalda
- hoaoejkf koakjka ookk
- qapdok qokod ppkf
Ik denk dat uiteindelijk steeds meer mensen afhaken , en logisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk al steeds minder, maar alleen kijken naar volwassen mensen die spelletjes zitten te doen, kaarten, dammen, bingo, weet ik het allemaal, zo geen zin meer in. Niets spannends aan deze RLS en Wanda met haar geroddel heb ik ook wel genoeg gehoord
Ja want als de rest ook manager wil worden, ima, maar niet iedereen wil dat hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
Maddy wil geen papiertje geven voor de campagne van Ima![]()
Precies datquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk steeds meer mensen afhaken , en logisch.
Afgelopen weken was ik zie dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Kom mee Derry Girls kijken dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen weken was ik zie dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Ze hebben allemaal eigen fruit ingeslagenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
'Fruit niet belangrijk', aldus de manager..
Ik kan de tv uitzendingen aanraden danquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgelopen weken was ik ziek dus lekker makkelijk kijken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik naar een online bejaardensoos zit te kijken.
Ik ga f lekker gamen, werk zit erop voor vandaag en sporten en training kijken zooooo geen zin inquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom mee Derry Girls kijken dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |