toen was het statiegeld er waarschijnlijk al vanafquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft geen idee
en hij heeft de pot ook wel eens echt leeg gemaakt
gerry en op de nominatie staan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na het plotselinge vertrek van Gerry lag ze bovendien alweer tien minuten later met KimK over een frikandellenfeestje te gillen van die dag daarna. In plaats van een beetje inlevingsvermogen daar waar ze al dagen bezig was om haar eigen positie veilig te stellen door overduidelijk slijmgedrag richting Gerry (die op de nominatie stond). Al wist ze toen nog niet dat juist zij uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen. Naast haar hoge irritatiefactor zijn dit zaken waar ik enorm op kan afknappen.
de jumbo verandert de wijze nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
toen was het statiegeld er waarschijnlijk al vanaf
Begrijpend lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
gerry en op de nominatie staan?
en dat kim uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen?
Kijk je wel naar dezelfde RLS ?
dat kanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit kan niet moeilijk zijn .. ben benieuwd of Maddy hier nog een chaos van kan maken.
Reken maar van ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit kan niet moeilijk zijn .. ben benieuwd of Maddy hier nog een chaos van kan maken.
mexx was zelf aan het lullenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Mexx geirriteerd : 'Ik snap niet dat je mijn naam noemt'
Daar ken ik een liedje van.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : We hebben nog 24 minuten .. NOG EEN KEER!
Nou dat wordt lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil zich verkiesbaar stellen voor manager volgende maand.
er zijn er veel die het daar fout zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy noemt Imadiddin trouwens Imadin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |