DARTBORD.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
Maddy en GJ
als die met elkaar spreken
schreeuwen ze allebei
Wat zeg iequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
Maddy en GJ
als die met elkaar spreken
schreeuwen ze allebei
dat ik bij de word en andere letter gelezen hebquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mario's wartaal, altijd geinig om te verzinnen wat ie bedoelt dan.
bij balletjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik bij de word en andere letter gelezen heb
Oh zo, ja dat kan, verkeerd lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik bij de word en andere letter gelezen heb
https://www.bol.com/nl/nl(...)g.2_6.8.ProductTitle Ī12,95quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bingo is goedkoop, kan Isaac van zijn 500 kopen en dan kiezen voor de andere 2 prijzen
Goed bezig, ik wil die laatste voor de groep.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Was het filmpje eruit aan het knippen en zag dat het lijstje toch kort in beeld kwam.
[ afbeelding ]
bingo it isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Was het filmpje eruit aan het knippen en zag dat het lijstje toch kort in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Was Wandaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand zegt dat ze bij picnic heeft gewerkt als bezorgster, ik weet niet wie, iig een dame
Want maddie vroeg hoe het zit met dat statiegeld en dat tekentje op de fles.
Hij plaktequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
maddy was een halfvolle fles curry af met wasmiddel?
oh ja het moet weer naar bovenquote:
Ja want stel je voor dat je zelf kan beslissen dat je extra saus wil eten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja het moet weer naar boven
Die maakt nog opmerkingen over de boodschappen die je besteld hebt en zal daar haar ongezouten zure mening over geven...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]potver, je zou die maar aan je deur krijgen met haar sjagrijnige hoofd.
Inclusief draaiorgel en pikketanussie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef chufi het volgende:
Bingo is dat een avondje met drank en muziek?
Je hebt wel veel cola besteld he, dat is niet goed voor je he.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die maakt nog opmerkingen over de boodschappen die je besteld hebt en zal daar haar ongezouten zure mening over geven...
Na het plotselinge vertrek van Gerry lag ze bovendien alweer tien minuten later met KimK over een frikandellenfeestje te gillen van die dag daarna. In plaats van een beetje inlevingsvermogen daar waar ze al dagen bezig was om haar eigen positie veilig te stellen door overduidelijk slijmgedrag richting Gerry (die op de nominatie stond). Al wist ze toen nog niet dat juist zij uiteindelijk de meeste stemmen zou krijgen. Naast haar hoge irritatiefactor zijn dit zaken waar ik enorm op kan afknappen.quote:
Kan niet ze hebben maar 360 puntenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed bezig, ik wil die laatste voor de groep.
Wanda is in staat gewone cola om te ruilen voor zeroquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt wel veel cola besteld he, dat is niet goed voor je he.zoiets.
![]()
Ik denk eigenlijk dat ze weinig zal zeggen en alleen boos kijkt.![]()
Ohw.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet ze hebben maar 360 punten
Trutquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda is in staat gewone cola om te ruilen voor zero
Giftige appels.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
Maddy haalt weer wat te eten uit haar magische kast
Martin was nog zo slim het gewoon beneden neer te leggen
Komt nog welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.mooi kut dan.
Er moet drank in, veel drank.
Scheldende Berend incomingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu even wachten op de stemming .. en dan de herstemming
Hij hield een buffer over .. ging van de buffer af ipv huishoudpotquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
MArtin weet niet hoe dat met statiegeld zit
bij hem ging het niet van de huishoudpot af![]()
hij heeft geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hield een buffer over .. ging van de buffer af ipv huishoudpot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |