Pugilisme wordt wel als een kunstvorm beschouwd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:09 schreef engine het volgende:
[..]
Want het is hogere wiskunde om een gebalde vuist naar voren te brengen
Erg leuk om thuis op de bank te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pugilisme wordt wel als een kunstvorm beschouwd.
Met een zak paprikachips.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Erg leuk om thuis op de bank te doen
Zal wel moeten want koken kan hij nietquote:
Wat zegt dit over mij vraag ik me af?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Sterke persoonlijkheden denken zelf na en omringen zich met de juiste mensen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mij vraag ik me af?
quote:
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:23 schreef puzziepie het volgende:
Alicia en Mirthe nu over Jeff, want die is niet te vertrouwen zegt Alies.
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks nog wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.
Alicia is een beetje kleinzerig en kan maar weinig hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is op hem afgeknapt vanwege het pestincident met Martin en daarna de clash met Moraima. Tegelijkertijd merk je ook dat zij hem desondanks wel zou willen vertrouwen. Isaac kan bovendien ook goed opschieten met Jeffrey dat merk je aan alles.
Isaac beseft dat Jeffrey soms z'n eigen ruiten ingooit dus zal zich in het openbaar wat meer op de vlakte houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt
Dat tweede stuk weet ik niet.
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alicia is een beetje kleinzerig en kan maar weinig hebben.
Ja die twee woke idioten houden elkaars hand boven het hoofd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
Al pompt Isaac Jeffrey er makkelijk uit ten faveure van Marciano mocht het zover komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |