Vandaar dat die er zo raar over doetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:48 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Met 5 dames nog wel. Is een dingetje door Esther bedacht.
En mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
oh kut heb ik nu net een spel gemist?
Mag als voyeur (zijn eigen woorden) aantekeningen maken terwijl zij het doet met zachte Bern!quote:
Domme grap van een domme kerel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Waar slaat dat shirt met die hashtag eigenlijk op? Heb ik iets gemist of valt het gewoon niet te begrijpen?
Wanda gaat ook voor transparantiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:51 schreef Charmian het volgende:
serieus, die piggyroze legging van wanda, het lijkt net het naakte onderlichaam van een barbiepop
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda gaat ook voor transparantie
Kans bij wie?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:59 schreef engine het volgende:
Esther doet net alsof hij echt kans maakt. Gewoon schrijnend om te zien.
Allemaal zijn ze serieus geïnteresseerd ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Welke 5 dames gaan nu met Erik op "date" ook weer zo apart.
Dat wil Esther nog niet verklappen.quote:
Pff hij heeft meer aan eerlijkheid dan dit soort geneuzelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal zijn ze serieus geïnteresseerd ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |