Relaties zijn er ook wel, maar waar voorheen al de beschikbare camera's erop werden gericht, draaien ze nu de andere kant op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk al steeds minder, maar alleen kijken naar volwassen mensen die spelletjes zitten te doen, kaarten, dammen, bingo, weet ik het allemaal, zo geen zin meer in. Niets spannends aan deze RLS en Wanda met haar geroddel heb ik ook wel genoeg gehoord
Jij snapt het .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga f lekker gamen, werk zit erop voor vandaag en sporten en training kijken zooooo geen zin in
In die tv-uitzendingen laten ze een heleboel achterwege. De beelden van die scheet Bern/Mora gewoonweg verzwegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan de tv uitzendingen aanraden dan![]()
krijgen ze straks zo'n dom bingo molentjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia nog wel verder vragen bij Djedi en Babette of Maddy wel echt voor bingo wou gaan
Wat je niet weet kun je ook niet missenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die tv-uitzendingen laten ze een heleboel achterwege. De beelden van die scheet Bern/Mora gewoonweg verzwegen.
Dat maakt het heus niet beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je niet weet kun je ook niet missen
Zo een Babette die straalbezopen is en allerlei wartaal uitslaat hebben ze ook niet getoond toen (etcetera..)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je niet weet kun je ook niet missen
wordt ook niksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima wil zich verkiesbaar stellen voor manager volgende maand.
Mehquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan de tv uitzendingen aanraden dan![]()
Voorlopig niks ,oppottenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
wat gaat isaac eigenlijk met zn 500 euro doen?
Bewarenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
Hij gaat er over nadenken, lees; wil de touwtjes in handen houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:36 schreef Charmian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |