SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je het over MRV's met een V-shape bodem.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende: Dacht dat zo’n tank juist gemaakt was om mijnen te kunnen doorstaan. Of zijn dit heel pittige ofzo?
![]()
Als tanks al niet meer regen normale mijnen kunnen, je ziet niks, bent traag, zit in een gesloten ruimte, nou dan blijven er weinig voordelen over.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je het over MRV's met een V-shape bodem.
Ik vind eigenlijk wel dat je hiermee de kakkerlakken beledigt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alleen de landen met een kakkerlak aan het roer stemmen tegen.
Anti Tank Mine...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Als tanks al niet meer regen normale mijnen kunnen, je ziet niks, bent traag, zit in een gesloten ruimte, nou dan blijven er weinig voordelen over.
“Normale mijnen”quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anti Tank Mine...
Overigens was het geen tank he.
Nee dat zag ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anti Tank Mine...
Overigens was het geen tank he.
Dat vermoeden kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Normale mijnen”
Anti tank mines vermoed ik van dat ze een tank tot stoppen kunnen brengen.
Behalve de feiten, geen schattingen van https://twitter.com/oryxspioenkop waar je met beelden bevestigde aantallen materieel van beide zijden kan vinden, -en echt, zo moeilijk is dat niet, als ik het kan, kan bijna iedereen onder de 75 dat- zijn de aantallen doden en gewonden aan beide zijden altijd schattingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die bronnen zijn niet accuraat en zeer uiteenlopend.
Er zijn slechts schattingen. UKR en de CIA zullen het exact wel weten.
Onzin de cijfers zijn erg geheimzinnig behalve van propoganda bronnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Behalve de feiten, geen schattingen van https://twitter.com/oryxspioenkop waar je met beelden bevestigde aantallen materieel van beide zijden kan vinden, -en echt, zo moeilijk is dat niet, als ik het kan, kan bijna iedereen onder de 75 dat- zijn de aantallen doden en gewonden aan beide zijden altijd schattingen.
Oekraïne houdt het aantal krijgsgevangenen op https://www.minusrus.com/en constant op 1000, maar dat zullen er verl meer zijn.
Er bestaan twee typen mijnen, de AP (Anti Personeels) en de AT (Anti Tank) mijn. Dat dit geen AP's waren lijkt me duidelijk... "Normale" mijnem kennen we niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
“Normale mijnen”
Anti tank mines vermoed ik van dat ze een tank tot stoppen kunnen brengen.
Ja dat wist ik eik wel. In mijn ogen is de ap mijn de normalequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er bestaan twee typen mijnen, de AP (Anti Personeels) en de AT (Anti Tank) mijn. Dat dit geen AP's waren lijkt me duidelijk... "Normale" mijnem kennen we niet.
Je hebt ook zeemijnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er bestaan twee typen mijnen, de AP (Anti Personeels) en de AT (Anti Tank) mijn. Dat dit geen AP's waren lijkt me duidelijk... "Normale" mijnem kennen we niet.
Je lokt er velen raketten mee uit, maar je weet gewoon dat ze daar ook ergens kistjes munitie opgestapeld worden..quote:
15 hele secondenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Flauw. En te laat. Maar vooral flauw.
Boem is ho.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:27 schreef ExTec het volgende:
Jezus. Ben je dan blind ofzo.
[ twitter ]
Beetje laat maar wilde hier toch even op reageren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je pro-Rusland bent.
Klopt dat?
Ben je er zelf geboren? Of familie in die regio of op een andere manier gelinkt aan de historie van Rusland?
Wel benieuwd.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje laat maar wilde hier toch even op reageren.
Rusland wordt hier vaak als wodka zuipende zwijnenstal met kwade dictator aangemerkt. En dat is slechts gedeeltelijk waar.
Als je in Rusland in de olie- en gasindustrie, traditionele diensten en infrastructuur (het leger, de spoorwegen, nutsbedrijven etc.) Werkt dan hark je aanzienlijk wat roebels binnen en heb je een prima 'westers leven'.
Wil je dat niet of heb je daar de capaciteiten niet voor, dan ga je aan de slag als arbeider en draai je mee in de eindeloze middenklasse, matig loon en zuip je wodka.
Wil je helemaal niks dan ben je brandhout die vooraan de mobilisatielijst staan.
Iedereen heeft een functie en waardering binnen het geheel.
Er zit een bepaalde rechtlijnigheid in die ik in dit land momenteel mis.
Want je vereenzelvigd je met de wodka of het brandhout ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland wordt hier vaak als wodka zuipende zwijnenstal met kwade dictator aangemerkt. En dat is slechts gedeeltelijk waar.
Als je in Rusland in de olie- en gasindustrie, traditionele diensten en infrastructuur (het leger, de spoorwegen, nutsbedrijven etc.) Werkt dan hark je aanzienlijk wat roebels binnen en heb je een prima 'westers leven'.
Wil je dat niet of heb je daar de capaciteiten niet voor, dan ga je aan de slag als arbeider en draai je mee in de eindeloze middenklasse, matig loon en zuip je wodka.
Wil je helemaal niks dan ben je brandhout die vooraan de mobilisatielijst staan.
Ik ben zelden zo'n arrogante kijk op de arbeidersklasse tegengekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is dus niet hoe ik erop kijk maar wat de plaats is binnen de Russische maatschappij. Ik geef zelf geen waardeoordeel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo'n arrogante kijk op de arbeidersklasse tegengekomen
Niet per se. Maar als dat het maximale is wat je kunt leveren dan ligt het aan jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want je vereenzelvigd je met de wodka of het brandhout ofzo?
Tijd voor je om naar Rusland te vertrekken!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neem aan dat Kashmir voor de Pakistanen dan ook geen issue is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Even Indiase bronnen gezocht, die zijn ook teamelonmusk
https://www.ndtv.com/indi(...)lomacy-3418716/amp/1
Dat doe je wel, in dezelfde post nota bene:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is dus niet hoe ik erop kijk maar wat de plaats is binnen de Russische maatschappij. Ik geef zelf geen waardeoordeel.
quote:.Iedereen heeft een functie en waardering binnen het geheel.
Meer doelende op het klassieke proletariaat vanuit het marxisme.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat doe je wel, in dezelfde post nota bene:
[..]
Godzijdank.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
De enige oplossing is volledig terugtrekken door de bezetters en herstelbetalingen voor alles wat ze hebben aangericht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
Re: TT: nu eindelijk stoppen?
Blackouts in 10 oostelijke regio's, kapotte infrastructuur her en der, hoe moet materieel op de plek van bestemming komen om orde op zaken te stellen, waterzuivering, voedselvoorziening?
Ik zie geen winst in dit gebeuren, op geen enkele manier, nodeloos bloed vergieten en kapitaalvernietiging.
Hopelijk spoedig onderhandelingen en een einde aan dit conflict.
Ja je moet een land gewoon terroriseren, zodat je als beloning een onderhandeling krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
Blackouts in 10 oostelijke regio's, kapotte infrastructuur her en der, hoe moet materieel op de plek van bestemming komen om orde op zaken te stellen, waterzuivering, voedselvoorziening?
Ik zie geen winst in dit gebeuren, op geen enkele manier, nodeloos bloed vergieten en kapitaalvernietiging.
Je kunt onderhandelen over een staakt het vuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:21 schreef wpor het volgende:
Ja je moet een land gewoon terroriseren, zodat je als beloning een onderhandeling krijgt.
Waarschijnlijk komt het niet in jou en hen op dat je ook gewoon kan gaan verliezen. Hoe mogen ze zelf weten, het slimste zou zijn terugtrekken.
Zo veel materieel en manschappen hebben de Russen niet, dus deze oorlog gaat ook niet eeuwig duren. De Oekraïners zijn zelf mans genoeg om te beslissen wanneer ze het wel welletjes vinden, tot die tijd horen wij hun gewoon van wapens, munitie, materieel en training te voorzien om hen in staat te stellen zo veel mogelijk Russen uit te schakelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:29 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt onderhandelen over een staakt het vuren.
Wanneer Oekraïne grotendeels in blackout zit, er geen waterzuivering kan plaatsvinden, de voedselvoorziening strookt, geen licht geen warmte, geen militaire faciliteiten volgens Zelensky, houdt het een keer op.
Dit kan niet eeuwig doorgaan.
Jaag ze allemaal terug naar hun eigen verdorven land.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo veel materieel en manschappen hebben de Russen niet, dus deze oorlog gaat ook niet eeuwig duren. De Oekraïners zijn zelf mans genoeg om te beslissen wanneer ze het wel welletjes vinden, tot die tijd horen wij hun gewoon van wapens, munitie, materieel en training te voorzien om hen in staat te stellen zo veel mogelijk Russen uit te schakelen.
Misschien moet je je beter inlezen in de mobilisatie. Het komt er vooral op neer dat je de lul bent als je tot een etnische minderheid behoort.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou als ik Putin was gelijk bij het kruisje tekenen voor deze deal. Het alternatief is dat hij dood gaat door de onrust in zijn eigen land of hij krijgt in Den Haag levenslang voor zijn oorlogsmisdaden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:33 schreef TheJanitor het volgende:
Wat zou een acceptabele deal zijn? Grenzen terug zoals 1991, 50km DMZ aan Russische kant, andere regering en ze mogen geen pact maken met China. Neutraal blijven dus. Lijkt me een goede deal voor Rusland zoals t er nu uitziet.
Het is echt een kwestie van tijd inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef polderturk het volgende:
Rusland gebruikt steeds oudere howitzers, terwijl Oekraïne meer en meer modern spul lijkt.
Het volgende grote verlies van gebied zit er aan te komen voor Rusland in Oekraïne.
[ twitter ]
Niet helemaal juist, als ik kijk naar vloggers die allen zijn gevlucht, die merken dat mobilisatie vooral via je werk loopt, wie voor de overheid werkt loopt de meeste kans op mobilisatie, en wie bij grote organisaties werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In Moskou misschien. In de rest van Rusland niet. Daar krijg je met een middenklasseberoep ook gewoon een klote loontje. Je bent of rijk of een arme sloeber.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeker, met als voorwaarde één dat alle Oekraïnse gebieden, volgens de kaarten van 2013, vrij zijn van alle Russische militairen. Dan mogen ze stoppen met kogels koppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:29 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt onderhandelen over een staakt het vuren.
Mail jij Poetin even dat hij dit allemaal in 1 keer kan stoppen door z'n troepen terug te trekken? Bedankt alvast!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
En aggregaten blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo veel materieel en manschappen hebben de Russen niet, dus deze oorlog gaat ook niet eeuwig duren. De Oekraïners zijn zelf mans genoeg om te beslissen wanneer ze het wel welletjes vinden, tot die tijd horen wij hun gewoon van wapens, munitie, materieel en training te voorzien om hen in staat te stellen zo veel mogelijk Russen uit te schakelen.
We willen je best mobiliseren en naar het front sturen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oekraïne is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekraïne gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaag ze allemaal terug naar hun eigen verdorven land.
Ze zijn iig geen koloniale veroveringsmacht die roept dat ze de vijand willen onderwerpen of uitroeien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekraïne is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekraïne gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.
Dat niet neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn iig geen koloniale veroveringsmacht die roept dat ze de vijand willen onderwerpen of uitroeien.
Nou en?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekraïne is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekraïne gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.
Hopelijk is Putin snel dood.. Of bombarderen we Moskou tot een hel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Gesproken als iemand die geen seconde van zijn leven in aanraking is gekomen met corruptie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet per se. Maar als dat het maximale is wat je kunt leveren dan ligt het aan jou.
Wat het volk dus in 2014 helemaal zat was. Hervormen doe je helaas niet in een jaartje of 10quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.quote:
Da's dan pech hebben voor je.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Tough luck.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Tamelijk ja.quote:
Als Oekraïne een minder corrupt land was dacht je er dan anders over?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als Oekraïne een minder corrupt land was dacht je er dan anders over?
Ik vind dat een heel raar argument.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ah, dan mag ww3 wel worden gestart?quote:
Met dat gare corrupte land bedoel je Rusland?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Oekraïne, maar Rusland evenzo hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met dat gare corrupte land bedoel je Rusland?
Oekraine is sinds ze die Poetinpijper hebben weggetrapt in 2013 keihard bezig met het oplossen van corruptie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Oekraïne, maar Rusland evenzo hoor.
Het hangt er vanaf hoe je daarmee omgaat. Die dingen kunnen, als je weet hoe, flink wat klappen uitdelen. Dat hebben de Duitsers ook gemerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef polderturk het volgende:
Rusland gebruikt steeds oudere howitzers, terwijl Oekraïne meer en meer modern spul lijkt.
Het volgende grote verlies van gebied zit er aan te komen voor Rusland in Oekraïne.
[ twitter ]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus het leven van iemand uit het ene land is meer waard dan uit het andere?
Waarom vind je dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.
Ik maak mij meer druk om 80.000 omgekomen kinderen in Jemen dan een Palestijn.quote:
Nou, Vos lijkt zelfs geen waarde te hechten aan Palestijns leven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.
Ik ook niet want ik denk dan gelijk "er zijn ergere dingen in de wereld".quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, Vos lijkt zelfs geen waarde te hechten aan Palestijns leven.
Wat is erger dan de dood van duizenden kinderen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik denk dan gelijk "er zijn ergere dingen in de wereld".
Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is erger dan de dood van duizenden kinderen?
Jup maar laten wij maar niks over dat land zeggen en een dolk in de rug van het volk van Jemen steken want de benzine is al duur genoeg.quote:
Het bizarre is dat ie opstaat, terwijl die wagen gewoon schommelt van het over hem heen rijden..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
WTF. Over dronken middenklasse gesproken. Let op hoe die gast zijn kalasjnikov lekker leegschiet zonder omhoog te richten en de IFV recht over iemand heen dendert.
Dan snap ik je opmerking niet, wie zijn er dan nog meer bij je daar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk om 80.000 omgekomen kinderen in Jemen dan een Palestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |