abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206305915
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:21 schreef wpor het volgende:

Ja je moet een land gewoon terroriseren, zodat je als beloning een onderhandeling krijgt.

Waarschijnlijk komt het niet in jou en hen op dat je ook gewoon kan gaan verliezen. Hoe mogen ze zelf weten, het slimste zou zijn terugtrekken.
Je kunt onderhandelen over een staakt het vuren.

Wanneer Oekraïne grotendeels in blackout zit, er geen waterzuivering kan plaatsvinden, de voedselvoorziening strookt, geen licht geen warmte, geen militaire faciliteiten volgens Zelensky, houdt het een keer op.

Dit kan niet eeuwig doorgaan.
pi_206305923
Wat zou een acceptabele deal zijn? Grenzen terug zoals 1991, 50km DMZ aan Russische kant, andere regering en ze mogen geen pact maken met China. Neutraal blijven dus. Lijkt me een goede deal voor Rusland zoals t er nu uitziet.
pi_206305933
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:29 schreef Za het volgende:

[..]

Wanneer Oekraïne grotendeels in blackout zit, er geen waterzuivering kan plaatsvinden, de voedselvoorziening strookt, geen licht geen warmte, geen militaire faciliteiten volgens Zelensky, houdt het een keer op.

Dit kan niet eeuwig doorgaan.
Zo veel materieel en manschappen hebben de Russen niet, dus deze oorlog gaat ook niet eeuwig duren. De Oekraïners zijn zelf mans genoeg om te beslissen wanneer ze het wel welletjes vinden, tot die tijd horen wij hun gewoon van wapens, munitie, materieel en training te voorzien om hen in staat te stellen zo veel mogelijk Russen uit te schakelen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 06:41:47 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206305934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Zo veel materieel en manschappen hebben de Russen niet, dus deze oorlog gaat ook niet eeuwig duren. De Oekraïners zijn zelf mans genoeg om te beslissen wanneer ze het wel welletjes vinden, tot die tijd horen wij hun gewoon van wapens, munitie, materieel en training te voorzien om hen in staat te stellen zo veel mogelijk Russen uit te schakelen.
Jaag ze allemaal terug naar hun eigen verdorven land.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206305936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Beetje laat maar wilde hier toch even op reageren.

Rusland wordt hier vaak als wodka zuipende zwijnenstal met kwade dictator aangemerkt. En dat is slechts gedeeltelijk waar.

Als je in Rusland in de olie- en gasindustrie, traditionele diensten en infrastructuur (het leger, de spoorwegen, nutsbedrijven etc.) Werkt dan hark je aanzienlijk wat roebels binnen en heb je een prima 'westers leven'.

Wil je dat niet of heb je daar de capaciteiten niet voor, dan ga je aan de slag als arbeider en draai je mee in de eindeloze middenklasse, matig loon en zuip je wodka.

Wil je helemaal niks dan ben je brandhout die vooraan de mobilisatielijst staan.

Iedereen heeft een functie en waardering binnen het geheel.

Er zit een bepaalde rechtlijnigheid in die ik in dit land momenteel mis.
Misschien moet je je beter inlezen in de mobilisatie. Het komt er vooral op neer dat je de lul bent als je tot een etnische minderheid behoort.
pi_206305965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:33 schreef TheJanitor het volgende:
Wat zou een acceptabele deal zijn? Grenzen terug zoals 1991, 50km DMZ aan Russische kant, andere regering en ze mogen geen pact maken met China. Neutraal blijven dus. Lijkt me een goede deal voor Rusland zoals t er nu uitziet.
Ik zou als ik Putin was gelijk bij het kruisje tekenen voor deze deal. Het alternatief is dat hij dood gaat door de onrust in zijn eigen land of hij krijgt in Den Haag levenslang voor zijn oorlogsmisdaden.
pi_206305968
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef polderturk het volgende:
Rusland gebruikt steeds oudere howitzers, terwijl Oekraïne meer en meer modern spul lijkt.

Het volgende grote verlies van gebied zit er aan te komen voor Rusland in Oekraïne.

[ twitter ]
Het is echt een kwestie van tijd inderdaad.
pi_206305988
quote:

[..]

Rusland wordt hier vaak als wodka zuipende zwijnenstal met kwade dictator aangemerkt. En dat is slechts gedeeltelijk waar.

Als je in Rusland in de olie- en gasindustrie, traditionele diensten en infrastructuur (het leger, de spoorwegen, nutsbedrijven etc.) Werkt dan hark je aanzienlijk wat roebels binnen en heb je een prima 'westers leven'.

Wil je dat niet of heb je daar de capaciteiten niet voor, dan ga je aan de slag als arbeider en draai je mee in de eindeloze middenklasse, matig loon en zuip je wodka.

Wil je helemaal niks dan ben je brandhout die vooraan de mobilisatielijst staan.

Niet helemaal juist, als ik kijk naar vloggers die allen zijn gevlucht, die merken dat mobilisatie vooral via je werk loopt, wie voor de overheid werkt loopt de meeste kans op mobilisatie, en wie bij grote organisaties werkt.
Mensen nemen ontslag bij dergelijke instellingen om mobilisatie te voorkomen.
Verder zijn er 700.000 mannen gevlucht uit Rusland. Die betaalden tot meer dan 2000 dollar voor een vliegticket naar bijvoorbeeld Istanboel. Dat is niet bepaald de onderklasse. Die zitten ondergedoken als ze geen mobilisatie willen.

Ook zie je dat bepaalde deelrepublieken, zoals Dagestan onevenredig veel oproepen tot mobilisatie uitvoeren.
Er is ook sprake van veel corruptie: een gemeente krijgt de oproep om 300 mensen te mobiliseren, ze sturen 1000 oproepen, daarvan betaalt 700 een uitkoopsom en wie dat niet kan betalen is de lul en gaat naar Oekraïne.
Daardoor is het aantal dat daadwerkelijk wordt opgeroepen vele malen hoger dan die 300.000 van Poetin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 13 oktober 2022 @ 07:27:42 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206306020
quote:

[..]

In Moskou misschien. In de rest van Rusland niet. Daar krijg je met een middenklasseberoep ook gewoon een klote loontje. Je bent of rijk of een arme sloeber.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 oktober 2022 @ 07:32:37 #60
284411 crew  heywoodu
pi_206306023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:29 schreef Za het volgende:

[..]
Zeker, met als voorwaarde één dat alle Oekraïnse gebieden, volgens de kaarten van 2013, vrij zijn van alle Russische militairen. Dan mogen ze stoppen met kogels koppen.
pi_206306029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
Re: TT: nu eindelijk stoppen?

Blackouts in 10 oostelijke regio's, kapotte infrastructuur her en der, hoe moet materieel op de plek van bestemming komen om orde op zaken te stellen, waterzuivering, voedselvoorziening?

Ik zie geen winst in dit gebeuren, op geen enkele manier, nodeloos bloed vergieten en kapitaalvernietiging.

Hopelijk spoedig onderhandelingen en een einde aan dit conflict.
Mail jij Poetin even dat hij dit allemaal in 1 keer kan stoppen door z'n troepen terug te trekken? Bedankt alvast!
  donderdag 13 oktober 2022 @ 07:38:34 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206306033
Zal vast wel al voorbij gekomen zijn maar Sergey Maslov reed blijkbaar vlak naast de truck met explosieven op de Krimbrug :') Heel geloofwaardig dit :') :') :')
pi_206306069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En aggregaten blijkbaar.
pi_206306126
quote:

[..]

We willen je best mobiliseren en naar het front sturen hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206306135

2 YouTubers over de vlucht uit Rusland na mobilisatie.

Uitleg over hoe Poetin vanaf 2011 het onmogelijk maakte voor de middenklasse in het oosten om een fatsoenlijk leven op te bouwen, hoe agenten op de route naar Georgië reizigers alleen tegen smeergeld doorlaten, hoe het oversteken van de grens tot 4000 dollar kan kosten aan onkosten, de enorm lange rij voor de grens, hoe etnische minderheden lastiger over de grens konden dan Europese Russen...
pi_206306158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Jaag ze allemaal terug naar hun eigen verdorven land.
Oekraïne is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekraïne gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 13 oktober 2022 @ 08:11:53 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206306176
quote:
3s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Oekraïne is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekraïne gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.
Ze zijn iig geen koloniale veroveringsmacht die roept dat ze de vijand willen onderwerpen of uitroeien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206306197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze zijn iig geen koloniale veroveringsmacht die roept dat ze de vijand willen onderwerpen of uitroeien.
Dat niet nee
vosss is de naam,
pi_206306202
quote:

[..]
Nou en?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 08:15:47 #70
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206306205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:10 schreef Za het volgende:
Re: TT: nu eindelijk stoppen?

Blackouts in 10 oostelijke regio's, kapotte infrastructuur her en der, hoe moet materieel op de plek van bestemming komen om orde op zaken te stellen, waterzuivering, voedselvoorziening?

Ik zie geen winst in dit gebeuren, op geen enkele manier, nodeloos bloed vergieten en kapitaalvernietiging.

Hopelijk spoedig onderhandelingen en een einde aan dit conflict.
Hopelijk is Putin snel dood.. Of bombarderen we Moskou tot een hel.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 13 oktober 2022 @ 08:15:50 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_206306207
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet per se. Maar als dat het maximale is wat je kunt leveren dan ligt het aan jou.
Gesproken als iemand die geen seconde van zijn leven in aanraking is gekomen met corruptie.

En opgegroeid in enorm privilege. Alsof het aan Kamschatskaanse boerenjongen ligt dat de enige opleiding die de altijd dronken basisschoolleraar (want middenklasse) Ivan hem heeft gegeven, seksueel misbruik achter het schoolgebouw is.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 13-10-2022 08:23:49 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 08:16:55 #72
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206306215
quote:

[..]
Wat het volk dus in 2014 helemaal zat was. Hervormen doe je helaas niet in een jaartje of 10
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_206306224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Nou en?
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
vosss is de naam,
  donderdag 13 oktober 2022 @ 08:19:30 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206306226
Bommen op Moskou!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206306240
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Da's dan pech hebben voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')