Tough luck.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Als Oekrane een minder corrupt land was dacht je er dan anders over?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als Oekrane een minder corrupt land was dacht je er dan anders over?
Ik vind dat een heel raar argument.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekrane is anders ook een tamelijk vedorven land. Daarmee zeg ik niet dat ze verdienen hetgeen er nu gebeurd, maar als je het over verdorven landen hebt op dit continent dan staat Oekrane gewoon hoog in de top 5 van meest corrupt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ah, dan mag ww3 wel worden gestart?quote:
Met dat gare corrupte land bedoel je Rusland?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Oekrane, maar Rusland evenzo hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met dat gare corrupte land bedoel je Rusland?
Oekraine is sinds ze die Poetinpijper hebben weggetrapt in 2013 keihard bezig met het oplossen van corruptie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Oekrane, maar Rusland evenzo hoor.
Het hangt er vanaf hoe je daarmee omgaat. Die dingen kunnen, als je weet hoe, flink wat klappen uitdelen. Dat hebben de Duitsers ook gemerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef polderturk het volgende:
Rusland gebruikt steeds oudere howitzers, terwijl Oekrane meer en meer modern spul lijkt.
Het volgende grote verlies van gebied zit er aan te komen voor Rusland in Oekrane.
[ twitter ]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus het leven van iemand uit het ene land is meer waard dan uit het andere?
Waarom vind je dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.
Ik maak mij meer druk om 80.000 omgekomen kinderen in Jemen dan een Palestijn.quote:
Nou, Vos lijkt zelfs geen waarde te hechten aan Palestijns leven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup. Mensen vinden hier b.v. het leven van 1 Palestijn meer waard dan 80.000 dode kinderen in Jemen.
Ik ook niet want ik denk dan gelijk "er zijn ergere dingen in de wereld".quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, Vos lijkt zelfs geen waarde te hechten aan Palestijns leven.
Wat is erger dan de dood van duizenden kinderen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik denk dan gelijk "er zijn ergere dingen in de wereld".
Saudi-Arabi.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is erger dan de dood van duizenden kinderen?
Jup maar laten wij maar niks over dat land zeggen en een dolk in de rug van het volk van Jemen steken want de benzine is al duur genoeg.quote:
Het bizarre is dat ie opstaat, terwijl die wagen gewoon schommelt van het over hem heen rijden..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
WTF. Over dronken middenklasse gesproken. Let op hoe die gast zijn kalasjnikov lekker leegschiet zonder omhoog te richten en de IFV recht over iemand heen dendert.
Dan snap ik je opmerking niet, wie zijn er dan nog meer bij je daar?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk om 80.000 omgekomen kinderen in Jemen dan een Palestijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |