Geen nep filmpje?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
WTF. Over dronken middenklasse gesproken. Let op hoe die gast zijn kalasjnikov lekker leegschiet zonder omhoog te richten en de IFV recht over iemand heen dendert.
Als er een Palestijn omkomt dan explodeert de media maar 80.000 dode kinderen door honger, ziektes en geweld door Saudi-Arabië maalt niemand om.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat doe je precies als je je druk maakt om 80.000 omgekomen kinderen daar, behalve een vergelijking maken met een dode Palestijn?
We hebben Roemenië en Bulgarije ook in de EU gelaten terwijl er nog werk aan was. Die hebben in 10 jaar tijd ook flinke stappen gezet want dat waren voorheen ook gewoon boevennesten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee Oekraïne, maar Rusland evenzo hoor.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Als er een Palestijn omkomt dan explodeert de media maar 80.000 dode kinderen door honger, ziektes en geweld door Saudi-Arabië maalt niemand om.
Not this shit again.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Als er een Palestijn omkomt dan explodeert de media maar 80.000 dode kinderen door honger, ziektes en geweld door Saudi-Arabië maalt niemand om.
Dat zal in de Krimoorlog zijn geweest. Ik wist niet dat er toen al zulke geavanceerde landmijnen anti-personeelsmijnen werden gebruikt, maar het franse Wikipedia-lemma over landmijnen maakt er gewag van:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:29 schreef AnneX het volgende:
Opeens herinner ik mij de “Krimprothese” in het medisch jargon.
Is een protheses voor de voorvoet van mensen, die op een mijn zijn gelopen in een vorige oorlog en daarbij de voorvoet zijn kwijtgeraakt. WW 1 of 2 weet ik niet meer.
Google ook niet.
quote:Durant la guerre de Crimée, les Russes créent des « petites machines infernales destinées à éclater sous les pieds de nos soldats ».
De media explodeert ook al lang niet meer voor een dode Palestijn hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Nederland is ook corrupt. Er meer dan 40 jaar over steggelen wie opdraait voor schade in Groningen, een beloofde spoorverbinding als compensatie die ineens te duur was, maar wel feest vieren van het daar verdiende geld in Amsterdam, tientallen stalbranden waarvan veel bij dezelfde eigenaar die nog steeds niet gecontroleerd wordt en hup opnieuw begint met verzekeringsgeld, premier die cruciale gesprekken wist en een geheugen als een vergiet heeft, burgermeesters die familieleden opdrachten gunnen, dividendbelastingdeal met Unilever, voor mijn eigen deur ligt een corrupte stoep: het enige trottoir in de hele stad dat ineens halsoverkop vervangen moest worden en nu detoneert in de wijk. Kleding die door slavenarbeid wordt verkregen, daarover liegen. Woekerprijzen voor wrakke huisjes waar 3 seizoensarbeiders 1 bed delen waar ze bij toerbeurt in slapen. Voetbalstadions die continu geld krijgen, waar bibliotheken sluiten. Vrouwenhandel. Drugsproductie waarvan het giftige afval in natuurgebieden of woonwijken wordt gedumpt. Stikstofcrisis, toelagenschandaal, achterstelling KNILsoldaten, alles wordt gerekt in de hoop dat het overwaait of doorgeschoven kan worden naar de volgende regering.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, ze lossen het onderling maar op. Laat ons er buiten. WO3 wordt gestart vanwege een gaar corrupt land. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Juist!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oekraine is sinds ze die Poetinpijper hebben weggetrapt in 2013 keihard bezig met het oplossen van corruptie.
Het is dat het offtopic is, maar je kunt zo nog 20 zaken aan die lijst toevoegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nederland is ook corrupt. Er meer dan 40 jaar over steggelen wie opdraait voor schade in Groningen, een beloofde spoorverbinding als compensatie die ineens te duur was, maar wel feest vieren van het daar verdiende geld in Amsterdam, tientallen stalbranden waarvan veel vij dezelfde eigenaar die nog steeds niet gecontroleerd wordt en hup opnieuw begint met verzekeringsgeld, premier die cruciale gesprekken wist en een geheugen als een vergiet heeft, burgermeesters die familieleden opdrachten gunnen, dividendbelastingdeal met Unilever, voor mijn eigen deur ligt een corrupte stoep: het enige trottoir in de hele stad dat ineens halsoverkop vervangen moest worden en nu detoneert in de wijk. Kleding die door slavenarbeid wordt verkregen, daarover liegen. Woekerprijzen voor wrakke huisjes waar 3 seizoensarbeiders 1 bed delen waar ze bij toerbeurt in slapen. Vrouwenhandel. Drugsproductie waarvan het giftige afval in natuurgebieden of woonwijken wordt gedumpt. Stikstofcrisis, toelagenschandaal, achterstelling KNILsoldaten, alles wordt gerekt in de hoop dat het overwaait of doorgeschoven kan worden naar de volgende regering.
En Oekraïne probeerde iets aan de corruptie te doen!
Corruptie is werkelijk een drogreden om deze oorlog te billijken.
[..]
Juist!
Hier wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:16 schreef Bieselke het volgende:
[..]
De media explodeert ook al lang niet meer voor een dode Palestijn hoor.
Dezelfde tactiek als in Syriëquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:06 schreef Starhopper het volgende:
Deze morgen weer raketten in een appartementencomplex. Ik haat Poetin!![]()
![]()
Moet je misschien stoppen met Turkse? Media volgen?quote:
Wat heeft dat te maken met hoe jijzelf erin staat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weet ik en het is off topic, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is dat het offtopic is, maar je kunt zo nog 20 zaken aan die lijst toevoegen.
Hulde.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nederland is ook corrupt. Er meer dan 40 jaar over steggelen wie opdraait voor schade in Groningen, een beloofde spoorverbinding als compensatie die ineens te duur was, maar wel feest vieren van het daar verdiende geld in Amsterdam, tientallen stalbranden waarvan veel bij dezelfde eigenaar die nog steeds niet gecontroleerd wordt en hup opnieuw begint met verzekeringsgeld, premier die cruciale gesprekken wist en een geheugen als een vergiet heeft, burgermeesters die familieleden opdrachten gunnen, dividendbelastingdeal met Unilever, voor mijn eigen deur ligt een corrupte stoep: het enige trottoir in de hele stad dat ineens halsoverkop vervangen moest worden en nu detoneert in de wijk. Kleding die door slavenarbeid wordt verkregen, daarover liegen. Woekerprijzen voor wrakke huisjes waar 3 seizoensarbeiders 1 bed delen waar ze bij toerbeurt in slapen. Voetbalstadions die continu geld krijgen, waar bibliotheken sluiten. Vrouwenhandel. Drugsproductie waarvan het giftige afval in natuurgebieden of woonwijken wordt gedumpt. Stikstofcrisis, toelagenschandaal, achterstelling KNILsoldaten, alles wordt gerekt in de hoop dat het overwaait of doorgeschoven kan worden naar de volgende regering.
En Oekraïne probeerde iets aan de corruptie te doen!
Corruptie is werkelijk een drogreden om deze oorlog te billijken.
[..]
Juist!
In syrie was het succesvol.quote:
Wel jammer dat we nooit de T-14 hebben gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe weet je dat de Speciale Militaire Operatie niet al te lekker gaat:
Russia To ‘Modernize’ 800 Vintage T-62 Tanks Due To Ukraine Losses
Met welk doel? Ze kunnen beter hun energie richten op het bevrijden van hun eigen land.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:46 schreef fjs het volgende:
Met al die beschietingen snap ik niet waarom Oekraïne het zo netjes speelt.
Schiet gewoon terug op Russische steden. Je laat dit toch niet toe.
Nou staat hij niet echt op, en hij blijft ook niet staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het bizarre is dat ie opstaat, terwijl die wagen gewoon schommelt van het over hem heen rijden..
Misschien krijgen we de T-34 nog wel te zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel jammer dat we nooit de T-14 hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |