Dat vroeg ik me ook af, het lijken wel beitelsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Martin hier nou weer liggen?
[ afbeelding ]
misschien voor een project van Erik?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, het lijken wel beitels
Ja dat is het inderdaad, even in de gaten houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien voor een project van Erik?
Maar dan is het wel vreemd dat het bij Martin ligt
Het lijken wel vijltjes o.i.d.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wil nog wel eigenlijk steeds weten wat dit is bij Martin..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:53 schreef Ireth het volgende:
Iniminiedini is alle boze geesten aan het uitroken? Moraima stikt zowat weer de moord!
Ik geloof wel dat dit het is...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:53 schreef Ireth het volgende:
Iniminiedini is alle boze geesten aan het uitroken? Moraima stikt zowat weer de moord!
Of een kussen op zijn gezicht drukkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat toontje van Marciano .. ik zou 'm slaan ... echt..
Echt vreselijk die man .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat toontje van Marciano .. ik zou 'm slaan ... echt..
Was grapje toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt vreselijk die man .
Dat dominante betweterige toontje ... walgelijk
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou dat zeiken over de was niet
Slimquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. kamerpotlood vast aan bed van iemand
[ afbeelding ]
Wat een kinderachtig gedoe, en bovendien, dat potlood trek je toch zo losquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
alsof dat blijft zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zet het ff opzijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
Heeft Isaac al moeten kiezen wat ie gaat kopen?
Ja, komen van het weekend een paar strippers langsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
Heeft Isaac al moeten kiezen wat ie gaat kopen?
Tja ze moeten iets hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe, en bovendien, dat potlood trek je toch zo los
ze kunnen beter hun naam in de zijkant krassen, met een mes ofzo, dan kunnen ze aantonen dat het hun potlood is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja ze moeten iets heIk vind het wel een goed idee.
Vind ik een goede vraag.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Zit het in de pot nu? M.a.w., mocht ie morgen vertrekken blijft het geld dan beschikbaar?
Martin lijkt wel een beetje verlekkerd van zichzelf, hij loopt vaak met ontbloot bovenlijf door de loods, laat regelmatig zijn mini-Martin zien en ligt er nu ongegeneerd mee te spelen.quote:
Kan ze poepenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vindt het fijn om naar de wc te gaan als er iemand doucht, want dan is er meer herrie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
somige hebben misschien en maand niet gewixt (masturbiert)
daar bouwt zich veeeel op
Alleen positieve dingen komen door Wanda zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Dus het komt door de anderen dat Wanda nu niet kan poepen
En maakt geluid , en daarom zal ze wel niet kunnenquote:
Ze scheld als een bouwvakker dus dan kan ze ook gewoon schijten als een bouwvakker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En maakt geluid , en daarom zal ze wel niet kunnen
Waarschijnlijk zien ze dat als complimentquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze scheld als een bouwvakker dus dan kan ze ook gewoon schijten als een bouwvakker.Excuus aan bouwvakkers
Wie weet ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien ze dat als compliment
Uiteraard..!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien ze dat als compliment
28 oktoberquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
wat zijn ze toch fanatiek aan het sporten voor het boksen, beter als niets doen, wanneer is de bokswedstrijd?
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In haar profiel staat verkoopmedewerkster.
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef claire3500 het volgende:
Die verhalen van Mexx en Djedi zijn ontzettend nep. Dit zijn verhalen van een bekende podcast...
oh oke hahaha :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'
Bern is zelf ook een meangirl in lik mietjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
Ik zag meteen dat Bern en Sascha niet van dit soort verhalen houden, ben blij toe. Hoop dat ze hierdoor niet voegen bij de meangirls.
Dat hele kliekje kan ik amper serieus nemen. Speltechnisch begrijpen ze er ook weinig van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter wordquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zelf ook een meangirl in lik mietje
A for effortquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele kliekje kan ik amper serieus nemen. Speltechnisch begrijpen ze er ook weinig van.
stel je voor dat die overblijven op het laatst....nou dan haken er veel af denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter word
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:36 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.
Je zal maar als klant zo'n caissičre in je oren horen tetteren als je wilt afrekenen. Hoofddorp? Daar woont Jeff toch ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:36 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.
Hahahahhaha ja zeker weten!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
stel je voor dat die overblijven op het laatst....nou dan haken er veel af denk ik
Hahahhaha ja dan ren je weg. Ja Jeffery woont daar :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Je zal maar als klant zo'n caissičre in je oren horen tetteren als je wilt afrekenen. Hoofddorp? Daar woont Jeff toch ook?
ze had een paar dagen erover dat de bh's voor grote maten zo verschrikkelijk duur waren en dat ze daar iets mee wou doen waardoor het wat betaalbaarder werd, ze heeft zelf nog al een uhm... je weet wel, grote borsten, netjes gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef claire3500 het volgende:
Djedi wil tijdschrift starten
Mexx wil lingerie lijn en schreeuwt dat ze er een naam voor heeft.
Misschien is Jeff zo negatief omdat hij getraumatiseerd is door haar stem irl voor dit aanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hahahhaha ja dan ren je weg. Ja Jeffery woont daar :-)
achter welke komma?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx ging zelfs 33x schatten/tellen achter de komma en Kim K stond ernaast en deed exact hetzelfde
De groepen zijn eigenlijk al zo goed als verdeeld , je hebt een paar mensen die met vrijwel alle mensen daar goed op kunnen schieten en niet bij een groepje horenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter word
ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef juul. het volgende:
De leuke groep zit gezellig buiten onder de nieuwe overkapping, die wil ik zien
Dat is een heel mooi idee van haar. En ze heeft grote borsten ja :-).quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ze had een paar dagen erover dat de bh's voor grote maten zo verschrikkelijk duur waren en dat ze daar iets mee wou doen waardoor het wat betaalbaarder werd, ze heeft zelf nog al een uhm... je weet wel, grote borsten, netjes gezegd
Mirthe ruzie?quote:
Allemaal heel erg origineel en nog nooit door iemand anders bedacht ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef claire3500 het volgende:
Djedi wil tijdschrift starten
Mexx wil lingerie lijn en schreeuwt dat ze er een naam voor heeft.
HAHHAHA. Dat is het antwoord! Arme Jefferyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is Jeff zo negatief omdat hij getraumatiseerd is door haar stem irl voor dit aan
wel zeer vroeg vandaag stond hier watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ruzie?![]()
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pestenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ruzie?![]()
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Waren ze op dezelfde kamer en weer weg gegaan? Naja beterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
Ik zag meteen dat Bern en Sascha niet van dit soort verhalen houden, ben blij toe. Hoop dat ze hierdoor niet voegen bij de meangirls.
Jerrold dacht ik. Was iets vaags aan de hand ofzo, ze zou iets hebben gezegd tegen Mexx en die wilde het aan Jerrold vragen want ze vroeg zich af of ze hem dan nog kon vertrouwen maar wat is gebeurd.. weet ik niet.quote:
Ja heel origineel... Ze hadden dan beter aan BB kunnen mee doen, dan bouw je nog wat op qua volgers. Bij hun gaat alleen hun eigen aanhang wat kopen hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal heel erg spontaan en nog nooit door iemand anders bedacht ook!
Nee, dat was de bitch nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jerrold dacht ik. Was iets vaags aan de hand ofzo, ze zou iets hebben gezegd tegen Mexx en die wilde het aan Jerrold vragen want ze vroeg zich af of ze hem dan nog kon vertrouwen maar wat is gebeurd.. weet ik niet.
Oh niets over gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zeer vroeg vandaag stond hier wat
Damn ik mis alles weerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pesten
En tegen Alicia zei ze iets over dat iemand haar negeerde (of zoiets, verstond het niet helemaal goed)
Oh sorry! Dan zou het meangirls kunnen zijn ( Wanda etc) want ze vertrouwen haar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pesten
En tegen Alicia zei ze iets over dat iemand haar negeerde (of zoiets, verstond het niet helemaal goed)
Nee ze zijn er nog steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze op dezelfde kamer en weer weg gegaan? Naja beter
Oh wist ik niet :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag er nou niet naar
Ouwe koeien enzo
Gerrie is weg , die doet niet meer mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
gerry en wat gebeurte vind ik zo sneu
Oh zo. Ik kijk nu niet vandaar. Gelukkig doen ze hun eigen ding zoals ik het hier lees en gaan ze er niet te veel in meequote:
weet ik, maar haar vater dat wens je niemandquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gerrie is weg , die doet niet meer mee.
Je blijft hangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik, maar haar vater dat wens je niemand
En dat gebeurt vroeger of later bij iedereen. That's lifequote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik, maar haar vater dat wens je niemand
Wat snapt ze niet van lootjes trekken, met ik kies Ruben?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef claire3500 het volgende:
Met Sinterklaas willen ze lootjes gaan trekken. Djedi meteen: ik kies Ruben. Die meid is volgens mij zelf ook verliefd op Ruben... alles doen met elkaar.
Dat ook ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat snapt ze niet van lootjes trekken, met ik kies Ruben?
Okay prima, maar ze doet niet meer mee .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
@:mario390 heeft mensenkennis. Gerry stond in m'n topdrie van deelnemers. Sterker nog: ruim op plek één qua vrouwen.
Ahhh thnx!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
12-10-22 | Mirthe: Er gebeuren rare dingen
https://streamable.com/m5q93b
in haar bed en Marciano ligt natuurlijk achter haarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:58 schreef spapaars het volgende:
Waar Kim ligt zie je bijna niets, laat staan wat er nog naast haar ligt.
mijn nr.1 en mens met charakter niet zo als de 20 jarigen schreeuwmeisjes 4 roddel blondesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
@:mario390 heeft mensenkennis. Gerry stond in m'n topdrie van deelnemers. Sterker nog: ruim op plek één qua vrouwen.
Super!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
12-10-22 | Mirthe: Er gebeuren rare dingen
https://streamable.com/m5q93b
achter haar en selfde bed?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
in haar bed en Marciano ligt natuurlijk achter haar
Wie anders, klinkt lullig, maar ja ziet af en toe wat witte tanden op de achtergrond.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
in haar bed en Marciano ligt natuurlijk achter haar
Met 33 valt niet alles op, maar je ziet wel dat een aantal bewoners amper contact hebben met elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
Dus twee meiden doen raar tegen Mirthe
Wanda en Mexx zaten van de week heel erg op Mirthe in te praten , ik gok dat zij die twee zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 33 valt niet alles op, maar je ziet wel dat een aantal bewoners amper contact hebben met elkaar.
Volgens mij juist mensen uit het andere groepjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda en Mexx zaten van de week heel erg op Mirthe in te praten , ik gok dat zij die twee zijn
Ze roddelen daar de hele dag door.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda en Mexx zaten van de week heel erg op Mirthe in te praten , ik gok dat zij die twee zijn
bij mij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
nee Mirthe is een bedreiging want ligt goed bij meerdere mannen en dat snap ik zelf wel, leuke meidquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:12 schreef mootie het volgende:
Mexx is nog nooit aardig geweest tegen Myrthe
Gerry werd misbegrepen en voeg daar kutnijd aan toe en je hebt een giftige cocktail binnen zo'n kleine community. Zoals ik haar ervaarde behoorde zij juist tot de puurste mensen binnen die muren. Een doener ipv denker bovendien en die ter zelfbescherming fel kan agiteren waardoor je er ook niet makkelijk doorheen komt. Mij triggert het mits die persoon mij bekoort; anderen schrikt het af en gaan in de tegengestelde modus. De juiste mensen zouden haar uiteindelijk hebben gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn nr.1 en mens met charakter niet zo als de 20 jarigen schreeuwmeisjes 4 roddel blondes
Jongens. Gerry is al weken weg…. Hou het gewoon even actueel…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry werd misbegrepen en voeg daar kutnijd aan toe en je hebt een giftige cocktail binnen zo'n kleine community. Zoals ik haar ervaarde behoorde zij juist tot de puurste mensen binnen die muren. Een doener ipv denker bovendien en die ter zelfbescherming fel kan agiteren waardoor je er ook niet makkelijk doorheen komt. Mij triggert het mits die persoon mij bekoort; anderen schrikt het af en gaan in de tegengestelde modus. De juiste mensen zouden haar uiteindelijk hebben gewaardeerd.
dat is maar op 1 of ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nu gaat het door Mirthe en Jerrold over Martin dat ze hem meer zijn gaan waarderen omdat hij net zo is als dat hij was als manager. Extravert of zo. En true.
Gerry zit er niet meer in.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry werd misbegrepen en voeg daar kutnijd aan toe en je hebt een giftige cocktail binnen zo'n kleine community. Zoals ik haar ervaarde behoorde zij juist tot de puurste mensen binnen die muren. Een doener ipv denker bovendien en die ter zelfbescherming fel kan agiteren waardoor je er ook niet makkelijk doorheen komt. Mij triggert het mits die persoon mij bekoort; anderen schrikt het af en gaan in de tegengestelde modus. De juiste mensen zouden haar uiteindelijk hebben gewaardeerd.
Echt hč….quote:
Genieten van de momenten van nu.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat geen contradictie?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat geen contradictie?
HAHAHAAHAHHAHHAHA het is zo waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie anders, klinkt lullig, maar ja ziet af en toe wat witte tanden op de achtergrond.
Gerry zit er niet meer in, laat het los aubquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het ook nog steeds erg jammer dat Gerry weg is dus tof dat er dus meerderen zijn die dat vinden.
Huh?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Dr moeder ging weg dus ze moest toch ....
wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
"Ik ga slapen"quote:
Hier kan toch niemand iets meequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
snap ik nu ook niet ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
“Ik ga naar huis” zou beter zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ik ga slapen"
Veel wijzer kan het niet worden bij die schetterbek
Blijf gewoon OTquote:
quote:
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetjequote:
okequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetje
Best een slimme meid, maar ze is nog wat te naïef, maar ze leert snelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:27 schreef mootie het volgende:
Mirthe gaat niet meer alles voorbij laten gaan voor de lieve vrede
Oh? Heb ik allemaal niet gevolgd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetje
Het is een lief meisje maar zo naief, ze is zo weer ingepalmd door Wanda en consortenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef mootie het volgende:
Mirthe heeft eindelijk door dat er 2 kampen zijn.
schetter?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:33 schreef Flory het volgende:
Brrrr ik switch en hoor gelijk die schetterstem
Wanda.quote:
Doet me denken aan die mensen in bed bij Sjakie en de chocoladefabriekquote:
Ze waren van de week of vorige week ook echt op Mirthe aan het inpraten, slecht praten over groep Wendy , en behoorlijk aan het stoken om Mirthe maar aan hun kan te krijgen zodat zij de grotere groep zijn mbt stemmenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
Ah Myrthe heeft door dat Kim W anders naar der kijkt ( letterlijk). Jerrold geeft aan dat ze twijfelen aan 'welke kant ze staat'.
Mexx heeft moeite met Myrthe omdat ze niet eerlijk heeft gezegd dat andere groep op haar wilden stemmen maar Myrthe wist het van Djedi maar heeft toen niet eerlijk tegen Mexx verteld dat ze het al wist en daardoor twijfelt Mexx aan haar.
PFFFFFFFF
Ik herken het gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mensen in bed bij Sjakie en de chocoladefabriek
jaaa klopt ja. goed dat ze door heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze waren van de week of vorige week ook echt op Mirthe aan het inpraten, slecht praten over groep Wendy , en behoorlijk aan het stoken om Mirthe maar aan hun kan te krijgen zodat zij de grotere groep zijn mbt stemmen
Altijd als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:37 schreef Flory het volgende:
Het wordt een vroegertje vanavond vrees ik
Uhuhquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd als ik niet kan slapen
wandas mutti?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
Al moetie naar fucking Schijndel rijden
De heilige Ivor.quote:
Moetie = moet hijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
al moetie heb je getyped , na ja egal
twitter heb ik lang niet gecheckt maar geloof dat zijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden die mensen zich ook zo aan Wanda ergeren?
Er zijn wel enkele uitzonderingen.Ik vond Cemal en Cees bijv. mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:42 schreef claire3500 het volgende:
Meangirls hebben het over hoe het zou zijn, als ze weer naar buiten gaan. Nou... realiteit gaat hard voor ze zijn hahaha ze denken ook dat ze vrienden zijn voor het leven. Dat dachten ze bij alle rls ook lol.
Van hem en Djedi ligt erquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Wiens bed is dat waar Ruben ligt? Van hem of Djedi?
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn wel enkele uitzonderingen.Ik vond Cemal en Cees bijv. mooi.
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet dan
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet dan
ja en zij is weer zwangerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Lot en Lau zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijt
van de laatste BB wel jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.
zijn wel lang samen geweest laura en charlotte. Maar zijn nu uit elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijt
Wat leuk! BB heb ik niet gezien maar merk wel dat ik echt wel wat heb gemist hahahquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.
Dat vroeg ik me net af, zou hij haar vriend dit nou leuk vinden. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, ik zou dit echt erg vinden als mijn vriend dat zou doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ja, blijft vreemd.
Mijn lief zou dit niet waarderen hoor ik net
RLS / Het RLS Social Media-topic #133 Liefde en kinderenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
jullie 2 kunnen een juice channel oprichten voor rls![]()
![]()
Wat super leuk zeg! Als ik zo hoor was het wel een positieve groep, niet veel geroddel of naar zoals bij 'jaar van het levenquote:
GMTAquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
RLS / Het RLS Social Media-topic #133 Liefde en kinderen
Oh wat zou ik daar graag een kijkje willen nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt dat haar collega’s een groepsapp hebben gemaakt om over dit programma te spreken
Benieuwd wat haar collega’s nu van haar vinden
Precies, als je daar zit kan het zo gewoon voelen om bij iemand te liggen en te knuffelen, maar besef hoe het thuis overkomt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net af, zou hij haar vriend dit nou leuk vinden. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, ik zou dit echt erg vinden als mijn vriend dat zou doen
Ja precies. Weet niet ik zou meer afstand houden want Wanda knuffelt bijvoorbeeld echt met niemand en anders is het een korte knuffelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Precies, als je daar zit kan het zo gewoon voelen om bij iemand te liggen en te knuffelen, maar besef hoe het thuis overkomt.
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond openquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt dat haar collega’s een groepsapp hebben gemaakt om over dit programma te spreken
Benieuwd wat haar collega’s nu van haar vinden
Ja ben heel benieuwd welke het is :-). Wanda gaat huilen wanneer ze alles terug ziet over der..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond open
Tenzij ze wint Neeee dat kan nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ben heel benieuwd welke het is :-). Wanda gaat huilen wanneer ze alles terug ziet over der..
nu je het zegt....inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja precies. Weet niet ik zou meer afstand houden want Wanda knuffelt bijvoorbeeld echt met niemand en anders is het een korte knuffel
Ik hoop op het laatstequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond open
nee johquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: hey bern kamer 3 is geen slangekuil.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ja dat vind ik dan wel echt netjes van derquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
nu je het zegt....inderdaad
Dan hebben ze het flink fout..Ik zap regelmatig weg omdat ik toch niks mis.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef claire3500 het volgende:
Wanda en Ruben denkt dat het programma veel word bekeken. Ze denken dat het niet saai is.......
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wandaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef claire3500 het volgende:
Wanda en Ruben denkt dat het programma veel word bekeken. Ze denken dat het niet saai is.......
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hebben ze het flink fout..Ik zap regelmatig weg omdat ik toch niks mis.
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefsterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik vertik het om die stream te luisteren en lees enkel wat claire erover te zeggen heeft haha
Inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef puzziepie het volgende:
Overal mensen buiten en wij mogen niets zien
Misschien is de FEBO in slaap gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef puzziepie het volgende:
Overal mensen buiten en wij mogen niets zien
Precies :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wanda
hahahahahhaha :-))))quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik vertik het om die stream te luisteren en lees enkel wat claire erover te zeggen heeft haha
Zoveel mensen kijken dit niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wanda
Aaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefster
Claire moet onderkofferquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefster
het wordt echt best wel goed bekeken hoor voor dat tijdstipquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar ja
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :pquote:
Het is al niet best en gaat ook niet beter worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar ja
Oh jeej... is dat een dreigement aan haar adresquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :p
Als oempaloempaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :p
Maar soms zie ik media bepaalde programma's met ongeveer zelfde kijkcijfers het een flop noemen. Ik hoop het echt voor ze dat de programma makers het ook zo zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
het wordt echt best wel goed bekeken hoor voor dat tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |