Lot en Lau zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijt
van de laatste BB wel jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.
zijn wel lang samen geweest laura en charlotte. Maar zijn nu uit elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijt
Wat leuk! BB heb ik niet gezien maar merk wel dat ik echt wel wat heb gemist hahahquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.
Dat vroeg ik me net af, zou hij haar vriend dit nou leuk vinden. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, ik zou dit echt erg vinden als mijn vriend dat zou doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ja, blijft vreemd.
Mijn lief zou dit niet waarderen hoor ik net
RLS / Het RLS Social Media-topic #133 Liefde en kinderenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
jullie 2 kunnen een juice channel oprichten voor rls![]()
![]()
Wat super leuk zeg! Als ik zo hoor was het wel een positieve groep, niet veel geroddel of naar zoals bij 'jaar van het levenquote:
GMTAquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
RLS / Het RLS Social Media-topic #133 Liefde en kinderen
Oh wat zou ik daar graag een kijkje willen nemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt dat haar collega’s een groepsapp hebben gemaakt om over dit programma te spreken
Benieuwd wat haar collega’s nu van haar vinden
Precies, als je daar zit kan het zo gewoon voelen om bij iemand te liggen en te knuffelen, maar besef hoe het thuis overkomt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net af, zou hij haar vriend dit nou leuk vinden. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen, ik zou dit echt erg vinden als mijn vriend dat zou doen
Ja precies. Weet niet ik zou meer afstand houden want Wanda knuffelt bijvoorbeeld echt met niemand en anders is het een korte knuffelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Precies, als je daar zit kan het zo gewoon voelen om bij iemand te liggen en te knuffelen, maar besef hoe het thuis overkomt.
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond openquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt dat haar collega’s een groepsapp hebben gemaakt om over dit programma te spreken
Benieuwd wat haar collega’s nu van haar vinden
Ja ben heel benieuwd welke het is :-). Wanda gaat huilen wanneer ze alles terug ziet over der..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond open
Tenzij ze wint Neeee dat kan nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:54 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ben heel benieuwd welke het is :-). Wanda gaat huilen wanneer ze alles terug ziet over der..
nu je het zegt....inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja precies. Weet niet ik zou meer afstand houden want Wanda knuffelt bijvoorbeeld echt met niemand en anders is het een korte knuffel
Ik hoop op het laatstequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kennen ze haar niet anders, of ze zitten met hun mond open
nee johquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: hey bern kamer 3 is geen slangekuil.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ja dat vind ik dan wel echt netjes van derquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
nu je het zegt....inderdaad
Dan hebben ze het flink fout..Ik zap regelmatig weg omdat ik toch niks mis.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef claire3500 het volgende:
Wanda en Ruben denkt dat het programma veel word bekeken. Ze denken dat het niet saai is.......
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wandaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:55 schreef claire3500 het volgende:
Wanda en Ruben denkt dat het programma veel word bekeken. Ze denken dat het niet saai is.......
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hebben ze het flink fout..Ik zap regelmatig weg omdat ik toch niks mis.
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefsterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik vertik het om die stream te luisteren en lees enkel wat claire erover te zeggen heeft haha
Inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef puzziepie het volgende:
Overal mensen buiten en wij mogen niets zien
Misschien is de FEBO in slaap gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef puzziepie het volgende:
Overal mensen buiten en wij mogen niets zien
Precies :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wanda
hahahahahhaha :-))))quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik vertik het om die stream te luisteren en lees enkel wat claire erover te zeggen heeft haha
Zoveel mensen kijken dit niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu weet half nederland wat en schlechte mens je bent wanda
Aaaahquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefster
Claire moet onderkofferquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!!!! Claire is een topverslaggeefster
het wordt echt best wel goed bekeken hoor voor dat tijdstipquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar ja
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :pquote:
Het is al niet best en gaat ook niet beter worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik weet dat freaky steeds zegt dat goed bekeken word etc maar als ik het vergelijk wat media noemt met flop dan valt dit programma daar ook onder. Maar ja
Oh jeej... is dat een dreigement aan haar adresquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :p
Als oempaloempaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik wil dat hahahah :-) gooi mij maar even in het programma hahaha. Dan gaat Wanda zieeennnnnnnn :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |