stel je voor dat die overblijven op het laatst....nou dan haken er veel af denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter word
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:36 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.
Je zal maar als klant zo'n caissière in je oren horen tetteren als je wilt afrekenen. Hoofddorp? Daar woont Jeff toch ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:36 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.
Hahahahhaha ja zeker weten!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
stel je voor dat die overblijven op het laatst....nou dan haken er veel af denk ik
Hahahhaha ja dan ren je weg. Ja Jeffery woont daar :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Je zal maar als klant zo'n caissière in je oren horen tetteren als je wilt afrekenen. Hoofddorp? Daar woont Jeff toch ook?
ze had een paar dagen erover dat de bh's voor grote maten zo verschrikkelijk duur waren en dat ze daar iets mee wou doen waardoor het wat betaalbaarder werd, ze heeft zelf nog al een uhm... je weet wel, grote borsten, netjes gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef claire3500 het volgende:
Djedi wil tijdschrift starten
Mexx wil lingerie lijn en schreeuwt dat ze er een naam voor heeft.
Misschien is Jeff zo negatief omdat hij getraumatiseerd is door haar stem irl voor dit aanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hahahhaha ja dan ren je weg. Ja Jeffery woont daar :-)
achter welke komma?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx ging zelfs 33x schatten/tellen achter de komma en Kim K stond ernaast en deed exact hetzelfde
De groepen zijn eigenlijk al zo goed als verdeeld , je hebt een paar mensen die met vrijwel alle mensen daar goed op kunnen schieten en niet bij een groepje horenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter word
ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef juul. het volgende:
De leuke groep zit gezellig buiten onder de nieuwe overkapping, die wil ik zien
Dat is een heel mooi idee van haar. En ze heeft grote borsten ja :-).quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ze had een paar dagen erover dat de bh's voor grote maten zo verschrikkelijk duur waren en dat ze daar iets mee wou doen waardoor het wat betaalbaarder werd, ze heeft zelf nog al een uhm... je weet wel, grote borsten, netjes gezegd
Mirthe ruzie?quote:
Allemaal heel erg origineel en nog nooit door iemand anders bedacht ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:43 schreef claire3500 het volgende:
Djedi wil tijdschrift starten
Mexx wil lingerie lijn en schreeuwt dat ze er een naam voor heeft.
HAHHAHA. Dat is het antwoord! Arme Jefferyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is Jeff zo negatief omdat hij getraumatiseerd is door haar stem irl voor dit aan
wel zeer vroeg vandaag stond hier watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ruzie?![]()
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pestenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ruzie?![]()
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Waren ze op dezelfde kamer en weer weg gegaan? Naja beterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
Ik zag meteen dat Bern en Sascha niet van dit soort verhalen houden, ben blij toe. Hoop dat ze hierdoor niet voegen bij de meangirls.
Jerrold dacht ik. Was iets vaags aan de hand ofzo, ze zou iets hebben gezegd tegen Mexx en die wilde het aan Jerrold vragen want ze vroeg zich af of ze hem dan nog kon vertrouwen maar wat is gebeurd.. weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |