Martin lijkt wel een beetje verlekkerd van zichzelf, hij loopt vaak met ontbloot bovenlijf door de loods, laat regelmatig zijn mini-Martin zien en ligt er nu ongegeneerd mee te spelen.quote:
Kan ze poepenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vindt het fijn om naar de wc te gaan als er iemand doucht, want dan is er meer herrie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
somige hebben misschien en maand niet gewixt (masturbiert)
daar bouwt zich veeeel op
Alleen positieve dingen komen door Wanda zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Dus het komt door de anderen dat Wanda nu niet kan poepen
En maakt geluid , en daarom zal ze wel niet kunnenquote:
Ze scheld als een bouwvakker dus dan kan ze ook gewoon schijten als een bouwvakker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En maakt geluid , en daarom zal ze wel niet kunnen
Waarschijnlijk zien ze dat als complimentquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze scheld als een bouwvakker dus dan kan ze ook gewoon schijten als een bouwvakker.Excuus aan bouwvakkers
Wie weet ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien ze dat als compliment
Uiteraard..!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien ze dat als compliment
28 oktoberquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
wat zijn ze toch fanatiek aan het sporten voor het boksen, beter als niets doen, wanneer is de bokswedstrijd?
Ze werkt bij Etos in Hoofddorp en idd als verkoopmedewerkster.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In haar profiel staat verkoopmedewerkster.
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef claire3500 het volgende:
Die verhalen van Mexx en Djedi zijn ontzettend nep. Dit zijn verhalen van een bekende podcast...
oh oke hahaha :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'
Bern is zelf ook een meangirl in lik mietjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:39 schreef claire3500 het volgende:
Ik zag meteen dat Bern en Sascha niet van dit soort verhalen houden, ben blij toe. Hoop dat ze hierdoor niet voegen bij de meangirls.
Dat hele kliekje kan ik amper serieus nemen. Speltechnisch begrijpen ze er ook weinig van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik kijk naar 'de goeie'
Hij heeft iets vals waar. Ben alleen blij dat meangirls groep niet groter wordquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is zelf ook een meangirl in lik mietje
A for effortquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele kliekje kan ik amper serieus nemen. Speltechnisch begrijpen ze er ook weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |