Ja heel origineel... Ze hadden dan beter aan BB kunnen mee doen, dan bouw je nog wat op qua volgers. Bij hun gaat alleen hun eigen aanhang wat kopen hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal heel erg spontaan en nog nooit door iemand anders bedacht ook!
Nee, dat was de bitch nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jerrold dacht ik. Was iets vaags aan de hand ofzo, ze zou iets hebben gezegd tegen Mexx en die wilde het aan Jerrold vragen want ze vroeg zich af of ze hem dan nog kon vertrouwen maar wat is gebeurd.. weet ik niet.
Oh niets over gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zeer vroeg vandaag stond hier wat
Damn ik mis alles weerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pesten
En tegen Alicia zei ze iets over dat iemand haar negeerde (of zoiets, verstond het niet helemaal goed)
Oh sorry! Dan zou het meangirls kunnen zijn ( Wanda etc) want ze vertrouwen haar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei net 'fucking bitches' en dat ze zich niet weg laat pesten
En tegen Alicia zei ze iets over dat iemand haar negeerde (of zoiets, verstond het niet helemaal goed)
Nee ze zijn er nog steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze op dezelfde kamer en weer weg gegaan? Naja beter
Oh wist ik niet :-)!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag er nou niet naar
Ouwe koeien enzo
Gerrie is weg , die doet niet meer mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
gerry en wat gebeurte vind ik zo sneu
Oh zo. Ik kijk nu niet vandaar. Gelukkig doen ze hun eigen ding zoals ik het hier lees en gaan ze er niet te veel in meequote:
weet ik, maar haar vater dat wens je niemandquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gerrie is weg , die doet niet meer mee.
Je blijft hangen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik, maar haar vater dat wens je niemand
En dat gebeurt vroeger of later bij iedereen. That's lifequote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik, maar haar vater dat wens je niemand
Wat snapt ze niet van lootjes trekken, met ik kies Ruben?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef claire3500 het volgende:
Met Sinterklaas willen ze lootjes gaan trekken. Djedi meteen: ik kies Ruben. Die meid is volgens mij zelf ook verliefd op Ruben... alles doen met elkaar.
Dat ook ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat snapt ze niet van lootjes trekken, met ik kies Ruben?
Okay prima, maar ze doet niet meer mee .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
@:mario390 heeft mensenkennis. Gerry stond in m'n topdrie van deelnemers. Sterker nog: ruim op plek één qua vrouwen.
Ahhh thnx!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
12-10-22 | Mirthe: Er gebeuren rare dingen
https://streamable.com/m5q93b
in haar bed en Marciano ligt natuurlijk achter haarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:58 schreef spapaars het volgende:
Waar Kim ligt zie je bijna niets, laat staan wat er nog naast haar ligt.
mijn nr.1 en mens met charakter niet zo als de 20 jarigen schreeuwmeisjes 4 roddel blondesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
@:mario390 heeft mensenkennis. Gerry stond in m'n topdrie van deelnemers. Sterker nog: ruim op plek één qua vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |