Gerry zit er niet meer in.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry werd misbegrepen en voeg daar kutnijd aan toe en je hebt een giftige cocktail binnen zo'n kleine community. Zoals ik haar ervaarde behoorde zij juist tot de puurste mensen binnen die muren. Een doener ipv denker bovendien en die ter zelfbescherming fel kan agiteren waardoor je er ook niet makkelijk doorheen komt. Mij triggert het mits die persoon mij bekoort; anderen schrikt het af en gaan in de tegengestelde modus. De juiste mensen zouden haar uiteindelijk hebben gewaardeerd.
Echt hè….quote:
Genieten van de momenten van nu.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat geen contradictie?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat geen contradictie?
HAHAHAAHAHHAHHAHA het is zo waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wie anders, klinkt lullig, maar ja ziet af en toe wat witte tanden op de achtergrond.
Gerry zit er niet meer in, laat het los aubquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het ook nog steeds erg jammer dat Gerry weg is dus tof dat er dus meerderen zijn die dat vinden.
Huh?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Dr moeder ging weg dus ze moest toch ....
wat bedoel je?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
"Ik ga slapen"quote:
Hier kan toch niemand iets meequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
snap ik nu ook niet ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
“Ik ga naar huis” zou beter zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ik ga slapen"
Veel wijzer kan het niet worden bij die schetterbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |