Blijf gewoon OTquote:
quote:
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetjequote:
okequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetje
Best een slimme meid, maar ze is nog wat te naïef, maar ze leert snelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:27 schreef mootie het volgende:
Mirthe gaat niet meer alles voorbij laten gaan voor de lieve vrede
Oh? Heb ik allemaal niet gevolgd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wanda dr moeder ging weg om samen te wonen met dr nieuwe vriend, dus zal het huis wel verkocht of opgezegd zijn dus daarom ging met dr beste vriendin samenwonen ... een soort moetje
Het is een lief meisje maar zo naief, ze is zo weer ingepalmd door Wanda en consortenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:25 schreef mootie het volgende:
Mirthe heeft eindelijk door dat er 2 kampen zijn.
schetter?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:33 schreef Flory het volgende:
Brrrr ik switch en hoor gelijk die schetterstem
Wanda.quote:
Doet me denken aan die mensen in bed bij Sjakie en de chocoladefabriekquote:
Ze waren van de week of vorige week ook echt op Mirthe aan het inpraten, slecht praten over groep Wendy , en behoorlijk aan het stoken om Mirthe maar aan hun kan te krijgen zodat zij de grotere groep zijn mbt stemmenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
Ah Myrthe heeft door dat Kim W anders naar der kijkt ( letterlijk). Jerrold geeft aan dat ze twijfelen aan 'welke kant ze staat'.
Mexx heeft moeite met Myrthe omdat ze niet eerlijk heeft gezegd dat andere groep op haar wilden stemmen maar Myrthe wist het van Djedi maar heeft toen niet eerlijk tegen Mexx verteld dat ze het al wist en daardoor twijfelt Mexx aan haar.
PFFFFFFFF
Ik herken het gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mensen in bed bij Sjakie en de chocoladefabriek
jaaa klopt ja. goed dat ze door heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze waren van de week of vorige week ook echt op Mirthe aan het inpraten, slecht praten over groep Wendy , en behoorlijk aan het stoken om Mirthe maar aan hun kan te krijgen zodat zij de grotere groep zijn mbt stemmen
Altijd als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:37 schreef Flory het volgende:
Het wordt een vroegertje vanavond vrees ik
Uhuhquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd als ik niet kan slapen
wandas mutti?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
Al moetie naar fucking Schijndel rijden
De heilige Ivor.quote:
Moetie = moet hijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
al moetie heb je getyped , na ja egal
twitter heb ik lang niet gecheckt maar geloof dat zijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden die mensen zich ook zo aan Wanda ergeren?
Er zijn wel enkele uitzonderingen.Ik vond Cemal en Cees bijv. mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:42 schreef claire3500 het volgende:
Meangirls hebben het over hoe het zou zijn, als ze weer naar buiten gaan. Nou... realiteit gaat hard voor ze zijn hahaha ze denken ook dat ze vrienden zijn voor het leven. Dat dachten ze bij alle rls ook lol.
Van hem en Djedi ligt erquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Wiens bed is dat waar Ruben ligt? Van hem of Djedi?
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn wel enkele uitzonderingen.Ik vond Cemal en Cees bijv. mooi.
Dat lesbische koppel uit utopia 1? ben de namen kwijtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet dan
Groepje uit BB ziet elkaar nog regelmatig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja zeker Cemal en Romy zijn nog samen en hebben 2 kindjes. Maar voor de rest zijn er geen vriendschappen echt meer althans.. wat ik weet dan
ja en zij is weer zwangerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |