Lekker goed uitrustenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags de tt hunter b like
DE KRACHT VAN HERHALING
[ afbeelding ]
zo onverwachts...
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Kan slechter kan beter. Hoe is het met leukste nootje van Nederlandquote:
Ben je ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitquote:
Beterschapquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitmeestal knap ik veel sneller op maar heb nog steeds koorts
![]()
naja ik zie het wel zo, hopelijk heb ik nu gehad en ben ik er in de winter vanaf
wijsheid van het leven die onelinerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;
Zonder wrijving geen glans!
Dat is wel zo verstandigquote:
Beterschap Borreltjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
hopelijk gaat het met jullie allemaal beter. Fijne dag allemaal.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Beterschap nootjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Dat bestaat niet meerquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik krijg altijd een deja vu bij deze TT
Als jij dat ook zou kunnen, dan was jij dat nu ook aan het doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
Die zit nu vast dubbelgevouwen zichzelf af te zuigen deze zelfpijpkoning
En flinke duiten verdienen op onlyfansquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:28 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou kunnen, dan was jij dat nu ook aan het doen.
Win win! Gratis sub voor @Mrsloveablequote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En flinke duiten verdienen op onlyfans
schat haar niet zoals een dom inquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Win win! Gratis sub voor @:Mrsloveable
Whutquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Win win! Gratis sub voor @:Mrsloveable
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom neequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schat haar niet zoals een dom in
al refereert hij meer naar een sub/dom relatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Whut![]()
Wat moet ik op Onlyfans
[..]
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom nee
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al refereert hij meer naar een sub/dom relatie
deze vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Whut![]()
Wat moet ik op Onlyfans
[..]
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom nee
Beetje is niet erg hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben (donker) blond, maar helaas wel een beetje dom
quote:
IQ zegt ook niet alles. Ik denk dat een poll meer verklapt of je wel slim bentquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
ik ben blond
en mijn IQ zegt dat ik niet dom ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:17 schreef devzero het volgende:
Moet ik Greysbones wel goed schrijven. Fail
Devquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:17 schreef devzero het volgende:
Moet ik Greysbones wel goed schrijven. Fail
Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschapquote:
aandacht aandacht aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschap![]()
Hoi greysmilf![]()
Greys!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
Typische vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
hoe is het met de allerliefste user van FOK?quote:
Gaat prima met mij hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greysquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
laten we het houden op goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greys![]()
?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote hadquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
waar hij altijd isquote:
Ja, had gekund.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote had
De zon is hier in elk geval niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar hij altijd is
jij ziet hem alleen niet
Ongeveer zo'n 149.27 miljoen kilometer bij ons vandaanquote:
hier is het droogquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon is hier in elk geval niet.
Ik kan het niet zo goed zien vanaf deze zolderkamer maar het lijkt te regenen zelfs.
Moet je man beter z'n best doenquote:
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is bij een klant aan het werk
ik thuis
De fuck is dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
brinta?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
quote:
Ja. Gekke vlamenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nietquote:
ik ben een halve belgquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
ok
zeg maar tegen de eerste beste Belg die je tegenkomt dat je heel nodig wil poepen![]()
![]()
hij draaitquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
Is dat mario?quote:
Verder alles goed 😉quote:
Weeniequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom vergeet ik deze wereld reactie altijd
Kijk. Daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beschikbaar voor al uw commentaar
2 maar. Valt nog wel mee.quote:
Tja, daar moet je Haags voor heten 😉quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom vergeet ik deze wereld reactie altijd
Niemand is perfectquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen voor een zelfbenoemde God
is allah toch ook niet met al z'n terroristenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht dat een God volmaakt was
vanuit het perspectief van die terroristen welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is allah toch ook niet met al z'n terroristen
das liefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem quote ik ook alleen maar jou
tuurlijk zou god geen fouten makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is allah toch ook niet met al z'n terroristen
Daar zeg je wat God weet alles natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen voor een zelfbenoemde God
Kouwe kraan er op 🤣🤣🤣quote:
Stop het tussen een broodje en verkoop het als een broodje braadworstquote:
🤣quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stop het tussen een broodje en verkoop het als een broodje braadworst
dacht even dat hier de ware afkomst van jou beschreven werdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GGquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh, mijn liefste users van FOK!![]()
Morguh lieve GGquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh, mijn liefste users van FOK!![]()
Hou je de pot heel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Halve zak poesta gegeten gisteravond. Nu plezier![]()
Zal @hemarookworst nu jaloers op je zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Halve zak poesta gegeten gisteravond. Nu plezier![]()
ga gelijk de vlag uithangenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal @:Hemarookworst nu jaloers op je zijn
Geen kanarie in de buurt hoop ik?quote:
binnen een straal van 2km niet neequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kanarie in de buurt hoop ik?
Ook goed nieuws natuurlijk is dat het weekend weer begint zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja prima
goeie berichten op de vroege morgen
Weekend is al 8 dagen bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook goed nieuws natuurlijk is dat het weekend weer begint zo.
Voor jou ook?
je hebt de staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja prima
goeie berichten op de vroege morgen
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt de staatsloterij gewonnen?
of eenbericht?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaal
waar ik dacht dat ik m'n spaardoel over 2022 niet meer zou halen, heb ik dat zojuist reeds gedaan
hallo mevrouwtjequote:
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.
ik heb daar ooit over getwijfeld als zzper, maar vond elk kwartaal wel prima
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal @:Hemarookworst nu jaloers op je zijn
traantje weggepinktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijk
Hey Haagsquote:
Wel lekker rustigquote:
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg ¤1500 terug over twee weken
Vattenfall
En ze verlagen mijn maandelijkse bedrag ook nog
(dat slaat nergens op met de nieuwe tarieven, maar goed)
Dat is wel lekker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Bij @Haags heb je dan wel een heel klein broodje nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat afstuderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Weet je het nu nog niet. Ze laten je wel lang wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingen
quote:
jij werken???quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werken ga ik al genoeg doen in dit leven, nu nog even genieten
Hey you 😘quote:
Durf je hem alleen te laten gaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
@:paul gaat vanavond op stap zonder mij, zijn grote broer
Ik vind hem niet echt meer zo'n god sinds ie BVNL steunt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
@:nattekat De Mos God is zijn eerste zitting goed doorgekomen
quote:
Dikzakquote:
Ik slaap met mijn mond dichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens \
of moet er een piemol in?
Bij jouw kruipen er geen spinnetjes via je mond naar binnenquote:
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij jouw kruipen er geen spinnetjes via je mond naar binnen
hard gewerkt Woudie?quote:
Maar misschien wel via je neus of orenquote:
Ja en jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hard gewerkt Woudie?
en genoten afgelopen zondag?
Gadverquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar misschien wel via je neus of oren
quote:
Zondag een verjaardag, verder lekker rustig aan iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
altijd fijn
en nog plannen of ga je gewoon genieten
geen F1 dus alle tijd
Halloquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
@:paul gaat vanavond op stap zonder mij, zijn grote broer
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Das fijn!
Is @:dud0r nog gezien hier?
Hey, das lang geledenquote:
Morguh maanquote:
Hey Mickytjuh, alles goed?quote:
Ja hoor!quote:
Hey mopjequote:
Neuken?quote:
Woudjequote:
Hey Woudquote:
Hallo mevrouwtje liefbaarquote:
quote:
Ej dud0rquote:
Rustig hierquote:
Zeg dat wel..quote:
Zit te wachten op telefoon van het ziekenhuis. Henk wordt met spoed geopereerdquote:
Ojee.. hij moest laatst toch ook naar ziekenhuis toe in de avond?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit te wachten op telefoon van het ziekenhuis. Henk wordt met spoed geopereerd
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee.. hij moest laatst toch ook naar ziekenhuis toe in de avond?Hopen dat je snel gebeld wordt
Dat is wel flink balen/kut zeg..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.
Ja zeg dat wel, kom je net nietsvermoedend het ziekenhuis in staan er ineens weer allemaal toeters en bellen om zijn bed en veel verpleging, schrok mij rot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen/kut zeg..
Kan ik mij wel voorstellen ja..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, kom je net nietsvermoedend het ziekenhuis in staan er ineens weer allemaal toeters en bellen om zijn bed en veel verpleging, schrok mij rot.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.
Ja leuk is anders. 😢quote:
smelttttquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beagle en paptaart genot
Das godverdomme een lieve hond jonguh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beagle en paptaart genot
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve hond jonguh!
potverdikkie STOORquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve hond jonguh!
lekker FOKKENquote:
ja frantastischquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker FOKKEN
houtkacheltje aan
snackje erbij
mjaaa
best lekker
en met u Frantastische man?
paptaart?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja frantastisch
- paptaart gegeten
- deegvent gegeten
- orka gespot ()
- tractor gereden
- met moeders gewandeld
- beagle geknuffeld
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
paptaart?
deegvent?
is dat Belgisch???
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
paptaart?
deegvent?
is dat Belgisch???
Dit ken ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepzeeland(...)jaren-de-deegventers
zeeuws??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepzeeland(...)jaren-de-deegventers
nooit van gehoord beidequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Het een alleen veel regionaler dan het ander.
gewoon custard/bakkersroom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog maar iets van 4 bakkers die Paptaarten maken![]()
Deegventen wel iets meer
Ik woon in het midden van het land waar er abn gesproken wordt dus als ik het niet ken is het Belgisch als het richting het zuiden is en Duits als het richting het oosten isquote:
In Brabant wordt helegaar geen Belgisch gesproken kloefkapper!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik woon in het midden van het land waar er abn gesproken wordt dus als ik het niet ken is het Belgisch als het richting het zuiden is en Duits als het richting het oosten is
Ik lik je vriendin wel ff!quote:
Hey Stoor. Hoe is het met je vader?quote:
Mag ik dan wel kijken?quote:
gebruiken we in Gelderland ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn overigens hilarische scheldwoorden in het Belgisch![]()
Kloefkapper
Scheefpoeper
Labbekak
Tsjiepmuile
Zurkeltrutte
Lapzwans
Wietie
Randdebiel
Scheve lavabo
Gierige tinke
Disclaimer: Ik ben een Brabo, Geen Belg!
Heb wel prima geslapenquote:
Yep, best nog wel warm in huis als de zon naar binnen schijntquote:
Goedemorgen GGquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, Dud0r, Frantic, MrsL...
Mogguh. Koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |