potverdikkie STOORquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve hond jonguh!
lekker FOKKENquote:
ja frantastischquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker FOKKEN
houtkacheltje aan
snackje erbij
mjaaa
best lekker
en met u Frantastische man?
paptaart?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja frantastisch
- paptaart gegeten
- deegvent gegeten
- orka gespot ()
- tractor gereden
- met moeders gewandeld
- beagle geknuffeld
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
paptaart?
deegvent?
is dat Belgisch???
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
paptaart?
deegvent?
is dat Belgisch???
Dit ken ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepzeeland(...)jaren-de-deegventers
zeeuws??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepzeeland(...)jaren-de-deegventers
nooit van gehoord beidequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Het een alleen veel regionaler dan het ander.
gewoon custard/bakkersroom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog maar iets van 4 bakkers die Paptaarten maken![]()
Deegventen wel iets meer
en die andere geen pica?quote:
Ik woon in het midden van het land waar er abn gesproken wordt dus als ik het niet ken is het Belgisch als het richting het zuiden is en Duits als het richting het oosten isquote:
In Brabant wordt helegaar geen Belgisch gesproken kloefkapper!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik woon in het midden van het land waar er abn gesproken wordt dus als ik het niet ken is het Belgisch als het richting het zuiden is en Duits als het richting het oosten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |