Woudjequote:
Hey Woudquote:
Hallo mevrouwtje liefbaarquote:
quote:
Ej dud0rquote:
Rustig hierquote:
Zeg dat wel..quote:
Zit te wachten op telefoon van het ziekenhuis. Henk wordt met spoed geopereerdquote:
Ojee.. hij moest laatst toch ook naar ziekenhuis toe in de avond?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit te wachten op telefoon van het ziekenhuis. Henk wordt met spoed geopereerd
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee.. hij moest laatst toch ook naar ziekenhuis toe in de avond?Hopen dat je snel gebeld wordt
Dat is wel flink balen/kut zeg..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.
Ja zeg dat wel, kom je net nietsvermoedend het ziekenhuis in staan er ineens weer allemaal toeters en bellen om zijn bed en veel verpleging, schrok mij rot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen/kut zeg..
Kan ik mij wel voorstellen ja..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, kom je net nietsvermoedend het ziekenhuis in staan er ineens weer allemaal toeters en bellen om zijn bed en veel verpleging, schrok mij rot.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij si afgelopen dinsdag geopereerd, maar nu is de darm gaan lekker, dus moeten ze het lek dichten en dan een stoma aanbrengen.
Ja leuk is anders. 😢quote:
smelttttquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beagle en paptaart genot
Das godverdomme een lieve hond jonguh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beagle en paptaart genot
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve hond jonguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |