je hebt de staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja prima
goeie berichten op de vroege morgen
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt de staatsloterij gewonnen?
of eenbericht?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaal
waar ik dacht dat ik m'n spaardoel over 2022 niet meer zou halen, heb ik dat zojuist reeds gedaan
hallo mevrouwtjequote:
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.
ik heb daar ooit over getwijfeld als zzper, maar vond elk kwartaal wel prima
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal @:Hemarookworst nu jaloers op je zijn
traantje weggepinktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijk
Hey Haagsquote:
Wel lekker rustigquote:
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg ¤1500 terug over twee weken
Vattenfall
En ze verlagen mijn maandelijkse bedrag ook nog
(dat slaat nergens op met de nieuwe tarieven, maar goed)
Dat is wel lekker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Bij @Haags heb je dan wel een heel klein broodje nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stop het tussen een broodje en verkoop het als een broodje braadworst
Tijd dat je gaat afstuderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Weet je het nu nog niet. Ze laten je wel lang wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |