Verder alles goed 😉quote:
Weeniequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom vergeet ik deze wereld reactie altijd
Kijk. Daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beschikbaar voor al uw commentaar
2 maar. Valt nog wel mee.quote:
Tja, daar moet je Haags voor heten 😉quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom vergeet ik deze wereld reactie altijd
Niemand is perfectquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen voor een zelfbenoemde God
is allah toch ook niet met al z'n terroristenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dacht dat een God volmaakt was
vanuit het perspectief van die terroristen welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is allah toch ook niet met al z'n terroristen
das liefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem quote ik ook alleen maar jou
tuurlijk zou god geen fouten makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is allah toch ook niet met al z'n terroristen
Daar zeg je wat God weet alles natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind dat niet kunnen voor een zelfbenoemde God
Kouwe kraan er op 🤣🤣🤣quote:
Stop het tussen een broodje en verkoop het als een broodje braadworstquote:
🤣quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stop het tussen een broodje en verkoop het als een broodje braadworst
dacht even dat hier de ware afkomst van jou beschreven werdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GGquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh, mijn liefste users van FOK!![]()
Morguh lieve GGquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh, mijn liefste users van FOK!![]()
Hou je de pot heel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Halve zak poesta gegeten gisteravond. Nu plezier![]()
Zal @hemarookworst nu jaloers op je zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Halve zak poesta gegeten gisteravond. Nu plezier![]()
ga gelijk de vlag uithangenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal @:Hemarookworst nu jaloers op je zijn
Geen kanarie in de buurt hoop ik?quote:
binnen een straal van 2km niet neequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kanarie in de buurt hoop ik?
Ook goed nieuws natuurlijk is dat het weekend weer begint zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja prima
goeie berichten op de vroege morgen
Weekend is al 8 dagen bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook goed nieuws natuurlijk is dat het weekend weer begint zo.
Voor jou ook?
je hebt de staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja prima
goeie berichten op de vroege morgen
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt de staatsloterij gewonnen?
of eenbericht?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee mn accountant is uitgerekend over het afgelopen kwartaal
waar ik dacht dat ik m'n spaardoel over 2022 niet meer zou halen, heb ik dat zojuist reeds gedaan
hallo mevrouwtjequote:
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je aanvragen bij belastingdienst, btw maar 1x per jaar aangeven.
ik heb daar ooit over getwijfeld als zzper, maar vond elk kwartaal wel prima
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal @:Hemarookworst nu jaloers op je zijn
traantje weggepinktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaloers klinkt zo negatief, ben trots natuurlijk
Hey Haagsquote:
Wel lekker rustigquote:
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg ¤1500 terug over twee weken
Vattenfall
En ze verlagen mijn maandelijkse bedrag ook nog
(dat slaat nergens op met de nieuwe tarieven, maar goed)
Dat is wel lekker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Bij @Haags heb je dan wel een heel klein broodje nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd dat je gaat afstuderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat wel genot zijn om een bijna fulltime salaris plus dat in één week te krijgen
Eindelijk een einde aan het geldprobleem.
Collegegeld is vlak daarvoor, dus ik ben het ook weer heel rap allemaal kwijt
Weet je het nu nog niet. Ze laten je wel lang wachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ik terug krijg van Eneco maar die doen er verrot lang over om dingen te berekenen met de nieuwe regelingen
quote:
jij werken???quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werken ga ik al genoeg doen in dit leven, nu nog even genieten
Hey you 😘quote:
Durf je hem alleen te laten gaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
@:paul gaat vanavond op stap zonder mij, zijn grote broer
Ik vind hem niet echt meer zo'n god sinds ie BVNL steunt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:14 schreef Haags het volgende:
@:nattekat De Mos God is zijn eerste zitting goed doorgekomen
quote:
Dikzakquote:
Ik slaap met mijn mond dichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens \
of moet er een piemol in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |