Lekker goed uitrustenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags de tt hunter b like
DE KRACHT VAN HERHALING
[ afbeelding ]
zo onverwachts...
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Kan slechter kan beter. Hoe is het met leukste nootje van Nederlandquote:
Ben je ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitquote:
Beterschapquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitmeestal knap ik veel sneller op maar heb nog steeds koorts
![]()
naja ik zie het wel zo, hopelijk heb ik nu gehad en ben ik er in de winter vanaf
wijsheid van het leven die onelinerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;
Zonder wrijving geen glans!
Dat is wel zo verstandigquote:
Beterschap Borreltjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
hopelijk gaat het met jullie allemaal beter. Fijne dag allemaal.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Beterschap nootjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Dat bestaat niet meerquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik krijg altijd een deja vu bij deze TT
Als jij dat ook zou kunnen, dan was jij dat nu ook aan het doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
Die zit nu vast dubbelgevouwen zichzelf af te zuigen deze zelfpijpkoning
En flinke duiten verdienen op onlyfansquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:28 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou kunnen, dan was jij dat nu ook aan het doen.
Win win! Gratis sub voor @Mrsloveablequote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En flinke duiten verdienen op onlyfans
schat haar niet zoals een dom inquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Win win! Gratis sub voor @:Mrsloveable
Whutquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:51 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Win win! Gratis sub voor @:Mrsloveable
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom neequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schat haar niet zoals een dom in
al refereert hij meer naar een sub/dom relatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Whut![]()
Wat moet ik op Onlyfans
[..]
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom nee
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al refereert hij meer naar een sub/dom relatie
deze vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Whut![]()
Wat moet ik op Onlyfans
[..]
Vind ik ook hoor, ben dan wel een blondje maar niet dom nee
Beetje is niet erg hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben (donker) blond, maar helaas wel een beetje dom
quote:
IQ zegt ook niet alles. Ik denk dat een poll meer verklapt of je wel slim bentquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
ik ben blond
en mijn IQ zegt dat ik niet dom ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:17 schreef devzero het volgende:
Moet ik Greysbones wel goed schrijven. Fail
Devquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:17 schreef devzero het volgende:
Moet ik Greysbones wel goed schrijven. Fail
Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschapquote:
aandacht aandacht aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschap![]()
Hoi greysmilf![]()
Greys!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
Typische vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
hoe is het met de allerliefste user van FOK?quote:
Gaat prima met mij hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greysquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
laten we het houden op goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greys![]()
?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote hadquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
waar hij altijd isquote:
Ja, had gekund.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote had
De zon is hier in elk geval niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar hij altijd is
jij ziet hem alleen niet
Ongeveer zo'n 149.27 miljoen kilometer bij ons vandaanquote:
hier is het droogquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon is hier in elk geval niet.
Ik kan het niet zo goed zien vanaf deze zolderkamer maar het lijkt te regenen zelfs.
Moet je man beter z'n best doenquote:
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is bij een klant aan het werk
ik thuis
De fuck is dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
brinta?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
quote:
Ja. Gekke vlamenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nietquote:
ik ben een halve belgquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
ok
zeg maar tegen de eerste beste Belg die je tegenkomt dat je heel nodig wil poepen![]()
![]()
hij draaitquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
Is dat mario?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |