Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschapquote:
aandacht aandacht aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo om aandacht vragen. Dat is een lelijke eigenschap![]()
Hoi greysmilf![]()
Greys!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
Typische vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dudiebabe
hoe is het met de allerliefste user van FOK?quote:
Gaat prima met mij hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greysquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met de allerliefste user van FOK?
laten we het houden op goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja goed. En hoe is het met de allerliefste en tofste Greys![]()
?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote hadquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze mij bedoelde...
waar hij altijd isquote:
Ja, had gekund.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat ze de verkeerde gequote had
De zon is hier in elk geval niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar hij altijd is
jij ziet hem alleen niet
Ongeveer zo'n 149.27 miljoen kilometer bij ons vandaanquote:
hier is het droogquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon is hier in elk geval niet.
Ik kan het niet zo goed zien vanaf deze zolderkamer maar het lijkt te regenen zelfs.
Moet je man beter z'n best doenquote:
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is bij een klant aan het werk
ik thuis
De fuck is dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
brinta?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vlaams blijft een kinds taaltje:
totjespap
quote:
Ja. Gekke vlamenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
serieus
weet dat ze gekke dingen zeggen
als een belg vraagt of je wil poepen is het ook wat anders dan je denkt
nietquote:
ik ben een halve belgquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet
ok
zeg maar tegen de eerste beste Belg die je tegenkomt dat je heel nodig wil poepen![]()
![]()
hij draaitquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
darm productie draait weer over uren
Is dat mario?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |