Lekker goed uitrustenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags de tt hunter b like
DE KRACHT VAN HERHALING
[ afbeelding ]
zo onverwachts...
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga zo weer weg trouwens, heel even wat afleiding en zo maar weer in bed liggen
Kan slechter kan beter. Hoe is het met leukste nootje van Nederlandquote:
Ben je ziekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitquote:
Beterschapquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Echt heel naar. Heb het in jaren niet zo erg gehad misschien wel het ergst ooitmeestal knap ik veel sneller op maar heb nog steeds koorts
![]()
naja ik zie het wel zo, hopelijk heb ik nu gehad en ben ik er in de winter vanaf
wijsheid van het leven die onelinerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn lijfspreuk en tevens al jarenlang mijn ondertitel in mailtjes;
Zonder wrijving geen glans!
Dat is wel zo verstandigquote:
Beterschap Borreltjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
hopelijk gaat het met jullie allemaal beter. Fijne dag allemaal.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Beterschap nootjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok rustig aan allen
de week is door midden
TJACKA![]()
![]()
Dat bestaat niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |