Along verstond ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : 'Ik heb altijd geleerd ... Play the game alone ..... met iemand'.
de mannelijke babettequote:Op maandag 10 oktober 2022 15:23 schreef engine het volgende:
Dat gezever en advies van Isaac vind ik erg vermoeiend.
Klinkt iets logischer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo jammer dat we niet kunnen terugluisteren .. kan ook heel goed along zijn.
Waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bern en Sasha nog niet samen op beeld geweest vandaag?
Even .. Naast elkaar op de bank, Sasha over been wrijven van Bern.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Bern en Sasha nog niet samen op beeld geweest vandaag?
Thanks.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even .. Naast elkaar op de bank, Sasha over been wrijven van Bern.
Maak een screenshot zou ik zeggen....quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Omdat ik ze graag samen zie.
Jankbal eerste klas . En een hypocrietquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zet de stream aan: een treurende Nadir.. vrolijkmakend
Ja... erg volwassen. Heb hem op de andere stream gezet. Dat gezucht en gesteunquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jankbal eerste klas . En een hypocriet
waarom wil jij weten waarom Dutchrealitytv dit wil weten?quote:
echt welquote:
Het was een normale vraag hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom wil jij weten waarom Dutchrealitytv dit wil weten?
moet ze aan jou verantwoording afleggen?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoorde ik dat nou goed ... zegt Maddy dat mager gehakt vetter is?
Nadir is gewoon keihard door de mand gevallenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... erg volwassen. Heb hem op de andere stream gezet. Dat gezucht en gesteun
No way. Dit is TV, je weet toch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wel
deze week of volgende week
nog 1 tegenslag en hij gaat jankend naar zijn mama
Dat heb ik net gemistquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadir is gewoon keihard door de mand gevallen
ftfyquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:30 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze niet eerder zoveel streamtijd hebben besteed aan bestellen.
Even geprobeerd voor je maar alles normaal hier op mobiel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Meer mensen last op mobiel met fok forum? ( beeld heel groot en ingezoomd)
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb jij daar weer geen verstand van....
Jij hebt nergens verstand van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb jij daar weer geen verstand van....
Fijn dat jij dat vind.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt nergens verstand van.
Lekker blijven dromen freekie
Juistquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
*denkt terug aan alle uitgekomen voorspellingen van een zeker persoon*
Daar ken ik een liedje van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt nergens verstand van.
Lekker blijven dromen freekie
Aandacht van zichzelf weghalenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef Ace90ace het volgende:
Ik begrijp die fixatie van Nadir richting Martin niet. Hij vergelijk zich altijd met andere door te zeggen dat hij beter is dan hen.
* greysbones telt op haar vingers. 1....quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
*denkt terug aan alle uitgekomen voorspellingen van een zeker persoon*
*wisselt stream*quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
Kim en Marciano zijn al kissebissent boodschappen aan het bestellen
Kunnen nooit wat beslissen.Maar het moet gaan zoals Marciano wil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
Kim en Marciano zijn al kissebissent boodschappen aan het bestellen
jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen nooit wat beslissen.Maar het moet gaan zoals Marciano wil.
En als een dreinende kleuter zijn gelijk halen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
alles is waarom dan
hoezo dan
waarom die dan
Hij heeft ook de gave om negatief te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano heeft de gave om elke zin die hij zegt negatief te laten klinken.
!!! Zo waarquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Indrukwekkend. En dan die lichaamstaal erbijquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
dat quasi ongeïnteresseerd in die stoel hangen
passief agressief past prima bij hemquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Indrukwekkend. En dan die lichaamstaal erbij
En arrogant. Heel vervelend toontje constant.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het woord opzoekt komt zijn naam erbij te staanquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
passief agressief past prima bij hem
nopequote:Op maandag 10 oktober 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit iedereen eigenlijk eten uit te zoeken? Dat was nu toch weer centraal geregeld?
Voor vier dagen maarquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zit iedereen eigenlijk eten uit te zoeken? Dat was nu toch weer centraal geregeld?
Ja, maar als je wereld klein wordt is eten erg belangrijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet dat ze niet voor 7 dagen eten kunnen regelen ... moet toch kunnen voor 700 euro. Nog 200 euro voor andere benodigdheden. Heb je nog steeds 600 euro over voor zakgeld, maar kun je tenminste iets kopen wat je echt leuk vindt, ipv eten.
Leila heeft sloffen gekocht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet dat ze niet voor 7 dagen eten kunnen regelen ... moet toch kunnen voor 700 euro. Nog 200 euro voor andere benodigdheden. Heb je nog steeds 600 euro over voor zakgeld, maar kun je tenminste iets kopen wat je echt leuk vindt, ipv eten.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
ze halen voor 400 of 500 eten(tenzij dat weeeer veranderd is)quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh ja.. en Erik handschoenen voor de aanstaande horrorwinter.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh ja.. en Erik handschoenen voor de aanstaande horrorwinter.
is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef engine het volgende:
Stokbrood met kruidenboter kun je vast niet zelf maken. Wat kopen die gekke dingen.
WTFquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Marciano heeft nog nooit boter gebruikt volgens mij. Die kan ook niet koken dus.
dat verbaast me dan weer niksquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Marciano heeft nog nooit boter gebruikt volgens mij. Die kan ook niet koken dus.
Olie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Enige wat hij in de keuken kan is brood smeren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:48 schreef engine het volgende:
Die dingen kosten echt heel weinig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??
Owquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat niet goedkopen dan zelf stokbrood met kruidenboter maken??
ik haal het wel eens voor bij de soepquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Owik koop dat nooit. Maar dan heb je wel kruidenboter voor andere dingen. Zelfde met die kaas... Koop een blok en schaaf daar wat vanaf.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:52 schreef mangalie het volgende:
Het kind wil appelmoes zonder stukjes..
Echt Freudiaans dit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
afwijzing door zijn vader
daar komt het vandaan![]()
![]()
Is dat niet Isaac?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Marciano een restaurant had buiten de loods.
Boter op z'n hoofd dat heeft ie.😉
Bezorgen zoietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:53 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Marciano een restaurant had buiten de loods.
Boter op z'n hoofd dat heeft ie.😉
Oh okay... Beter neemt hij eerst een chef in dienstquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Marciano wil wat opzetten, zoiets
Die heeft horeca ervaring. Dat geef ik meer kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Berend wil een Wurst und Schnitzelhaus.
Die intro`s zijn soms best hilarisch.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]maar koopt worteltjes omdat hij dat het gemakkelijkste vindt
Sommigen hebben een mooi beeld van zichzelf en hun (onrealistische) dromen die niet passen bij de persoonlijkheid. Met zo'n negatieve houding krijg je niks van de grondquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die intro`s zijn soms best hilarisch.
Ik hoorde gisteren dat Mexx buiten een lingerielijn gaat opzetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommigen hebben een mooi beeld van zichzelf en hun (onrealistische) dromen die niet passen bij de persoonlijkheid. Met zo'n negatieve houding krijg je niks van de grond
Heeft ze al een model in gedachte?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat Mexx buiten een lingerielijn gaat opzetten.
Ook zo origineel.
Biedt je je nu aan?quote:
BUG / [BUG] mobiele site werkt niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:03 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb ook desktop beeld, ondanks mobielbeeld ingesteld
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het houdt niet op.. niet vanzelf .. nu Nadir weer bij JW.
Om te bestellen.quote:
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..quote:
Ook de eerste keer al?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..
Echt een verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh.. Ik blijf het grappig om haar bezig te zien met bestellen. Martin deed dit zoveel soepeler..
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
Nadir weet niet hoe hij met zijn oprechte persoonlijkheid zou moeten winnen![]()
Ik keuvel ook nog even mee over de boodschapjes. Ruben en Djedi hebben wel wat beter nagedacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:07 schreef Flory het volgende:
Ik zit nog steeds gezellig bij de bestellers![]()
Ruben en Djedi krijgen geen kruidnootjes?
Er is nu veel meer geld te besteden dan dat Martin had de eerste keer.quote:
Ze doet wel heel erg haar best voor iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom ligt al die troep (karton?) op het bureau?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
Tijdrekken om het bakje leeg te kunnen vreten
[ afbeelding ]
Ja eigenlijk wel. Hield zich ook wat beter aan zijn eigen regels met bestellen. Maddy zegt nu ook dat ze gewoon maar koelkast producten kunnen bestellen... Tot het dadelijk niet past.quote:
Duidelijk ja, gaat een stuk sneller zoquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik keuvel ook nog even mee over de boodschapjes. Ruben en Djedi hebben wel wat beter nagedacht.
ze hebben geen papier, dus elk kartonnetje wordt als schrijfpapier gebruikt,quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
waarom ligt al die troep (karton?) op het bureau?
Dat zijn de bestellijstjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, die had al een voorsprong door te weten hoe een computer werkt, en hoe iets geschreven moet worden.quote:
Kan ze alles nog eens opzoeken misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De eerste keer dat Martin moest bestellen was er ook veel minder geld om uit te geven, en had nog niemand zakgeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Hield zich ook wat beter aan zijn eigen regels met bestellen. Maddy zegt nu ook dat ze gewoon maar koelkast producten kunnen bestellen... Tot het dadelijk niet past.
eerste keer hadden ze 15 euro daarna nog en keer 20 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geld te besteden dan dat Martin had de eerste keer.
Bovendien heeft ze ook nog te maken met bewoners die ineens (veel) zakgeld hebben.
Dat met die lijstjes doet ze niet zo verkeerd iddquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
De eerste keer dat Martin moest bestellen was er ook veel minder geld om uit te geven, en had nog niemand zakgeld.
En misschien dat Martin inderdaad wat vaardiger was met de computer, maar Maddy doet nu wel erg haar best en probeert het ook allemaal bij te houden met lijstjes.
ze zal zelf ook inmiddels wel doorhebben dat dit de enige manier is om allerlei chaos te voorkomen. Lijstjes van wat je hebt besteld en daarbij wat je eventueel nog over hebt van je zakgeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat met die lijstjes doet ze niet zo verkeerd iddHet is erg overzichtelijk, duurt lang, maar ach
Ja klopt. Eerste keren was er wel minder te bestellen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
De eerste keer dat Martin moest bestellen was er ook veel minder geld om uit te geven, en had nog niemand zakgeld.
En misschien dat Martin inderdaad wat vaardiger was met de computer, maar Maddy doet nu wel erg haar best en probeert het ook allemaal bij te houden met lijstjes.
Hoezo? als iedereen bijhoud wat ze besteld hebben is het toch goed..Ging vorige ook goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat met die lijstjes doet ze niet zo verkeerd iddHet is erg overzichtelijk, duurt lang, maar ach
Zij is nu al meerdere keren bezig geweest met bestelling uitleveren/ invullen etc. Martin deed dit vanaf de start soepeler, vast ook weleens zitten rommelen maar zij spant de kroon m.i..quote:
Of dat dit echt zoveel beter werkt gaan we zien als alles komt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoe ze het anders moet doen, of bewoners moeten pas boodschappen/spullen doorgeven die ze willen, maar dat duurt ook wel lang danquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ze zijn nu van plan om de boel zo veel mogelijk te sabotteren. Dus ik geef haar groot gelijk dat ze het met dergelijke lijstjes doetquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoezo? als iedereen bijhoud wat ze besteld hebben is het toch goed..Ging vorige ook goed.
Wat kinderachtig ( ook al hoop ik dat Maddy snel op geeft al manager )quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn nu van plan om de boel zo veel mogelijk te sabotteren. Dus ik geef haar groot gelijk dat ze het met dergelijke lijstjes doet
Ah oké daar zit ook wel wat in.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn nu van plan om de boel zo veel mogelijk te sabotteren. Dus ik geef haar groot gelijk dat ze het met dergelijke lijstjes doet
Hoe willen ze saboteren dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
door bijv te zeggen dat ze iets hadden besteld wat er niet isquote:
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printerquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
door bijv te zeggen dat ze iets hadden besteld wat er niet is
of zeggen dat ze nog geld over hadden, of dingen bij anderen uit het mandje willen omdat ze claimen dat zij dat hadden besteld
enzenz
Ja! Dat was de eerste keer wel anders. Al moest Martin ook maar het wiel uitvindenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal zelf ook inmiddels wel doorhebben dat dit de enige manier is om allerlei chaos te voorkomen. Lijstjes van wat je hebt besteld en daarbij wat je eventueel nog over hebt van je zakgeld.
Zo kunnen ze haar in ieder geval geen oor aannaaien.
Kunnen ze vast nog wel een keer bestellen bij de bolquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Hoe moeilijk is een pen en papier?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Denk dat hij wel populair is bij de wat minder geëmancipeerde vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mexx vindt Marciano stiekem ook wel leuk volgens mij
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegevenquote:
Er is 1 pen in omloop daar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegeven
Die heeft Wanda.quote:
Ik zag een pen ergens hierquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ze met name zelf....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wanda is Belangrijk (ja met een hoofdletter)
Oog potloden mag ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.quote:
Ik geloof jullie directquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.
Hamsterenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]f
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]
Credits voor Puzzie.quote:
@puzziepiequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Credits voor Puzzie.
[ afbeelding ]
Die hebben Max al.quote:
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrrquote:
Martin kan dat goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Van Oliehoorn.quote:
Best slimquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Jah..quote:
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verdenk Erik er ook wel van, zijn gejammer over zoveel afgevallen
Schijnt nogal een dingetje te zijn.quote:
Nog steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.
Ahh nóg steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuwe besteld.quote:
Ja niet aan te slepenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt nogal een dingetje te zijn.
Die zijn toch inmiddels opquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te kokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar.. bestel dan goed eten, rare vent
Ahhquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
Wie wel dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
En dan zelf wel bestellen zeker?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Jaja.. goeie strategie.. net als vroeg opstaan en in de keuken rondhangenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
Op zich lijkt me er niet veel aan de handquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Nog niet, maar dat kan op de valreep nogquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zelf wel bestellen zeker?
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich lijkt me er niet veel aan de hand
Ze neemt de tijd. Niks mis meequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uur
Lichtelijke uitdaging wil ik het wel noemen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Wat is de faal dan? Of mis ik ietsquote:
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.quote:
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee dat niet nee. Mits je geen honger hebt of bij de groep voor 22:00 zit
Verse vis?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te laat begonnen dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.
En dat gaat sneller?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze had beter een tijd per persoon kunnen afspreken. Mensen komen dan beter voorbereid
Kon het niet eerder?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
Jumbo bestellen is streamsquote:
Door de bewonersquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, het gaat over bestellen bij Jumbo
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken wasquote:
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzoquote:
Ze gaan voor dat blijktquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is belangrijk bestelprocedures bij Jumbo weten mbt de bewoners
Kenzi eerst,Wanda komt zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten Kenzi en Wanda er nu weer dan?
beide voor hun eigen bestelling
kan me niet voorstellen dat ze samen bestellen
Voor de bestelling die Maddy ging doen jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken was
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Noem je nu Soury een sukkel?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzo
Raar he dat ze het niet gaat halenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Het zou al de helft schelen als ze haar eigen advies achterwege zou laten.
Precies, en niet de hele tijd veren in haar reet stoppen en de kartonnetjes tellen. Door....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Dat valt echt op.Steeds die aanbieding van de appels.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
En zure mosselenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Nu Wanda,doe maar 10 flessen azijn.
Nou dat lijkt me nogal onhandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.
Accuzuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |