Ja! Dat was de eerste keer wel anders. Al moest Martin ook maar het wiel uitvindenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal zelf ook inmiddels wel doorhebben dat dit de enige manier is om allerlei chaos te voorkomen. Lijstjes van wat je hebt besteld en daarbij wat je eventueel nog over hebt van je zakgeld.
Zo kunnen ze haar in ieder geval geen oor aannaaien.
Kunnen ze vast nog wel een keer bestellen bij de bolquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Hoe moeilijk is een pen en papier?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Denk dat hij wel populair is bij de wat minder geėmancipeerde vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mexx vindt Marciano stiekem ook wel leuk volgens mij
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegevenquote:
Er is 1 pen in omloop daar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegeven
Die heeft Wanda.quote:
Ik zag een pen ergens hierquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ze met name zelf....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wanda is Belangrijk (ja met een hoofdletter)
Oog potloden mag ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.quote:
Ik geloof jullie directquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.
Hamsterenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]f
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]
Credits voor Puzzie.quote:
@puzziepiequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Credits voor Puzzie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |