Ja! Dat was de eerste keer wel anders. Al moest Martin ook maar het wiel uitvindenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal zelf ook inmiddels wel doorhebben dat dit de enige manier is om allerlei chaos te voorkomen. Lijstjes van wat je hebt besteld en daarbij wat je eventueel nog over hebt van je zakgeld.
Zo kunnen ze haar in ieder geval geen oor aannaaien.
Kunnen ze vast nog wel een keer bestellen bij de bolquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Hoe moeilijk is een pen en papier?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja, dan zijn lijstjes slim. Je zou zeggen, print de lijst uit en zet er namen bij, maar ze hebben helaas geen printer
Denk dat hij wel populair is bij de wat minder geėmancipeerde vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:23 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mexx vindt Marciano stiekem ook wel leuk volgens mij
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegevenquote:
Er is 1 pen in omloop daar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO nog geen toestemming voor gegeven
Die heeft Wanda.quote:
Ik zag een pen ergens hierquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ze met name zelf....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wanda is Belangrijk (ja met een hoofdletter)
Oog potloden mag ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.quote:
Ik geloof jullie directquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat in het vorig topic een cap.
Hamsterenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]f
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:29 schreef spapaars het volgende:
Wie wat bewaard, heeft wat.
[ afbeelding ]
Credits voor Puzzie.quote:
@puzziepiequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Credits voor Puzzie.
[ afbeelding ]
Die hebben Max al.quote:
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrrquote:
Martin kan dat goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Van Oliehoorn.quote:
Best slimquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Jah..quote:
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verdenk Erik er ook wel van, zijn gejammer over zoveel afgevallen
Schijnt nogal een dingetje te zijn.quote:
Nog steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.
Ahh nóg steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuwe besteld.quote:
Ja niet aan te slepenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt nogal een dingetje te zijn.
Die zijn toch inmiddels opquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te kokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar.. bestel dan goed eten, rare vent
Ahhquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
Wie wel dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
En dan zelf wel bestellen zeker?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Jaja.. goeie strategie.. net als vroeg opstaan en in de keuken rondhangenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
Op zich lijkt me er niet veel aan de handquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Nog niet, maar dat kan op de valreep nogquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zelf wel bestellen zeker?
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich lijkt me er niet veel aan de hand
Ze neemt de tijd. Niks mis meequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uur
Lichtelijke uitdaging wil ik het wel noemen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Wat is de faal dan? Of mis ik ietsquote:
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.quote:
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee dat niet nee. Mits je geen honger hebt of bij de groep voor 22:00 zit
Verse vis?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te laat begonnen dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.
En dat gaat sneller?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze had beter een tijd per persoon kunnen afspreken. Mensen komen dan beter voorbereid
Kon het niet eerder?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
Jumbo bestellen is streamsquote:
Door de bewonersquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, het gaat over bestellen bij Jumbo
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken wasquote:
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzoquote:
Ze gaan voor dat blijktquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is belangrijk bestelprocedures bij Jumbo weten mbt de bewoners
Kenzi eerst,Wanda komt zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten Kenzi en Wanda er nu weer dan?
beide voor hun eigen bestelling
kan me niet voorstellen dat ze samen bestellen
Voor de bestelling die Maddy ging doen jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken was
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Noem je nu Soury een sukkel?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzo
Raar he dat ze het niet gaat halenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Het zou al de helft schelen als ze haar eigen advies achterwege zou laten.
Precies, en niet de hele tijd veren in haar reet stoppen en de kartonnetjes tellen. Door....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Dat valt echt op.Steeds die aanbieding van de appels.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
En zure mosselenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Nu Wanda,doe maar 10 flessen azijn.
Nou dat lijkt me nogal onhandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |