Wie wel dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
En dan zelf wel bestellen zeker?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Jaja.. goeie strategie.. net als vroeg opstaan en in de keuken rondhangenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
Op zich lijkt me er niet veel aan de handquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Maddy gaat het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan zij niets aan deon
Nog niet, maar dat kan op de valreep nogquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zelf wel bestellen zeker?
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uurquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich lijkt me er niet veel aan de hand
Ze neemt de tijd. Niks mis meequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze is de hele dag al bezig, moet er nog 17 en het moet voor 22:00 uur
Lichtelijke uitdaging wil ik het wel noemen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : 'Ik ga het sws niet redden, er gaan mensen boos worden, maar daar kan ik ook niks aan doen'
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
Wat is de faal dan? Of mis ik ietsquote:
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.quote:
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee dat niet nee. Mits je geen honger hebt of bij de groep voor 22:00 zit
Verse vis?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te laat begonnen dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het niet voor elkaar gaat krijgen om voor 10 uur vanavond voor 30 man de bestellingen door te nemen. Ze is vanaf 11 uur vanochtend ofzo al bezig.
En dat gaat sneller?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze had beter een tijd per persoon kunnen afspreken. Mensen komen dan beter voorbereid
Kon het niet eerder?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo besteld. Anderhalve week komt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |