Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrrquote:
Martin kan dat goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Van Oliehoorn.quote:
Best slimquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie er daar wel een paar voor aan.. schooieren om zo minmogelijk eigen voorraad/budget aan te spreken.. happie hierrr happie daarrr
Jah..quote:
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verdenk Erik er ook wel van, zijn gejammer over zoveel afgevallen
Schijnt nogal een dingetje te zijn.quote:
Nog steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik heeft Snickers als ruilmiddel.
Ahh nóg steeds?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuwe besteld.quote:
Ja niet aan te slepenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt nogal een dingetje te zijn.
Die zijn toch inmiddels opquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te kokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar.. bestel dan goed eten, rare vent
Ahhquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo hoeft hij niet zelf te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |