Jumbo bestellen is streamsquote:
Door de bewonersquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, het gaat over bestellen bij Jumbo
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken wasquote:
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzoquote:
Ze gaan voor dat blijktquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is belangrijk bestelprocedures bij Jumbo weten mbt de bewoners
Kenzi eerst,Wanda komt zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten Kenzi en Wanda er nu weer dan?
beide voor hun eigen bestelling
kan me niet voorstellen dat ze samen bestellen
Voor de bestelling die Maddy ging doen jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik meen me een user of mod te herinneren die de opties voor Lelystad aan het checken was
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Noem je nu Soury een sukkel?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
VIpklanten.. JdM opent trapt deuren in die voor sukkels gesloten blijven
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen Jumbo bestellingen te ventileren? Het gaat om hoe lang het duurt enzo
Raar he dat ze het niet gaat halenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Het zou al de helft schelen als ze haar eigen advies achterwege zou laten.
Precies, en niet de hele tijd veren in haar reet stoppen en de kartonnetjes tellen. Door....quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Dat valt echt op.Steeds die aanbieding van de appels.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
En zure mosselenquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
Nu Wanda,doe maar 10 flessen azijn.
Nou dat lijkt me nogal onhandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je je boodschappenlijst er achteraan zou gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |