HAHAHAH zij heeft het ook meteen hoog zitten he.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maddie "als ej ooit manager wordt" tegen Janet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Babet nu Alicia aan te praten dat GJ verliefd op haar is
Ja!! Ik wilde net gaan commenten dat ik het nu best wel te ver vind gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Babet nu Alicia aan te praten dat GJ verliefd op haar is
Ligt helemaal aan de context.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAH zij heeft het ook meteen hoog zitten he.
Maar als GJ dan verliefd is wat zegt het dan over Isaac volgens Babette? Die is toch net zo close? Enige wat Isaac niet heeft gedaan, is nog niet haar voeten gemasseerd. Voor de rest gaat ie toch precies net zo close met haar om?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
aaah het is isaac en ik
die het zien
![]()
![]()
Ze zegt net dat ze minder wil gaan roddelen, ik zou zeggen meid, stroop de mouwen eens op en ga wat nuttigs doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
Babette komt meer en meer over als een naar jaloers ding
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Maar als GJ dan verliefd is wat zegt het dan over Isaac volgens Babette? Die is toch net zo close? Enige wat Isaac niet heeft gedaan, is nog niet haar voeten gemasseerd. Voor de rest gaat ie toch precies net zo close met haar om?
Ze wil de aandacht van de mannen voor zichzelfquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
Babette komt meer en meer over als een naar jaloers ding
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?
Gaat even om de 'close-heid' met haar. Als ze iets over GJ zegt kan ze ook wat over Isaac zeggen.. maar beide zijn naar mijn mening heel correct naar Alicia.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.
Eens. Zijn ze ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Gaat even om de 'close-heid' met haar. Als ze iets over GJ zegt kan ze ook wat over Isaac zeggen.. maar beide zijn naar mijn mening heel correct naar Alicia.
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?
Zowel mannen als vrouwen gaan vreemd, ik had bij ons aan de overkant van de straat een complete soap, inmiddels iedereen gescheiden en verhuisd, maar is ook niemand meer samenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.
Hij is meer vaderfiguur voor Alicia, zo benoemt ze het ook.
ik ben het totaal niet eens met wat Babette zegtquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.
Hij is meer vaderfiguur voor Alicia, zo benoemt ze het ook.
te ver ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja!! Ik wilde net gaan commenten dat ik het nu best wel te ver vind gaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze overanalyseert gewoon alles. Ze kan dingen niet gewoon laten ‘zijn’.
Ik vind het te ver, jij noemt het niveau kleuterschool. Beiden prima. Het slaat allemaal nergens op wat Babette zegt, hoe jij of ik het verwoord.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
te ver ?
Het is het niveautje kleuterschool.
straks gaan ze nog briefjes doorgeven....ik vind jou leuk, hoe vind jij mij?
heel jaloersquote:
Kan ze ieder geval ietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Breaking: Maddy kan al iets sneller scrollen
Isaac zit echt in het spel, vanaf dag 1.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
en ik zie Isaac totaal niet anders dan GJ of hij nu kinderen heeft of niet
Isaac is een enorme stokert
overal iets zeggen en overal iets anders
Babs bepaalt graag allesquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef juul. het volgende:
Wat wil Babs nou, dat Alicia niet meer met GJ om gaat, laat haar het zelf uitzoeken
Precies!quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef juul. het volgende:
Wat wil Babs nou, dat Alicia niet meer met GJ om gaat, laat haar het zelf uitzoeken
hoe praat je een meisje van 20 de grond inquote:
Nou Alicia vraagt ook wel wat van Babettequote:Op maandag 10 oktober 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe praat je een meisje van 20 de grond in
Duurt alleen paar dagen langerquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy moet 10x vertellen dat haar systeem beter is dan die van Martin
Alicia hangt ook aan Babette , ook niet gezondquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babat: de enige die ik echt vertrouw, maar dan ook echt, dat ben jij Alicia
En ze gaat nu al de fout in met de oordoppen van Janet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Duurt alleen paar dagen langer
Alicia maakt dingen ook groot , trekt ook conclusiesquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet maakt alles heel groot, het is een knuffel en zij ziet een vrijpartij
Gevaarlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet maakt alles heel groot, het is een knuffel en zij ziet een vrijpartij
Lijkt me ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nooit geweten dat dat te koop was
Man man, alsof ze een relatie hebben. Ik wilde bij jou, maar jij was bij haar, en ik was met hem en daarom ging jij naar haar, daar wilde ik niet bij, dus ik ging bij hem jengel jengelquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alicia maakt dingen ook groot , trekt ook conclusies
Ga ik er NIET tussenliggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:03 schreef claire3500 het volgende:
Babette: altijd als ik met jou ben dan komt hij
Alicia: Als wendy met jou ligt dan ga ik er tussen liggen
Babette: ik trek naar haar toe omdat jij altijd met hem bent en jij naar hem omdat ik altijd met haar ben.
WOOW... dit gesprek....
Dat jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, alsof ze een relatie hebben. Ik wilde bij jou, maar jij was bij haar, en ik was met hem en daarom ging jij naar haar, daar wilde ik niet bij, dus ik ging bij hem jengel jengel
ze vind het echt heel leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:06 schreef puzziepie het volgende:
Babette denkt erover na om met Esther in de tub te gaan
Wat een ouwelijk mens is het eigenlijk.quote:
Weet hij ook eens hoe dat voelt als er iets van je weg is.quote:
niets over meegekregenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:11 schreef claire3500 het volgende:
Niemand die weet wat er nou is gebeurd tussen Jerrold en Myrthe he. Waar gisteren Mexx over wilde vertellen, waardoor ze lastig vind om nog Jerrold te kunnen vertrouwen? En aan Jerrold zelf wilde vragen ofzo..
Ja en Wendy zei: oke ik moet bekennen ligt onder mijn kussen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nadir woedend, is zijn zwembroek kwijt en denkt dat iemand hem heeft gejat, vertrouwd niemand meer.
GJ en Wendy lachen en zeggen dat Moraima hem waarschijnlijk heeft![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja en Wendy zei: oke ik moet bekennen ligt onder mijn kussen.
GJ: dan moet je ook haar string terug geven
hahahhahahahahahahaha
Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.quote:
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeftquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:26 schreef claire3500 het volgende:
Nadir gaat zijn 24 uur indienen als het zo doorgaat. Dag Nadir
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.
Hij maakt wel TV.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen blij maken met een dooie kip
De waarheid van Freekquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of bij elkaar op de nek, die sprinkhaan Jasper weeg nietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?
ze kunnen ook een stoel van binnen gebruiken om op te staan denk ik.
was toch een dooie mus?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zien ze weilanden en bomen tochquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
hahahahha echt hequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeft
is hij er niet alweer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Nadir wil het vragen tijdens centraal morgen, misschien is die zwembroek dan al lang weer gevonden. Misschien zit dat ding ergens tussen de vuile was in. Gebeurd mij ook zo vaak, zit hij vast in een kussensloop of zo.
Dat lukt 'm goed, gebruikt zijn missende zwembroek om aan te tonen dat hij niet alleen steeltquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij doet alles om aan dacht te krijgen
Of in het wasbolletjequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Nadir wil het vragen tijdens centraal morgen, misschien is die zwembroek dan al lang weer gevonden. Misschien zit dat ding ergens tussen de vuile was in. Gebeurd mij ook zo vaak, zit hij vast in een kussensloop of zo.
Hij zal m toch niet zelf verstopt hebben, ik zie m daarvoor aanquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Als iemand er af valt en echt gewond raakt, hebben ze een heel groot probleem!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Torteliniquote:
Ik haal die twee altijd door elkaar, dooie mus en zieke kipquote:
dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zien ze weilanden en bomen toch...
hahhahahahaha jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lukt 'm goed, gebruikt zijn missende zwembroek om aan te tonen dat hij niet alleen steelt
Hij is niet dood, ze hebben hem wel weer gezien. Denk dat FEBO hem daar weggehaald heeft, beter voor dat beestjequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tortelini![]()
wat een gemis
de enige bewoner die niet zeurde
tja..er kan ook iemand van de trap lazeren binnen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als iemand er af valt en echt gewond raakt, hebben ze een heel groot probleem!!
Ze moeten verplicht een overkapping bouwen, dat is wel wat anders, dan valt het onder werk en hoor je fatsoenlijk materiaal te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
tja..er kan ook iemand van de trap lazeren binnen.
vervanging voor roken? Deed Cruijff toen ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:33 schreef claire3500 het volgende:
JW houdt er wel van om altijd iets in zijn mond te hebben..eerst was het een stokje en nu hele tijd een lolly.
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moeten verplicht een overkapping bouwen, dat is wel wat anders, dan valt het onder werk en hoor je fatsoenlijk materiaal te hebben.
Ohhhh vandaar! Wist niet dat hij gestopt was. Ja dan snap ik hem welquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vervanging voor roken? Deed Cruijff toen ook
Wel eens van arbeidsvoorwaarden gehoord?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?
Zo ontzettend hoog is die overkapping niet.
Verstandig, ze gaven dat beest brood en nog meer slechte dingen wat dodelijk kan zijn voor vogels.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is niet dood, ze hebben hem wel weer gezien. Denk dat FEBO hem daar weggehaald heeft, beter voor dat beestje
hoger dan Ericquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?
Zo ontzettend hoog is die overkapping niet.
nopequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
De streams liggen er bij mij uit. Meer mensen daar last van?
Hier geen problemen, heb gewoon streamquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
De streams liggen er bij mij uit. Meer mensen daar last van?
Nee, kijk nog steeds naar hoe Eunice voer besteldquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
De streams Heel videoland ligt er bij mij uit. Meer mensen daar last van?
Hier ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
nee nergens last vanquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
Natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel eens van arbeidsvoorwaarden gehoord?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:41 schreef spapaars het volgende:
Best weinig mannen aan het werk buiten.
ik denk dat de mannen daar buiten er ook erg blij mee zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wel voordeel dat JW de bemoeial er niet bij is
ja, cache en cookies gewist en toen had ik weer beeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
Dan zit je blijkbaar op een corrupte server. Hier geen last zowel via de browser als via de app beeld.quote:
Top! Heb nu ook weer beeld. Wel V2 van videoland maar prima! Bedankt!quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, cache en cookies gewist en toen had ik weer beeld.
prachtige douglasbalkenquote:
Ja ik zit dus nu ook op de nieuwe en kan niet op live klikken, snap nu wat mensen bedoelde afgelopen tijd met ik kan niet klikken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Top! Heb nu ook weer beeld. Wel V2 van videoland maar prima! Bedankt!
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Heerlijk die vliegen op en bij het brood
Ik zag hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna de goede, waren er net 2 tegelijk op een boterham
Ik denk het en roerei geloof ik en iets van slaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lunchen ze eens normaal met een boterhammetje?
Ze hebben niks meer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lunchen ze eens normaal met een boterhammetje?
Door die zwarte layer wordt lastiger gifjes makenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker net gemist, das wel weer jammer, was een goed gifje geweest.
Zonde, voor de rest goed bezig natuurlijk, geen cos zonder gifjes, soms duidelijker dan woorden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door doe zwarte layer wordt lastiger gifjes maken
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
bezigheidstherapie of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom maken ze in hemelsnaam dat afdakje trouwens?
tjaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
Daar hadden ze het idd net overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Rookplek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, het is idd een mooi projectquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bezigheidstherapie of zo.![]()
En wel geinig om te zien hoe ze nu klooien met een heggeschaar.
Gelukkig lopen er bhvers rondquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Heb ik niet met Chrome.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door die zwarte layer wordt lastiger gifjes maken
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Live een amputatie zien of een slagaderlijkebloeding
Ik heb ook chrome , en je moet ff wachten voor je een gif kan maken , verder lukt het primaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik niet met Chrome.
En heeft de fijnste stream ook.
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 weer binnen en we zien erik zijn bammetje eten
Ja, mijn moederinstinct kwam naar boven en wilde een slabbetje bij hem omdoen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.
Of de zweep gaat er overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef spapaars het volgende:
Mad weer over cijfers, sl.
Denk dat ze haar telkens moeten corriseren.
Denk dat je Ima blij maakt met eetbare speeltjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Glijmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Ja, al uren volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.
Maar haar systeem is veel beter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
Trek die JW op het moment niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nadir is bang zijn zelfbeheersing te behouden..
Hoe meer gezeik hoe beter!quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Geld over wordt ook nog genoteerd.
Amai, dat wordt een administratie en wss veel gezeik
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
Verheug me al op al die spullen die gaan binnenkomen van het zakgeld![]()
Nee ik had dat! Maar ik had er drie! Waar is mijn -vulmaarin-
Benieuwd of dat allemaal goedgaat
om droog te staan tijdens het rokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
en bij Martin hadden ze ook veel minder zakgeld te besteden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
En sommige bestellen samen o.a. shag en filters. Gaat een puinhoop worden. + bij die en - bij de ander...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Geld over wordt ook nog genoteerd.
Amai, dat wordt een administratie en wss veel gezeik
Zie liever dat het een chaos isquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.
Dat ging verrassend goed,er misten iets van 2 zakken chips.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.
Al eerder gezegd, echt gevaarlijk, moet je op de bouw niet doen, dan heb je een vet probleem (iets met arbeidsvoorwaarden) maar dit is een RLS, dus moet allemaal kunnen. Hopen dat er niets mis gaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er bhvers rond
En ja, levensgevaarlijk natuurlijk, wat ze nu allemaal aan het doen zijn.
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en bij Martin hadden ze ook veel minder zakgeld te besteden.
Je kunt dit niet meer elkaar vergelijken denk ik
Denk ook dat ze het nu heel goed wilt doen en naar iedereen heel behulpzaam wilw zijn/overkomenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.
Heb het niet gezien toen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging verrassend goed,er misten iets van 2 zakken chips.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar haar systeem is veel beter.
Het was niet zo veel als nu, maar er moest wel heel veel verdeeld worden over allerlei mandjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb het niet gezien toen.
Was het ook zoveel? En samen gekocht met anderen?
Hoeveelheid weet ik niet meer, weet niet of er toen ook gewone boodschappen tussen zaten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Was wel minder maar ook wel samen gekocht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat idd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat ze het nu heel goed wilt doen en naar iedereen heel behulpzaam wilw zijn/overkomen
Nou, ik heb het laatste half jaar verhalen gehoord van iemand die een tijdje in de bouw heeft gewerkt, ging niet zo veilig daar hoor en ik riep ook, maar er zijn toch regels tegenwoordig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, echt gevaarlijk, moet je op de bouw niet doen, dan heb je een vet probleem (iets met arbeidsvoorwaarden) maar dit is een RLS, dus moet allemaal kunnen. Hopen dat er niets mis gaat
Owquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was niet zo veel als nu, maar er moest wel heel veel verdeeld worden over allerlei mandjes
het gaat wel trager, maar is nu wel heel goed terug te vinden denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij doodquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Jw heeft vechtsport gedaan, vroeg nadir net aan hem. Jw zegt dat ie dwars door jasper heen zou slaan.
Ja duhhhhhh da's me toch stoere praat zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Jw heeft vechtsport gedaan, vroeg nadir net aan hem. Jw zegt dat ie dwars door jasper heen zou slaan.
grote bouwen moet het welquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het laatste half jaar verhalen gehoord van iemand die een tijdje in de bouw heeft gewerkt, ging niet zo veilig daar hoor en ik riep ook, maar er zijn toch regels tegenwoordig.
Maar goed, niet handig dat de regie niet het goede gereedschap geeft of de bewoners niet het goede gereedschap vragen/bestellen. Voor nu gaat het iig vaak nog goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij dood
Ze blijft er wel redelijk kalm onder, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat wel trager, maar is nu wel heel goed terug te vinden denk ik
Heb ergens de hoop dat ze Wanda meer links gaat laten liggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze blijft er wel redelijk kalm onder, had ik niet verwacht.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij dood
Ik heb beeld nu.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze passen wel bij elkaar, dat ze het maar heel fijn samen mogen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
Nadir heeft een nieuw maatje nu
GJ opgebruikt en ingeruild
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja duhhhhhh da's me toch stoere praat zeg.
Kanonne neem iemand van je eigen formaat.
GJ is zijn formaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?
En Wendy vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ergens de hoop dat ze Wanda meer links gaat laten liggen
hmm, was klein bedrijfje wel denk ik, kleine groep mannen iig. Geen idee verder maar ik schrok van de verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
grote bouwen moet het wel
zitten ze best bovenop
als je bij de zzp-ers gaat kijken wordt het anders
maar wat je hier ziet is echt een recipe for disaster
Geen idee van zijn formaat van Marciano eik (lengte voornamelijk)quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?
ze hadden nu een houten haspel(groot) met een trapje erop voor in het middenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hmm, was klein bedrijfje wel denk ik, kleine groep mannen iig. Geen idee verder maar ik schrok van de verhalen
En ja is vragen om ellende daar, gister ook een palet gebruiken als ladder, zijn geen bange kerels iig.
Oh die kan wel in de buurt komen ja, wel benieuwd naar dat boksen iig. Wie tegen wie en zo. Kan ook nooit goed gaan volgens mij, verkeerd tikkie op je neus en alles zit onder het bloed daar. Of een flinke leverstoot en de ander ligt kruipend op de grond. Ja best wel zin in die streams.quote:
Uur per twee personen ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die kan wel in de buurt komen ja, wel benieuwd naar dat boksen iig. Wie tegen wie en zo. Kan ook nooit goed gaan volgens mij, verkeerd tikkie op je neus en alles zit onder het bloed daar. Of een flinke leverstoot en de ander ligt kruipend op de grond. Ja best wel zin in die streams.
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee van zijn formaat van Marciano eik (lengte voornamelijk)
Maar pak in iedergeval een steviger iemand op een beetje gelijke hoogte.
Boksen weet ik niet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden nu een houten haspel(groot) met een trapje erop voor in het midden
de pallet wordt alleen gebruikt tegen de muur
Berend?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.
Leverstoot is net boven de gordelquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofd
JW ging
Mirthe tegen Kim D
Wanda tegen DJedi
qua mannen
weet ik niet wie tegen wie
Rupert?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.
Wanda tegen Djedi. Op een of ander manier heb ik idee dat dit zo goed mis kan gaan. Djedi is ook een hittepit merk ik laatste tijd. 1 verkeerde knal en ze vergeven het elkaar nooit meer. Hoop het, meteen breuk in de meangirls.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofd
JW ging
Mirthe tegen Kim D
Wanda tegen DJedi
qua mannen
weet ik niet wie tegen wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |