Zowel mannen als vrouwen gaan vreemd, ik had bij ons aan de overkant van de straat een complete soap, inmiddels iedereen gescheiden en verhuisd, maar is ook niemand meer samenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.
Hij is meer vaderfiguur voor Alicia, zo benoemt ze het ook.
ik ben het totaal niet eens met wat Babette zegtquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.
Hij is meer vaderfiguur voor Alicia, zo benoemt ze het ook.
te ver ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja!! Ik wilde net gaan commenten dat ik het nu best wel te ver vind gaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze overanalyseert gewoon alles. Ze kan dingen niet gewoon laten ‘zijn’.
Ik vind het te ver, jij noemt het niveau kleuterschool. Beiden prima. Het slaat allemaal nergens op wat Babette zegt, hoe jij of ik het verwoord.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
te ver ?
Het is het niveautje kleuterschool.
straks gaan ze nog briefjes doorgeven....ik vind jou leuk, hoe vind jij mij?
heel jaloersquote:
Kan ze ieder geval ietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Breaking: Maddy kan al iets sneller scrollen
Isaac zit echt in het spel, vanaf dag 1.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
en ik zie Isaac totaal niet anders dan GJ of hij nu kinderen heeft of niet
Isaac is een enorme stokert
overal iets zeggen en overal iets anders
Babs bepaalt graag allesquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef juul. het volgende:
Wat wil Babs nou, dat Alicia niet meer met GJ om gaat, laat haar het zelf uitzoeken
Precies!quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:55 schreef juul. het volgende:
Wat wil Babs nou, dat Alicia niet meer met GJ om gaat, laat haar het zelf uitzoeken
hoe praat je een meisje van 20 de grond inquote:
Nou Alicia vraagt ook wel wat van Babettequote:Op maandag 10 oktober 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe praat je een meisje van 20 de grond in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |