HAHAHAH zij heeft het ook meteen hoog zitten he.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maddie "als ej ooit manager wordt" tegen Janet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Babet nu Alicia aan te praten dat GJ verliefd op haar is
Ja!! Ik wilde net gaan commenten dat ik het nu best wel te ver vind gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit Babet nu Alicia aan te praten dat GJ verliefd op haar is
Ligt helemaal aan de context.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAH zij heeft het ook meteen hoog zitten he.
Maar als GJ dan verliefd is wat zegt het dan over Isaac volgens Babette? Die is toch net zo close? Enige wat Isaac niet heeft gedaan, is nog niet haar voeten gemasseerd. Voor de rest gaat ie toch precies net zo close met haar om?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
aaah het is isaac en ik
die het zien
![]()
![]()
Ze zegt net dat ze minder wil gaan roddelen, ik zou zeggen meid, stroop de mouwen eens op en ga wat nuttigs doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
Babette komt meer en meer over als een naar jaloers ding
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Maar als GJ dan verliefd is wat zegt het dan over Isaac volgens Babette? Die is toch net zo close? Enige wat Isaac niet heeft gedaan, is nog niet haar voeten gemasseerd. Voor de rest gaat ie toch precies net zo close met haar om?
Ze wil de aandacht van de mannen voor zichzelfquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
Babette komt meer en meer over als een naar jaloers ding
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?
Gaat even om de 'close-heid' met haar. Als ze iets over GJ zegt kan ze ook wat over Isaac zeggen.. maar beide zijn naar mijn mening heel correct naar Alicia.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft een gezin thuis, dat is sowieso al anders.
Eens. Zijn ze ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Gaat even om de 'close-heid' met haar. Als ze iets over GJ zegt kan ze ook wat over Isaac zeggen.. maar beide zijn naar mijn mening heel correct naar Alicia.
Dan is de vibe toch al heel anders. Isaac praat heel blij over zijn gezin. Klinkt gelukkig. De kana dat hij op tv vreemd zal gaan lijkt me minimaaaaaal.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
want mannen met een gezin thuis gaan niet vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |