Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.quote:
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeftquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:26 schreef claire3500 het volgende:
Nadir gaat zijn 24 uur indienen als het zo doorgaat. Dag Nadir
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.
Hij maakt wel TV.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen blij maken met een dooie kip
De waarheid van Freekquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of bij elkaar op de nek, die sprinkhaan Jasper weeg nietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?
ze kunnen ook een stoel van binnen gebruiken om op te staan denk ik.
was toch een dooie mus?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zien ze weilanden en bomen tochquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
hahahahha echt hequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeft
is hij er niet alweer?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Nadir wil het vragen tijdens centraal morgen, misschien is die zwembroek dan al lang weer gevonden. Misschien zit dat ding ergens tussen de vuile was in. Gebeurd mij ook zo vaak, zit hij vast in een kussensloop of zo.
Dat lukt 'm goed, gebruikt zijn missende zwembroek om aan te tonen dat hij niet alleen steeltquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hij doet alles om aan dacht te krijgen
Of in het wasbolletjequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Nadir wil het vragen tijdens centraal morgen, misschien is die zwembroek dan al lang weer gevonden. Misschien zit dat ding ergens tussen de vuile was in. Gebeurd mij ook zo vaak, zit hij vast in een kussensloop of zo.
Hij zal m toch niet zelf verstopt hebben, ik zie m daarvoor aanquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Als iemand er af valt en echt gewond raakt, hebben ze een heel groot probleem!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Torteliniquote:
Ik haal die twee altijd door elkaar, dooie mus en zieke kipquote:
dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zien ze weilanden en bomen toch...
hahhahahahaha jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lukt 'm goed, gebruikt zijn missende zwembroek om aan te tonen dat hij niet alleen steelt
Hij is niet dood, ze hebben hem wel weer gezien. Denk dat FEBO hem daar weggehaald heeft, beter voor dat beestjequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tortelini![]()
wat een gemis
de enige bewoner die niet zeurde
tja..er kan ook iemand van de trap lazeren binnen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als iemand er af valt en echt gewond raakt, hebben ze een heel groot probleem!!
Ze moeten verplicht een overkapping bouwen, dat is wel wat anders, dan valt het onder werk en hoor je fatsoenlijk materiaal te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
tja..er kan ook iemand van de trap lazeren binnen.
vervanging voor roken? Deed Cruijff toen ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:33 schreef claire3500 het volgende:
JW houdt er wel van om altijd iets in zijn mond te hebben..eerst was het een stokje en nu hele tijd een lolly.
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moeten verplicht een overkapping bouwen, dat is wel wat anders, dan valt het onder werk en hoor je fatsoenlijk materiaal te hebben.
Ohhhh vandaar! Wist niet dat hij gestopt was. Ja dan snap ik hem welquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vervanging voor roken? Deed Cruijff toen ook
Wel eens van arbeidsvoorwaarden gehoord?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?
Zo ontzettend hoog is die overkapping niet.
Verstandig, ze gaven dat beest brood en nog meer slechte dingen wat dodelijk kan zijn voor vogels.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is niet dood, ze hebben hem wel weer gezien. Denk dat FEBO hem daar weggehaald heeft, beter voor dat beestje
hoger dan Ericquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook op een stoel gaan staan?
Zo ontzettend hoog is die overkapping niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |