Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.quote:
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeftquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:26 schreef claire3500 het volgende:
Nadir gaat zijn 24 uur indienen als het zo doorgaat. Dag Nadir
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Begrijp niet waarom ze geen fatsoenlijke spullen krijgen om mee te werken, zoals een trap.
Hij maakt wel TV.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen blij maken met een dooie kip
De waarheid van Freekquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of bij elkaar op de nek, die sprinkhaan Jasper weeg nietsquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?
ze kunnen ook een stoel van binnen gebruiken om op te staan denk ik.
was toch een dooie mus?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zien ze weilanden en bomen tochquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kunnen ze met een trap over de omheining heen kijken?
ze kunnen ook een stoel van binnen gebruiken om op te staan denk ik.
hahahahha echt hequote:Op maandag 10 oktober 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als iemand hem verstopt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |