Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
bezigheidstherapie of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom maken ze in hemelsnaam dat afdakje trouwens?
tjaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
Daar hadden ze het idd net overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Rookplek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, het is idd een mooi projectquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bezigheidstherapie of zo.![]()
En wel geinig om te zien hoe ze nu klooien met een heggeschaar.
Gelukkig lopen er bhvers rondquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Heb ik niet met Chrome.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door die zwarte layer wordt lastiger gifjes maken
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Live een amputatie zien of een slagaderlijkebloeding
Ik heb ook chrome , en je moet ff wachten voor je een gif kan maken , verder lukt het primaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik niet met Chrome.
En heeft de fijnste stream ook.
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 weer binnen en we zien erik zijn bammetje eten
Ja, mijn moederinstinct kwam naar boven en wilde een slabbetje bij hem omdoen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.
Of de zweep gaat er overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef spapaars het volgende:
Mad weer over cijfers, sl.
Denk dat ze haar telkens moeten corriseren.
Denk dat je Ima blij maakt met eetbare speeltjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Glijmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Ja, al uren volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.
Maar haar systeem is veel beter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
Trek die JW op het moment niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nadir is bang zijn zelfbeheersing te behouden..
Hoe meer gezeik hoe beter!quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Geld over wordt ook nog genoteerd.
Amai, dat wordt een administratie en wss veel gezeik
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
Verheug me al op al die spullen die gaan binnenkomen van het zakgeld![]()
Nee ik had dat! Maar ik had er drie! Waar is mijn -vulmaarin-
Benieuwd of dat allemaal goedgaat
om droog te staan tijdens het rokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
en bij Martin hadden ze ook veel minder zakgeld te besteden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |