Duurt alleen paar dagen langerquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy moet 10x vertellen dat haar systeem beter is dan die van Martin
Alicia hangt ook aan Babette , ook niet gezondquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babat: de enige die ik echt vertrouw, maar dan ook echt, dat ben jij Alicia
En ze gaat nu al de fout in met de oordoppen van Janet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Duurt alleen paar dagen langer
Alicia maakt dingen ook groot , trekt ook conclusiesquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet maakt alles heel groot, het is een knuffel en zij ziet een vrijpartij
Gevaarlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet maakt alles heel groot, het is een knuffel en zij ziet een vrijpartij
Lijkt me ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nooit geweten dat dat te koop was
Man man, alsof ze een relatie hebben. Ik wilde bij jou, maar jij was bij haar, en ik was met hem en daarom ging jij naar haar, daar wilde ik niet bij, dus ik ging bij hem jengel jengelquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alicia maakt dingen ook groot , trekt ook conclusies
Ga ik er NIET tussenliggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:03 schreef claire3500 het volgende:
Babette: altijd als ik met jou ben dan komt hij
Alicia: Als wendy met jou ligt dan ga ik er tussen liggen
Babette: ik trek naar haar toe omdat jij altijd met hem bent en jij naar hem omdat ik altijd met haar ben.
WOOW... dit gesprek....
Dat jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, alsof ze een relatie hebben. Ik wilde bij jou, maar jij was bij haar, en ik was met hem en daarom ging jij naar haar, daar wilde ik niet bij, dus ik ging bij hem jengel jengel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |