Goed om te horenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk"Warm bad" clichés blabla, maar zo voelt het wel echt. De collega's zijn echt heel erg gezellig
Ik ging ook niet echt met tegenzin naar kantoor afgelopen week of zo. Wat echt wel een goed ding is. Ik ben echt super enthousiast.
Wat fijn dat je het naar je zin hebt op je werk na een weekquote:
Is het weer raak?quote:
Zou je zeggen, een schaar meenemen naar een persconferentie om een minsiter proberen te dwingen haar af te knippen in solidariteit met de Iraanse vrouwen. En daar dan niet de ironie van inzien.quote:
Ik hoop dat we nooit afkoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn we ooit een koud bad geweest?
Soms misschien te heet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn we ooit een koud bad geweest?
Klachtnacht #neverforgetquote:
Wat een amateur. Neem dan op zijn minst ook een hoofddoek mee, zodat als ze dan dat haar niet af wil knippen je haar iig nog kan zeggen het dan maar te bedekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou je zeggen, een schaar meenemen naar een persconferentie om een minsiter proberen te dwingen haar af te knippen in solidariteit met de Iraanse vrouwen. En daar dan niet de ironie van inzien.
Was echt heel raar jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou je zeggen, een schaar meenemen naar een persconferentie om een minsiter proberen te dwingen haar af te knippen in solidariteit met de Iraanse vrouwen. En daar dan niet de ironie van inzien.
I may have forgotten.quote:
Dat is dan ook best wel een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I may have forgotten.![]()
Als in 'ik weet nog van het bestaan, maar niet veel meer dan dat'.
Lijkt me prima op de voorwaarde dat ie dat ook bij zichzelf doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was echt heel raar jadat je dat zelf niet snapt.
Ja, maar de "never" in #neverforget lijkt toch te suggereren dat het niet uitmaakt hoe lang geleden het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan ook best wel een aantal jaren geleden.
Nee dat was puur om te verzachten dat jij dement begint te wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar de "never" in #neverforget lijkt toch te suggereren dat het niet uitmaakt hoe lang geleden het is.
Maar dan zou je toch niet zeggen "Klachtnacht #neverforget"? Dan zou ik eerder iets als "Klachtnacht #Wevergetenallemaalweleenswatendatishelemaalnietergzekernietmetditsoortdingendietochalweerbesteenaantaljaargeledenwareniemandnogeentoffee?" verwachten of zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat was puur om te verzachten dat jij dement begint te worden
De #neverforget was voor mijzelf, aangezien ik er bij was en mede de eer van de SC moest verdedigenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch niet zeggen "Klachtnacht #neverforget"? Dan zou ik eerder iets als "Klachtnacht #Wevergetenallemaalweleenswatendatishelemaalnietergzekernietmetditsoortdingendietochalweerbesteenaantaljaargeledenwareniemandnogeentoffee?" verwachten of zo.
Hm, als jij erbij was is er een kans dat ik er ook bij was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
De #neverforget was voor mijzelf, aangezien ik er bij was en mede de eer van de SC moest verdedigen
Dat was wel in de tijd dat jij ook nog heel veel poste, ook in de nacht. Maar ik betwijfel of jij er toen bij was. Het probleem was dan wel weer een user waar wij toen nog vaak in de nacht mee in de SC zatenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, als jij erbij was is er een kans dat ik er ook bij was.
Ik loop hier immers ook al een tijdje rond intussen.
Claudia had ook een suggestiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lijkt me prima op de voorwaarde dat ie dat ook bij zichzelf doet.
Van wat ik heb kunnen vinden zijn er meerdere geweest, maar slechts 1 echte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel in de tijd dat jij ook nog heel veel poste, ook in de nacht. Maar ik betwijfel of jij er toen bij was. Het probleem was dan wel weer een user waar wij toen nog vaak in de nacht mee in de SC zaten
quote:Op zaterdag 3 november 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
KLACHTNACHT
(op de melodie van Duurt te Lang)
Stemmingen
ze vliegen alle kanten op
zo van hoi m'n liefje
vlak daarna toe rot eens op
En al die bitches zeggen dan
hé meid je haar zit kut
Dan denk ik kijk es effe lekker
in de spiegoil trut
TIS DE NACHTTT
VAN DE VELE WIJNTJES
SNOOF JE TE VEEL LIJNTJES
ZOGENAAMDE GEINTJES
WEEEEEER EEN KLACHTTT
STEEDS MAAR WEER GEMEKKER
HET WORDT STEEDS MAAR GEKKER
VOEL JE JE WEL LEKKER
KLAAACHT NAAAACHT
Dank u dank u.
*buigt*
AvroTros ik ben in te huren.
Ja dat liedje weet ik ook nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik heb kunnen vinden zijn er meerdere geweest, maar slechts 1 echte.
Als ik zo snel even blader lijk ik er wel steeds aanwezig te zijn geweest, maar was ik duidelijk heel erg bezig me niet in de discussie te mengen.![]()
Daarnaast vond ik ook nog deze parel
[..]
Geen wonder dat ik me weinig van die avonden herinner, jij zat me blijkbaar steeds in de war te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:54 schreef Redefine het volgende:
Even in dat topic gekeken. 'opeens omslaande sfeer' was wel zo'n mooie ja
quote:
Het ene antwoord was naar Roger het andere naar Epialesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik me weinig van die avonden herinner, jij zat me blijkbaar steeds in de war te maken.
[..]
Nu lijk je zelf in de war. Het ene antwoord was naar een van mij en het andere was naar #ANONIEMquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ene antwoord was naar Roger het andere naar Epiales
Hier is het ook flink raakquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het komt hier ineens met bakken uit de lucht, lijkt ook onweer in de buurt te zijn.
Echt van:quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:54 schreef Redefine het volgende:
Het weer heeft vannacht ook een opeens omslaande mood.quote:
Dat was toen wel het geval jaquote:
Tja, als je de sfeer zo snel kan laten omslaan door te claimen dat de sfeer zo snel om kan slaan is dat wel een mooie manier om technisch gezien gelijk te krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was toen wel het geval ja![]()
Al was dat van die 'omslaande sfeer' juist weer een verwijt van degene die toen de problemen veroorzaakte.
Heb je een link, waar gaat dit ook alweer overquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:54 schreef Redefine het volgende:
ESF / [SC] Hooivorken en fakkelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je een link, waar gaat dit ook alweer over
Nyck en Maxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgend seizoen double dutch in de F1![]()
Oh jeetjequote:
Dat is hoe het ons misschien ook straks vergaat. Inwisselbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh jeetjekan me deze users bijna niet eens meer herinneren
![]()
Die nu op anoniem staat was aardig passief agressief
Klopt, er was hier ooit ook zo’n user uit Spanje geloof ik, maar daar hoor je ook nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is hoe het ons misschien ook straks vergaat. Inwisselbaar
Ik heb ook een tijd gehad dat ik hier “niet durfde” inderdaad, dat ik alleen maar buiten de SC bleef en verder hier alleen maar een beetje meegluurde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef Em31 het volgende:
Nee maar komt denk ik omdat ik toen nog meer buiten de SC zat. Herken de namen wel, maar niet dat ik ooit echt met ze gepraat heb.
Hier net zo (al is het lokaal nog een uurtje vroegerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Mijn interne klok vindt het al prima dat ik op zaterdag om 7 uur wakker word, NOU IK NIET
Sterke posts verdienen alsnog waardering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het dan altijd leuk om in zo'n oud topic willekeurig een like achter te laten.
Net zo met de user ui Zeelandquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, er was hier ooit ook zo’n user uit Spanje geloof ik, maar daar hoor je ook nooit meer wat van.
Als je in oudere topics komt, valt het me sowieso wel op dat er hier nog best veel naar Anoniem zijn gegaan door de jaren heen. In KLB ofzo verwacht je dat, maar in dit immer vredelievende deel van het forum toch minderquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh jeetjekan me deze users bijna niet eens meer herinneren
![]()
Die nu op anoniem staat was aardig passief agressief
Ja en dan staat de naam gewoon in de quotes. Heel handig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je in oudere topics komt, valt het me sowieso wel op dat er hier nog best veel naar Anoniem zijn gegaan door de jaren heen. In KLB ofzo verwacht je dat, maar in dit immer vredelievende deel van het forum toch minder
Volgens dat ene topic is het allemaal niet zo vredelievend hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je in oudere topics komt, valt het me sowieso wel op dat er hier nog best veel naar Anoniem zijn gegaan door de jaren heen. In KLB ofzo verwacht je dat, maar in dit immer vredelievende deel van het forum toch minder
Ja, al is het dan frustrerend als zo iemand niet gequote wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en dan staat de naam gewoon in de quotes. Heel handig.
Win + FL en Lecerc 2equote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:40 schreef AgnesGru het volgende:
Er zit bij ons op het complex trouwens een ontzettend grote volgetatoeëerde Brit, ben benieuwd hoe zijn stemming is mocht Max morgen WK worden
Oh god zie Mercedes al die FL pakkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Win + FL en Lecerc 2e
of
Win en Lecerc 3e
Tijden zijn veranderd, nu is het allemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens dat ene topic is het allemaal niet zo vredelievend hier
Dit is meest vredelievende topic wat ik ben tegengekomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens dat ene topic is het allemaal niet zo vredelievend hier
Ja, ‘that guy’ mag nog geen kampioen worden natuurlijk.quote:
Gerald Sibon.quote:
Nou, ga er maar vast aan wennenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Mijn interne klok vindt het al prima dat ik op zaterdag om 7 uur wakker word, NOU IK NIET
Tja, dat krijg je een beetje van dat werken. Ik schrok ook om iets na zes uur wakker en dacht 'OMG ik ben veel te laat', bedacht me gelukkig dat het zaterdag is voor ik uit mijn bed sprong.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:08 schreef molloot200 het volgende:
Die hebben we allemaal vakkundig naar de uitgang gebonjourd. Alles voor de goede vredequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij deed toen ook een keer mee aan de Spelen als dispensatiespeler. Allemaal jonge gasten, en Gerald Sibon.quote:
Ben het aan teruglezen. Het is echt zo typisch hoe er eigenlijk helemaal niks aan de hand was, maar die het het escaleerden. Greys stelde hele normale vragen, maar zij waren direct beledigdquote:
Zie ik de humor niet van inquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het dan altijd leuk om in zo'n oud topic willekeurig een like achter te laten.
Dat ging echt helemaal nergens over inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:21 schreef Cee het volgende:
Net even het Klachtnacht topic doorgelezen, dat waren tijden. Greys die tot diep in de nacht beheerst en diplomatiek bleef, bewonderenswaardig met al die onzin die op een gegeven moment om de oren vloog.
Jij hebt dan ook helemaal geen humorquote:
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook helemaal geen humor
Misschien na vier jaar wel tijd om die licht aan/uit grap af te schaffen trouwensquote:
Ik vond het fascinerend om te lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben het aan teruglezen. Het is echt zo typisch hoe er eigenlijk helemaal niks aan de hand was, maar die het het escaleerden. Greys stelde hele normale vragen, maar zei waren direct beledigd
Een flesje teveel.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond het fascinerend om te lezen.
quote:
Dit zijn niet de reacties die ik hoopte te krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je een beetje van dat werken. Ik schrok ook om iets na zes uur wakker en dacht 'OMG ik ben veel te laat', bedacht me gelukkig dat het zaterdag is voor ik uit mijn bed sprong.
Toen al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien na vier jaar wel tijd om die licht aan/uit grap af te schaffen trouwens
Zei?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben het aan teruglezen. Het is echt zo typisch hoe er eigenlijk helemaal niks aan de hand was, maar die het het escaleerden. Greys stelde hele normale vragen, maar zei waren direct beledigd
Vast.quote:
Jaquote:
Zou ook wel gek zijn als kleuter hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:50 schreef molloot200 het volgende:
Eens even teruglezenIk wist toen überhaupt nog niet af van het bestaan van deze site
En ik zie posts van @ato rond die tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
Toen je Momo nog met 3 puntjes schreef.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:53 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik zie posts van @:ato rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |