quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:09 schreef claire3500 het volgende:
Ruben en Zoe hebben gesprek. Zoe geeft aan dat ze slim is en uithoort bij Jeffery, dat Jeffery dat niet door heeft.
en de dag daarvoor het gesprek met Kim D en Mirthequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:11 schreef claire3500 het volgende:
Djedi vind dat ze niet tactisch kan denken en zo liegen zoals Zoe.. uhm is Djedi gisteren haar gesprek met kenzy vergeten??
ik zei ruben vertelt onzin over tortoquote:
Er zijn meer duiven die fikkie hetenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei ruben vertelt onzin over torto
en het klopt,zij levt
misschien heeft hij wel een middeltje omdat hij niet kan blowenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Ruben rare en hele grote Pupillen
tortelini niet fikkiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn meer duiven die fikkie heten
Ik zie niks raars en zo komen de roddels de wereld inquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een middeltje omdat hij niet kan blowen![]()
![]()
Tja... iemand moet het zeggenquote:
En wie zijn de 'onmenselijke' spelers?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef engine het volgende:
De anderen spelen het spel op een onmenselijke manier. Ze willen nu iets verzinnen om ze terug te pakken. Iets doen met de poster van madeliefje.
als je dit niet als een grap kunt lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie niks raars en zo komen de roddels de wereld in
Het is sarcasme..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik zal je negerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dit niet als een grap kunt lezen
kun je me beter skippen
nou hij heeft wel onnatuurlijk grote pupillenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukkingquote:
wie willen ze terugpakken dan, en waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:14 schreef engine het volgende:
De anderen spelen het spel op een onmenselijke manier. Ze willen nu iets verzinnen om ze terug te pakken. Iets doen met de poster van madeliefje.
Weet ik niet. Zoveel groepjes dat ik niet meer overzie wie hun denken dat bij elkaar hoort.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En wie zijn de 'onmenselijke' spelers?
Jeff toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie willen ze terugpakken dan, en waarom?
eensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk en zielig, maar dat is nu wel voorbij. Dit vind ik te valsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
ZOe leeft gewoon om te kunnen roddelen en stoken
Sarcasme zogenaamdquote:
Eigenlijk voornamelijk Kenzy omdat volgens Ruben ( zijn verhaal is elke keer anders) heeft gezegd tegen mensen dat hij intimiderend was. Dat klopt dat heeft ze ook gezegd. Nu is het verhaal dat zij heeft gezegd, dat hij haar heeft bedreigd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja de groep rondom Jeffrey volgens mij. Ze vertrouwen het niet dat die ook ineens allemaal op Maddy gestemd hebben. Zoiets.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies dat, misschien alleen die blonde drollen + zoe is redelijk duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:17 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zoveel groepjes dat ik niet meer overzie wie hun denken dat bij elkaar hoort.
beetje het Gerry tomaten verhaal all overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Eigenlijk voornamelijk Kenzy omdat volgens Ruben ( zijn verhaal is elke keer anders) heeft gezegd tegen mensen dat hij intimiderend was. Dat klopt dat heeft ze ook gezegd. Nu is het verhaal dat zij heeft gezegd, dat hij haar heeft bedreigd.
tuulekquote:
Karmaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de groep rondom Jeffrey volgens mij. Ze vertrouwen het niet dat die ook ineens allemaal op Maddy gestemd hebben. Zoiets.
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef claire3500 het volgende:
vertrouwen ze nu Marciano ook niet meer?
Precies! Maar dat soort dingen in de wereld brengen vind ik wel echt te ver gaan. Meisje voelde zich geintimideerd en als hij dat niet chill vind, is begrijpend maar zo in doorgaan vind ik raar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje het Gerry tomaten verhaal all over
hij maakt het verhaal steeds spannender om er zelf beter uit te komen
Ruben is raarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat soort dingen in de wereld brengen vind ik wel echt te ver gaan. Meisje voelde zich geintimideerd en als hij dat niet chill vind, is begrijpend maar zo in doorgaan vind ik raar.
Echt he! Er komt dus een aparte groep in de meangirlsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
hmmm makes scensequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de groep rondom Jeffrey volgens mij. Ze vertrouwen het niet dat die ook ineens allemaal op Maddy gestemd hebben. Zoiets.
Dat was ze alquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë doet iets dat echt gevaarlijk is, zegt ze... uhm... nee... je maakt jezelf hooguit impopulair
Dan neemt ze geen enkel risico dusquote:
Weirdo eerste klas, met zijn duistere gedichten en rare taalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Heel raar. ik dacht eerst nog wel leuke jongen maar hij word met de seconden raarder
eens!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weirdo eerste klas, met zijn duistere gedichten en rare taal
deswegen is hij onden door bij me ik wens hem de tyfesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat soort dingen in de wereld brengen vind ik wel echt te ver gaan. Meisje voelde zich geintimideerd en als hij dat niet chill vind, is begrijpend maar zo in doorgaan vind ik raar.
Zo hou je het nooit lang vol als je in die negatieve sfeer blijft hangenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:23 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: ging even niet goed met mij
Mensen vroegen aan Ruben: gaat het wel.
Ruben: mensen willen echt dat het slecht met je gaat
Hij is echt negatief tot the max...
Precies. Jongen kan beter naar huis gaan zodat je mentaal nog goed eruit komtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zo hou je het nooit lang vol als je in die negatieve sfeer blijft hangen
Zacht, agressief ei is hetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil alleen de laatste 2 maanden een spelletje spelen
als mensen dat nu al doen
wil hij hier misschien helemaal niet zijn
doeiiiiiii Ruben![]()
Ik vind het wonderbaarlijk dat zo'n, op mijn labiel overkomende, jongen in het programma is gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies. Jongen kan beter naar huis gaan zodat je mentaal nog goed eruit komt
Het is zo hypocriet als maar kan. Liggen ze op de slaapkamer plannetjes te bedenken en tegelijk anderen verwijten onmenselijk te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef claire3500 het volgende:
Waar denken ze dat ze voor op hebben gegeven? Het is een spel show vanaf dag 1. niet pas de laatste 2 maanden he...
Precies!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is zo hypocriet als maar kan. Liggen ze op de slaapkamer plannetjes te bedenken en tegelijk anderen verwijten onmenselijk te zijn.
JdM heeft een hele la vol met dat soort lui.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zo'n, op mijn labiel overkomende, jongen in het programma is gekomen
Dit!!! Djedi vind ik zo een slang aan het worden. Mensen worden er echt niet beter opquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
Djedi
2 dagen geleden
nee ik wil niet zoveel bij Ruben zijn
hij is te negatief
haalt je naar beneden
Djedi sinds dat ze dat heeft gezegd
constant bij Ruben![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
JdM heeft een hele la vol met dat soort lui.
echt he! Ik denk omdat er niet veel aanmeldingen zijn, kan niet anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zo'n, op mijn labiel overkomende, jongen in het programma is gekomen
Dat heb ej met zulke spelshowsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dit!!! Djedi vind ik zo een slang aan het worden. Mensen worden er echt niet beter op
ja was dat echt even vergeten, ik verbaas me echtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ej met zulke spelshows
Denk over die Kenzy dramaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
Isaac
hij(Ruben) loopt er al dagen mee in zijn hoofd
al dagen
geirriteerd etc
geen idee waar het over gaat
iets met de hottub
'apart' jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
Djedi
2 dagen geleden
nee ik wil niet zoveel bij Ruben zijn
hij is te negatief
haalt je naar beneden
Djedi sinds dat ze dat heeft gezegd
constant bij Ruben![]()
zoiets ja, ik heb nog nooit een zorgeloos persoon in een rls gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Gaat gewoon alle psychiatrische instellingen af voor deelnemers
Wie is Gerry ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:29 schreef mario390 het volgende:
dat snap ik toch niet,gaat niet in mijn hoofd daar was dat met
de tomaten was, zit ruben met gerry buiten bij de bank en ze praten
normal en dann gevt deze kutvent haar de schuld ,om dat hij precies
weest dat zij het niet was
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben ineens pro Kenziquote:
Jesus mutsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Het lievelingetje van Mario ........
Die zit strak in het pak in kantoor. Kijkend over haar onderdanenquote:
ander programma, andere regiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe komt het dat ze wel mogen fluisteren? Bij BB kregen ze dan gelijk een zendercheck
John nog niet op de werkvloer gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zij is bewoner, dus regelmatig op de stream of niet?quote:
nu ze manager is niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is bewoner, dus regelmatig op de stream of niet?
true maar voelt als 1 pot nat.. dus het irriteert me dat ik betaal voor streams en ze dan niet kan verstaanquote:
Hahaha ah kom op! Stoken? dat is meer vertellen aan de andere helft hoe de tegenpartij zich voelt en dat ze ermee zat. Niet alles als negatief zienquote:
Dus nu krijgen we nog meer Martinquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ze manager is niet meer
oh nee
nu is ze on stream![]()
![]()
geweldigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine heeft potloden besteld!!!!
Goed van haarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoe lang kijk jij al?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:33 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hahaha ah kom op! Stoken? dat is meer vertellen aan de andere helft hoe de tegenpartij zich voelt en dat ze ermee zat. Niet alles als negatief zien
Ze heeft vooraf aangekondigd er 33 te gaan kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:33 schreef Hendrik83 het volgende:
zijn er 24 gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze heeft vooraf aangekondigd er 33 te gaan kopen.
Is er ook iets waar ze op kunnen schrijven of tekenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze heeft vooraf aangekondigd er 33 te gaan kopen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
mischien gaat mandeline ook en megapakkung klismo
bestellen
TOP !!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
bestellen
Volgens mij helpt Wanda en Sascha zodat ze niet afgeleid want daar zijn ze bang voor. Althans Wanda.quote:
Zoals maddy zegt: heb er 24 besteld voor elke kamer 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat raar getal, waarom maar 24?
Oh sorry! Niet gehoord was even afgeleidquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zoals maddy zegt: heb er 24 besteld voor elke kamer 1.
dit blijft mij ook verbazen.. sommige denken dat ze een utopia aan het opbouwen zijn geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef claire3500 het volgende:
Waar denken ze dat ze voor op hebben gegeven? Het is een spel show vanaf dag 1. niet pas de laatste 2 maanden he...
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Is Sasha ook een hulpje van Madeleine nu?
Dan raad ik je aan om toch wat beter te kijkenquote:
Zoals afgesprokenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Is Sasha ook een hulpje van Madeleine nu?
Precies het is vanaf dag 1 een spelshow. Maar sommigen zeggen ook letterlijk dat het als een vakantie voelt daar, dat kan ik mij voorstellen hoe alles gaat lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit blijft mij ook verbazen.. sommige denken dat ze een utopia aan het opbouwen zijn geloof ik.
dit is juist hét spel voor slangengedrag en bedrog.. hoe meer mensen geïrriteerd raken, hoe sneller ze naar huis vertrekken
oke, nu moest ik lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
bestellen
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
wat huh
zegt Sasha
heeft hij alles weggehaald?
![]()
Ja ze hoopte denk ik, dat ze even konden spieken maar febo is niet gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
wat huh
zegt Sasha
heeft hij alles weggehaald?
![]()
Ik vermoed dat niemand op het woord oberfeldwebel reageert, omdat we dat niet kennen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
madeline de oberfeldwebel van de
wcrol-brigade
de logicaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zonder overleg, oh jeequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zo kan ze haar positie op een makkelijke manier versterkenquote:
hahahha lekker stoer doet ze. Maar doet ze alleen omdat die twee er zitten, in der eentje doet ze het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
Martin moet nu komen
en niet wanneer het hem uitkomt
Niet nodig. Ik heb het gesprek net prima gehoord en dat is geen stoken. Hij stookt zeker wel eens, net als een heleboel in de loods. Maar dat was het net niet. Niet erin blijven hangenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om toch wat beter te kijken
Heeft Martin toch nog iets goeds gedaan.quote:
Een betere manier dan de hele dag maar liggen te friemelenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo kan ze haar positie op een makkelijke manier versterken
hopelijk worden Jeffrey, Isaac en Jasper met deze nieuwe “manager” gemotiveerd om een stapje bij te doen hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:38 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies het is vanaf dag 1 een spelshow. Maar sommigen zeggen ook letterlijk dat het als een vakantie voelt daar, dat kan ik mij voorstellen hoe alles gaat lol
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:40 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb het gesprek net prima gehoord en dat is geen stoken. Hij stookt zeker wel eens, net als een heleboel in de loods. Maar dat was het net niet. Niet erin blijven hangen
Wat ik zie doen ze best wel veel die jongens. Ze zitten in klusteam en doen dat best veel buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hopelijk worden Jeffrey, Isaac en Jasper met deze nieuwe “manager” gemotiveerd om een stapje bij te doen haha
HAHAHA hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:40 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb het gesprek net prima gehoord en dat is geen stoken. Hij stookt zeker wel eens, net als een heleboel in de loods. Maar dat was het net niet. Niet erin blijven hangen
Zo hoort het in het zakenlevenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet toch zijn sporen wissen
dooie muts zei net dat berichten worden verwijderd bij wisseling van de managerquote:
hahahahhahahaah nee Febo doet dat automatisch dat kan hij niet. Of wel en is hij de molquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet toch zijn sporen wissen
Lekker vlotquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
paniek met de boodschappen 'jullie moeten me helpen'
maar hoe komt dooie muts hierbijquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dooie muts zei net dat berichten worden verwijderd bij wisseling van de manager
Misschien omdat er geen berichten meer staanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hoe komt dooie muts hierbij
dat is een aanname van haar???
ik doelde meer op het bontje om de boel op de kast te jagen :x net als met dat eitjes bakken..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:41 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wat ik zie doen ze best wel veel die jongens. Ze zitten in klusteam en doen dat best veel buiten
Dat bedenkt ze nu net... Martin heeft toch vanalles zitten wissenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
dooie muts zei net dat berichten worden verwijderd bij wisseling van de manager
Op zich wel logisch ; een nieuwe manager een 'schone leiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was niet aan het stoken, hij vertelde het letterlijk en zeker doet ie soms stoken. Maar goed, het is prima zo :-).quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HAHAHA hahaha
Je vriendinnetje is het met je eens
uit het reglement?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, dat computer systeem wordt zeker geregeld door de regie. Martin kan er niet aan kuttenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh sorry daarvoor!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik doelde meer op het bontje om de boel op de kast te jagen :x net als met dat eitjes bakken..
lijkt me ook onhandigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op zich wel logisch ; een nieuwe manager een 'schone lei
Dat is een aanname van hierquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedenkt ze nu net... Martin heeft toch vanalles zitten wissen
en: help je mij dan? Help me... ze kan echt niks zelf en niks zelf bedenken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef itsme46 het volgende:
Ohhhhh......nu weet ze niet wie wat heeft besteld en moet iedereen zijn/haar briefje laten zien (als ze die nog hebben).
Ik hoor haar constant vragen aan Sasha: Wat is dit dan? Wat is dat dan?
Wat me niet logish lijktquote:
die was vanmorgen al lachend aan het wissenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, dat computer systeem wordt zeker geregeld door de regie. Martin kan er niet aan kutten
HAHHAHAHAH waar!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
sascha is nog nooit zo actief geweest in 5 weken joh
Is ook wel weer leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook onhandig
je kunt dus niet zien wat er uit staat en wat er al is gebeurt
Dan hulde voor Martinquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was vanmorgen al lachend aan het wissen
(zo kwam het op mij over)
hij was in het dashboard bezig en daar zag je berichten verdwijnen terwijl hij er mee bezig was
quote:
quote:
Valt niet op hequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy wordt nu al zwaar gesoufleerd door Wanda en Sascha
Ze eet boven met Martinquote:
Ik ben ook Martin fanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb met terugwerkende kracht meer respect voor Martin hoe hij zijn managersrol vervulde zonder al die hulp of input te vragen
Ja hij heeft het ook best goed gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb met terugwerkende kracht meer respect voor Martin hoe hij zijn managersrol vervulde zonder al die hulp of input te vragen
zou er nou echt niet een paar euro voor een sausje of iets van af kunnen? xD wat een droge bendequote:
Ik had dit echt niet verwacht van Sasha.quote:
+ het gezeik van het maximaal aantal bewonersquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Sascha is achterbaks , of een opportunistquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht van Sasha.
Wel dat ze fel uit de hoek zou kunnen komen.
Maar hoe ze nu regeert
hoe kom je erbij dat zij dat kunnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:48 schreef spapaars het volgende:
Het is dat de febo de deur naar de manager kamer kan sluiten en openen, anders zou ze daar gaan wonen.
Ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:48 schreef spapaars het volgende:
Het is dat de febo de deur naar de manager kamer kan sluiten en openen, anders zou ze daar gaan wonen.
Let maar op, ze moeten soms even wachten voor ze de deur kunnen openen, je ziet dat ze luisteren naar de hoorbare klik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat zij dat kunnen?
Beide wel. Achterbakse vind ik haar stille afwachtende houden en nu toeslaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha is achterbaks , of een opportunist
Martin was er gisteren een tijd mee bezig met al die aanvragenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat die taak nou enorm is
Nou ja heel eerlijk, je moet ook wel even wennen aan een programma. Martin had vast ook wel wat hulp om er mee om te gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij snapt Madeleine er de ballen van
Naja tot nu toe heeft ze nog niet veel gezegd toch in het kantoor?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beide wel. Achterbakse vind ik haar stille afwachtende houden en nu toeslaan
Sja, als ze moet vragen hoe ze dat kan scrollen..kheb ook mijn twijfelsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij snapt Madeleine er de ballen van
Maar zo was ze al hequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze was Maddy net knap aan het aansturen wat ze voor en na het eten moet doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja tot nu toe heeft ze nog niet veel gezegd toch in het kantoor?
Even wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let maar op, ze moeten soms even wachten voor ze de deur kunnen openen, je ziet dat ze luisteren naar de hoorbare klik.
De febo doet dat elektronisch.
Ze gaf toch gewoon tips?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze was Maddy net knap aan het aansturen wat ze voor en na het eten moet doen.
Slimquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie heeft privemails?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Charmian het volgende:
hoe kunnen mensen daar privemailtjes hebben als alleen de manager achter de pc mag?
geen idee, martin zei 'dat zijn privemailtjes van de mensen'quote:
Denk ik ook, je ziet haar drukbewegingen makenquote:
Oke danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, martin zei 'dat zijn privemailtjes van de mensen'
Het is een achterbaksje, met een arrogante houding naar anderen toe.quote:
Martin wil er ook bij, tot op zekere hoogte. Waar hebben ze op gestemd???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Wanda en Sasha gaan zo overleggen met Maddy, want ze blijven haar aanspreekpunten
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy gaat de keuken uitgestuurd worden door Madeleine
Haar reactie wil ik wel zienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Madeleine wil Kenzy de keuken uit hebben
Zo zie ik het ook hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een achterbaksje, met een arrogante houding naar anderen toe.
Kan die wat?quote:
OH dacht martin in de kookgroep oid, maar ook bij dat overleg.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin wil er ook bij, tot op zekere hoogte. Waar hebben ze op gestemd???
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeldquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, martin zei 'dat zijn privemailtjes van de mensen'
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etcquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeld
Denk wel dat hij het kan.quote:
kan zijn dat ie dat als prive emails ziet?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etc
Lijkt me ook maar mits het belangrijk is kan Martin dat echt niet lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeld
Dat gaat prima hoor zonder mailquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etc
Precies gaan ze wel netjes mee omquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar mits het belangrijk is kan Martin dat echt niet lezen
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
Madeleine klinkt nu al een beetje gestresst..
Echt he :-). En ze is het nog maar paar uur manager lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
Madeleine klinkt nu al een beetje gestresst..
Ze ziet er al uit alsof ze wat stres heeft gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Echt he :-). En ze is het nog maar paar uur manager lol
Maar wel controle houden zodat zij het niet meer hoeft te doen hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
ze wil wanda in de kookclub, maar wanda kan niet koken
Dat maakt toch niet uit. Staat haske goedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
ze wil wanda in de kookclub, maar wanda kan niet koken
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze ziet er al uit alsof ze wat stres heeft gehad
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat de meangirls dat besloten hebben
vond ik ook al meteen, en gaat ze straks iedereeeen de schuld geven van haar stress.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie hoe Madeleine zich belangrijk voelt haha, nog wel, die wordt gillend gek, geen tijd meer om te roddelen
Ja maar op basis van wat. Kenzy heeft haar ( zo ver ik weet) niks aangedaan dit is puur omdat haar team meangirls dit willenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:10 schreef Charmian het volgende:
ah waarschijnlijk vind madeleine Kenzy dan een kutwijf...ze had het daar van de week over dat ze iemand in het kookteam een kutwijf vond en ze die eruit zou gooien
Tekent ergquote:
Ik denk dat ze het wel aankanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:12 schreef Alocanda het volgende:
Ze trekt ook gelijk zo'n arrogante kop nu ze manager is. Van mij mag ze keihard onderuit met haar 2 aanspreekpunten.
Alleen mensen uit haar eigen groepje, maar ze is open eerlijk en doet niet aan vriendjespolitiekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:12 schreef claire3500 het volgende:
Nieuwe voedingsgroep: Wanda, Marciano, Isaac en Rupert.
Super transparant ook want ze heeft het Kenzy natuurlijk al netjes verteld. NOT!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen mensen uit haar eigen groepje, maar ze is op en eerlijk en doet niet aan vriendjespolitiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |