Volgens mij helpt Wanda en Sascha zodat ze niet afgeleid want daar zijn ze bang voor. Althans Wanda.quote:
Zoals maddy zegt: heb er 24 besteld voor elke kamer 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat raar getal, waarom maar 24?
Oh sorry! Niet gehoord was even afgeleidquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zoals maddy zegt: heb er 24 besteld voor elke kamer 1.
dit blijft mij ook verbazen.. sommige denken dat ze een utopia aan het opbouwen zijn geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef claire3500 het volgende:
Waar denken ze dat ze voor op hebben gegeven? Het is een spel show vanaf dag 1. niet pas de laatste 2 maanden he...
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Is Sasha ook een hulpje van Madeleine nu?
Dan raad ik je aan om toch wat beter te kijkenquote:
Zoals afgesprokenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Is Sasha ook een hulpje van Madeleine nu?
Precies het is vanaf dag 1 een spelshow. Maar sommigen zeggen ook letterlijk dat het als een vakantie voelt daar, dat kan ik mij voorstellen hoe alles gaat lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dit blijft mij ook verbazen.. sommige denken dat ze een utopia aan het opbouwen zijn geloof ik.
dit is juist hét spel voor slangengedrag en bedrog.. hoe meer mensen geïrriteerd raken, hoe sneller ze naar huis vertrekken
oke, nu moest ik lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
mischien gaat mandeline ook en megapakkung klismo
bestellen
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
wat huh
zegt Sasha
heeft hij alles weggehaald?
![]()
Ja ze hoopte denk ik, dat ze even konden spieken maar febo is niet gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
wat huh
zegt Sasha
heeft hij alles weggehaald?
![]()
Ik vermoed dat niemand op het woord oberfeldwebel reageert, omdat we dat niet kennen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
madeline de oberfeldwebel van de
wcrol-brigade
de logicaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zonder overleg, oh jeequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:36 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |